Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1149
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt phenibut i et par år, og har bestilt fra en side hvor det alltid har kommet frem. Nylig ble en pakke på 50g stoppet i tollen for første gang. Da var det allerede en annen også på vei, og den ble stoppet i dag. Er jeg blitt "flagget"? Hva skjer nå? Kjenner jeg er ganske nervøs.

Jeg var så dum at jeg bestilte med mitt kort til min adresse... Føler meg idiot og redd
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shit. Kom nettopp på at jeg har en tredje som ble shippet i dag (det tar veldig lang tid mellom shipping og utlevering). Prøvde å kansellere den, men det gikk ikke. Nå svetter jeg brutalt! ):
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er veldig nervøs. Er en 26 år gammel kvinne uten noen annen rushistorie. Er det sannsynlig at politiet blir involvert?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av, dette går bra. Vil si ganske sikkert at du får brev i posten om at du må sende inn resept for å få den ut. Du har jo såklart ikke dette så da blir varen sendt tilbake til mottager/destruert. Ingen grunn til å svette.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slapp av, dette går bra. Vil si ganske sikkert at du får brev i posten om at du må sende inn resept for å få den ut. Du har jo såklart ikke dette så da blir varen sendt tilbake til mottager/destruert. Ingen grunn til å svette.
Vis hele sitatet...
Det er betryggende å høre. Men 3 varer etter hverandre?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått flere stoppet i tollen, og den eneste gangen jeg ble kontaktet av politiet var da jeg IKKE fikk brev om at pakka ble stoppet.
Jeg fikk telefon fra politiet 1 (ett) år etter at jeg trodde jeg ble svindla av selgeren.

Jeg innrømmet kjøpet over telefonen, og politmannen henla saken der og da. Sa jeg kjøpte det på ebay.