Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2794
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liner, stripe, linje, lisse.. U name it

Hvor mye er en liner? Er det individuelt eller er det slik at èn linje skal ha en spesifikk vekt eller "mål"/størrelse? Hvis sistnevnte, hvor mye er mest VANLIG å ha i en liner? Speed og kokain.

Hehe
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noen standard for hvor mye en liner er, det avhenger fra folk og hva man føler for, men generelt vil jeg vil si at en vanlig liner er 0,1g +/-
0,1 - 0.3 ca for min del , avhengig av kvalitet osv

Finnes ingen standard egentlig.
Finnes ikke dop som er bra nok til å daue av i norge /speed\cola. Så en liner bør vær 0,2 el mer
Sitat av NoLimits Vis innlegg
Finnes ikke dop som er bra nok til å daue av i norge /speed\cola.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer i alle fall ikke og her burde en legge det frem på en helt annen måte i stedet for å legge det frem slik at ungdommen (eller andre) kan ta så mye speed eller cola de bare vil uten at en kan stryke med av det.

En liner er veldig individuelt. Hvis jeg skulle gjette på hva som er mest vanlig å få ut av ett gram ville jeg sagt mellom 4 og 6 linere, noe som vil gi ca 0.2g i snitt , men dette er ren tipping.