Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 14954
Miami vice?
Blir aldri for gammel til å se disse
http://kadusa.com/files/Miami-Vice-wallpaper-800x600.jpg

beste sesong:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/519KN8LfrvL._SL500_AA300_.jpg
Sist endret av FreakAzzPwnerz; 30. juli 2012 kl. 22:20.
The Wire eller Oz.

Oz är världens bästa serie! Man fastnar som fan!

Shameless! jeg liker US versjonen bedre enn UK versjonen, men begge er råbra :-)
Ugly Americans

Mark Lily er sosialarbeider i et litt annerledes New York, og jobben hans er å integrere alle mulig slags skapninger inn i byen. Samtidig bor han sammen med en zombie og dater kollegaen sin som er halvt demon halvt menneske, og datteren til djevelen selv. Mye sarkasme og ironi, hvis du syns det er gøy.
Hvis du liker Family Guy vil jeg anbefale deg American Dad! Syns den er mye artigere enn Family Guy selv om konseptet stort sett er det samme.

Ellers er New Girl ganske artig og er ikke så "jentete" som det kanskje høres ut som! Også er TV-seriene til Ricky Gervais veldig artig - Life's Too Short og An Idiot Abroad !

Hvis du kan tenke dokumentarer om jorden og universet (noe som er utrolig interessant og spennende å se på), så anbefaler jeg flere fra BBC!
Planet Earth
Frozen Planet
Life
Wonders of the Universe
Wonders of the Solar System

Det jeg kommer på i farta!
Sitat av b0h Vis innlegg
Også er TV-seriene til Ricky Gervais veldig artig - Life's Too Short og An Idiot Abroad !
Vis hele sitatet...

Ikke glem The Ricky Gervais Show, da
▼ ... over en måned senere ... ▼
Enn at ingen har nevnt THE INBETWEENERS??? Fire kleine gutter som prøver å passe inn, og det går jo selvfølgelig aldri bra. Har du lyst på en god latter, så sjekk det ut!

Det har forøvrig kommet en amerikansert versjon av det. Ganske lik originalen..
Som nevnt, så er Revenge en veldig bra serie. "Teenage drama" ish..
Andre sesong av denne serien begynner på amerikansk tv den 30.sept, så da er det bare å se gjennom til det! =)

Eller så er Broen (The Bridge) en ufattelig spennende dansk/svensk krimserie. Hver episode varer i ca 60 min, og den er tekstet på engelsk for de som meg som sliter med å skjønne dansker når de snakker veeldig fort.. Anbefales på det sterkeste!
En serie det virker som få i Norge har fått med seg, Strike Back , 3 sesongen holder på nå , sendes simultant i UK og US , helt fantastisk fet action serie med humor og hele pakken, uforutsigbar er den og , du vet aldri hva som skjer i en episode feks, og det er noe av det jeg elsker med den. Vær episode er på ca 45 min