Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2693
Har bestillt not utrikes fra Polen som ble sendt fra Warsaw Chopin Airport
Sendingen er sendt fra avsenderland.
14.11.2017 00:21 PLWAWC, Polen

Ble sendt 14.11.2017, og burde ikke da pakken være framme i Norge allerede siden det er den 16e idag? Det er hvertfall rekommandert brev ifra polen, med Rc.

Noen flere som har hatt problemer med post frå polen, eller kan det være sån att det helt enkelt tar lengre tid?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendt fra Polen 14. og du forventer at du har det allerede nå? Du er klar over at det tilsvarer fort vanlig leveringstid på _innenlands_ post?
Vent et par dager til minst før du får svettetokter. Jeg tipper på tidligst til uka.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sendt fra Polen 14. og du forventer at du har det allerede nå? Du er klar over at det tilsvarer fort vanlig leveringstid på _innenlands_ post?
Vent et par dager til minst før du får svettetokter. Jeg tipper på tidligst til uka.
Vis hele sitatet...
Vet det, men siden det blir sendt med fly så tar det vel max en dag før det kommer til Oslo Lufthavn?

Er en annen som bestillte fra Freak og da så det ut sånher:
12.01.2012 15:15 OSLO LETTER CENTER
Sendingen er sendt fra avsenderland
11.01.2012 10:10 WARSZAWA WER, Polen

Jeg har ikke fått den meldinga om att det kommer til Oslo.

Bare redd tollen har tatt det.
Han andre har fått det tilsendt fra Warszawa. Du har fått det tilsendt fra et annet sted i Polen
Bare ta det helt texas Det ville stått der om tollen tok pakka
Det er ikke uvanlig med en ukes leveringstid fra land i Europa. Greit nok at det er flypost, men det er ikke alle land som sender posten hver dag. Norge er tross alt et lite land sett fra Polen. Jeg får tilsendt mye post fra Tyskland, som bør ha et bedre postsystem enn Polen, allikevel skjer det samme her: jeg sitter å venter i dagevis fra det er kvittert ut av Tyskland til det ankommer Norge. Gi det en uke, så kan du begynne å etterlyse det.
Jeg har ventet på pakke fra Polen siden 25.10 og den har ikke kommet til Norge enda, i alle fall ikke registrert.
På en annen pakke fra England som er stoppet av tollen (inneholdt det samme) - står det til "import behandling" med ikon av en toller.

Men har tenkt det samme som deg, at pakken har blitt stoppet i tollen. Likevel rart om noen pakker står er i tollen, mens andre ikke...
Har gjort en del handler fra Polen gjennom årenes løp,og min erfaring er at det går litt tregt innimellom.Men varene kommer alltid frem. Tipper du har pakka de til Tirsdag/Onsdag TS. Ta det med ro,det ordner seg!
Kom idag