Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 901
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks, Hvordan kan man få rivotril på resept ? Enkleste og greieste måten. Må jo være legit ish
Skaff deg epilepsi. Eller si til legen at du har misbrukt mye av det og må trappe ned.

PS: Det kan være farlig å misbruke medisin ment for å kontrollere epilepsi. Du kan risikere å faktisk få epilepsi på ordentlig. Hilsen epileptiker.

PS2: Hvis du skulle ta meg på alvor og prøve å skaffe deg epilepsi, så må du huske at de skriver ut alt annet før Rivotril.
Sist endret av Stingray; 10. oktober 2018 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bare å glemme med mindre du faktisk har epilepsi og består utredning for det. Så gira på å bli narkis og kjøre livet i grøfta altså?
Hvorfor ikke satse på diazepam istedenfor?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer aldri til å få rivotril med mindre du er utredet for epilepsi eller har meget alvorlige angstlidelser. Sats på valium som travaxa sier, mye bedre for deg selv å de i rundt deg.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kommer aldri til å få rivotril med mindre du er utredet for epilepsi eller har meget alvorlige angstlidelser. Sats på valium som travaxa sier, mye bedre for deg selv å de i rundt deg.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt uvanlig at rivotril skrives ut mot angst, spenninger og stress samt andre muskelproblemer.

Stingray; har du noen kilder på dette utsagnet? Det er mange epileptiske medikamenter som blir brukt mot mye annet enn epilepsi, feks angst og bipolare lidelser. Jeg tror du tar feil her.

Edit; det var full gaupe jeg mente quote i første del av innlegget
Sist endret av kmsc; 10. oktober 2018 kl. 12:45.