Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 731
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ey!

Har fått i meg 5mg blå valium. Tenker å ta en pils i tillegg, hvor loka blir jeg? Har 0 toleranse på begge stoffer. Hatt før i dag btw.
Anonym bruker
"Lilla Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir ikke loka i det hele tatt av én valium og en sekspakning, men det betyr ikke at du ikke blir loka. Jeg kan ta 20mg valium og drikke 4 pils, for så å ikke kjenne noe som helst spesielt. Hverken i endring av tale, balanse eller oppførsel.
Du kommer til å bli mad loka ass.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har vel du fått en toleranse? Jeg prøver bare å spille med safe kort her..
Hvis du ikke har masse alkohol og/eller piller liggende går det nok helt fint. Blir bare litt mer påvirka av øllen enn ellers.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har vel du fått en toleranse? Jeg prøver bare å spille med safe kort her..
Vis hele sitatet...
Hadde ikke toleranse for Valium (flere måneder siden sist gang), men alkohol drikker jeg ganske så regelmessig. Har skrevet en tråd om sixpack øl + 20mg valium, men den blir nok kjedelig, siden det ikke skjedde noe særlig. Ble noe mer avslappet, og ble noe mer "interessert" i tingene jeg likte fra før.

Men altså, én valium, noen trekk og noen pils kommer ikke til å gjøre deg "alvorlig ruset". Men så fort du begynner å snakke om rivotril, da er det en helt annen historie. Én rivotril, noen trekk og noen pils kan være oppskrift på katastrofe / lokalavis-oppslag.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fyrte J istedenfor jeg.. pluss valium. Deilig det ja.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt chill for en hjemmekveld i sofaen men ikke knask flere piller eller gå ut å drikk
Er du smart så lar du vær. Finnes ikke dummere mennesker enn de som dytter i seg piller og alkohol samtidig. Blir slem rett og slett er min erfaring ihvertfall.