Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2746
Jeg sitter og mimrer over diverse rusmidler jeg har testet opp gjennom årene i den tid jeg var ung og utforskende for å krydre mitt nesten 100% nøkterne liv nå. Jeg har ikke så mye erfaring med morfinpreparater forutenom temgesic som jeg testet en gang, og Cosylan ved flere anledninger. Jeg aner ikke om det på alle måter var placebo, eller hadde en deilig berusende effekt. Det en gammel traver i den tid fortale meg var at om man tredoblet dosen på Cosylan fikk man en fin beroligene rus. Dette var en slæger for mange, og da gjerne spesifikt om de blandet det med valium. Så jeg lurer ut i fra det om disse opplevelsene mest var placebo, eller om det var en tuch av mofinrus? Hvor mye Cosylan er eventuelt vanlig og bruke dersom man skal ha en fin kveld? Ikke at jeg overhodet har tenkt og gjenta disse eksperimentene.
Det er mulig, men man må da drikke ganske mye av flasken. Det er jo ikke særlig lett-drikkelig og du ender opp kvalm og dårlig i magen
Cosylan er ganske chill det, satt og sippa på flaska og leste ei bok sist jeg hadde skikkelig vondt i halsen og etter 1/3 flaske sovna jeg og sov bedre en jeg har gjort på årevis, heldigvis får man bare en flaske om gangen da missbruk og avhengighetspotensialet er skyhøyt
De gangene jeg har tatt cosylan så har jeg som regel styrtet en hel sånn liten flaske. Da har jeg fått en ok rus, ikke noe utrolig sterke rus men en fin en.
Anonym bruker
"Kvalm Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingenting slår litt dirty sprite
Ja cosylan går an å ruse seg på, det innholder jo kodein.

Vil bare fortelle at det finnes hostesaft du kan få på resept i Norge, som er myyye bedre å ruse seg på enn Cosylan.

Usikker på om jeg har lov til å skrive dette, hvis ikke er det bare å slette det.

Hostesaften jeg snakker om heter Ekstra sterk hostesirup (NAF), og inneholder etylmorfin i tillegg til kodein. Jeg tok 1/4 av flaska i en slurk først, og kunne deretter ta bare bittesmå slurker, og holde formen vedlike i minst ett døgn per flaske. Flaska er foressten bare halvparten så stor som Cosylanflaska, men er mange ganger så potent etter min mening.

Må dog nevne at når jeg ruset meg på dette hadde jeg nulltoleranse for opiater/opioder, men jeg har fått effekt selv når jeg har hatt toleranse på denne hostesaften. Det får jeg ikke på Cosylan.
Sitat av Tekken Vis innlegg
Ja cosylan går an å ruse seg på, det innholder jo kodein.

Vil bare fortelle at det finnes hostesaft du kan få på resept i Norge, som er myyye bedre å ruse seg på enn Cosylan.

Usikker på om jeg har lov til å skrive dette, hvis ikke er det bare å slette det.

Hostesaften jeg snakker om heter Ekstra sterk hostesirup (NAF), og inneholder etylmorfin i tillegg til kodein. Jeg tok 1/4 av flaska i en slurk først, og kunne deretter ta bare bittesmå slurker, og holde formen vedlike i minst ett døgn per flaske. Flaska er foressten bare halvparten så stor som Cosylanflaska, men er mange ganger så potent etter min mening.

Må dog nevne at når jeg ruset meg på dette hadde jeg nulltoleranse for opiater/opioder, men jeg har fått effekt selv når jeg har hatt toleranse på denne hostesaften. Det får jeg ikke på Cosylan.
Vis hele sitatet...
Tekken: Cosylan inneholder også etylmofin (iallefall sist jeg fikk det utskrevet, det står på flasken jeg har).

Som ungdom ventet jeg en gang på at mamma skulle hente med på busstasjonen ved legevakten, og jeg hadde vært på apoteket og hentet Cosylan. Det kom en ruset dame bort og ville gi meg 1000 kr for flasken. :P
Sitat av Tekken Vis innlegg
Ja cosylan går an å ruse seg på, det innholder jo kodein.

Vil bare fortelle at det finnes hostesaft du kan få på resept i Norge, som er myyye bedre å ruse seg på enn Cosylan.

Usikker på om jeg har lov til å skrive dette, hvis ikke er det bare å slette det.

Hostesaften jeg snakker om heter Ekstra sterk hostesirup (NAF), og inneholder etylmorfin i tillegg til kodein. Jeg tok 1/4 av flaska i en slurk først, og kunne deretter ta bare bittesmå slurker, og holde formen vedlike i minst ett døgn per flaske. Flaska er foressten bare halvparten så stor som Cosylanflaska, men er mange ganger så potent etter min mening.

Må dog nevne at når jeg ruset meg på dette hadde jeg nulltoleranse for opiater/opioder, men jeg har fått effekt selv når jeg har hatt toleranse på denne hostesaften. Det får jeg ikke på Cosylan.
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke hostesaft i Norge som inneholder kodein. Både Cosylan og den du nevner inneholder kun etylmorfin, ikke kodein.

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Det finnes ikke hostesaft i Norge som inneholder kodein. Både Cosylan og den du nevner inneholder kun etylmorfin, ikke kodein.
Vis hele sitatet...
Får ikke redigert, så skriver i nytt innlegg.

Min feil, http://m.legemiddelhandboka.no/Generelle/69134
NAF inneholder visst kodein. Cosylan derimot, inneholder kun etylmorfin.
Sist endret av Pillfreak; 8. oktober 2018 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ruste meg på hostesirup og hasj i ca ett års tid på begynnelsen av 90-tallet. Den korte stunden av mitt voksne hvor jeg kunne få utskrevet sånne ting.

Og jeg vet hva de inneholder ��

Bare tok litt feil av stoffene ser jeg takk for oppklaring
Sist endret av Tekken; 8. oktober 2018 kl. 01:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
men denne hostesaften er vel vanskligere å få resept på? den du kalte ekstra sterk?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men denne hostesaften er vel vanskligere å få resept på? den du kalte ekstra sterk?
Vis hele sitatet...
Sikkert ikke noe verre enn å si at man ikke tåler cosylan (allergisk/bivirkninger f. eks.). Tar forbehold om utfordringer ifht. innholdet (har ikke sjekket listen).
Pipestilk
Trådstarter
Jeg fant en artikkel om begge hostesaftene her. Vistnok skal det være mulig og overdosere på det.

https://www.gd.no/dode-etter-for-mye...t/s/5-18-64137
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja denne sterk hostesaft inneholder 6,6 mg kodein pr ml. det er ganske mye. heller du helle flaska på 100ml har du fått i deg like mye kodein som 22 paralgin forte + 200 mg etylmorphin om jeg har forstått det rett. Dette er sterke greier.