Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1091
Hei Freakere

Jeg står ovenfor en liten utfordring her..

Grunnet ny jobb er jeg pålagt å ta urin og blodprøve før ansettelse. Dette innebærer test av narkotiske stoffer.

Jeg har røykt daglig i ca en måneds tid, men små mengder.
Ca 5-10 trekk av en middels sterk joint hver kveld.

Da jeg fikk vite at jeg fikk jobben sluttet jeg tvert.

Jeg har kjøpt meg 14 dager ekstra, da jeg sa til arbeidsgiver at jeg er i utlandet. «God ferie, så sees vi når du kommer hjem for helsesjekk og formaliteter»

Tid fra siste trekk til helsesjekk er ca 21-25 dager.

Jeg spiser sunt, drikker svært mye vann og prøver å holde meg i aktivitet.

Spørsmålet mitt er da; Tror dere jeg vil klare dette? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å styrke sjansene? Erfaringer?

Til info så kom dette brått på meg, da jeg verken har søkt på jobben eller kunne se for meg at jeg ville få tilbud om jobben, men jeg kan ikke la denne muligheten gå fra meg. HJELP!
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få en kompis til å pisse for deg og lur med deg urinprøven på helsekontrollen, hvis du får til å gjøre det diskret. Eller så kan du kjøpe en gummipikk fylt med ren urin. Kan vel bestilles på nett
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper det vil gå fint.

Jeg ville dratt på apoteket å kjøpt et par hjemmetester for thc og sjekket meg selv et par ganger når det nærmer seg.

Ellers er det vel de generelle tipsene rundt om på nettet. Ikke bruk morgenpiss og drikk masse vann før prøven.

Lykke til!
Trådstarter
19 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Få en kompis til å pisse for deg og lur med deg urinprøven på helsekontrollen, hvis du får til å gjøre det diskret. Eller så kan du kjøpe en gummipikk fylt med ren urin. Kan vel bestilles på nett
Vis hele sitatet...
Det kan være et alternativ, men utfordringen her er vel at medbrakt urin vil holde for lav temperatur.. Aner ikke om de sjekker på stedet eller om den blir sendt inn til lab. Jeg vet derimot at lege vil være tilstede for øvrig sjekk.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tipper det vil gå fint.

Jeg ville dratt på apoteket å kjøpt et par hjemmetester for thc og sjekket meg selv et par ganger når det nærmer seg.

Ellers er det vel de generelle tipsene rundt om på nettet. Ikke bruk morgenpiss og drikk masse vann før prøven.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk for nyttig tips!
Sist endret av Zalo; 9. oktober 2018 kl. 09:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, jeg ble clean på 2 uker etter 8 mnder med hverdagsrøyking. Har du høy forbrenning, spiser sunt og trener så skal dette gå fint!
Trådstarter
19 1
Sitat av Calzan Vis innlegg
Hei, jeg ble clean på 2 uker etter 8 mnder med hverdagsrøyking. Har du høy forbrenning, spiser sunt og trener så skal dette gå fint!
Vis hele sitatet...
Da er det altså håp, uten å måtte ty til gummipikk og urin på innerlommen!

Takk for svar!
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror gummipikk må være last resort om du ikke klarer å bli ren.

Du er iallefall fucked om du blir tatt på fersken med en sånn.
Det er jo bare å ha en liten flaske å stikke den i skrittet eller en annen god og lun plass. Urinet holder da 37 ish grader etter en liten stund!

Personlig har jeg sett patenter på multiscreening tester hvor det er en temperaturmåler på fremsiden. 35-39 grader om jeg ikke husker feil. Er du innenfor den temperaturen går det som godkjent vil jeg tro.
I dette tilfellet ville jeg drukket overdrevne mengder med vann slik at prøven blir utvannet. Det tar jo noen dager før de får svar på prøvene, og siden det ikke foreligger noen mistanker mot deg (det er jo bare en rutinesjekk) vil du i verste fall få beskjed om å komme tilbake for å avlegge ny prøve. På den måten får du kjøpt deg noen dager/en uke ekstra på å bli rein.

Jeg hadde ihvertfall gjort det på den måten 10 av 10 ganger før jeg hadde begynt å risikere noe med en gummipikk.
Sist endret av Sjølvaste; 10. oktober 2018 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.