Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4210
Noen som driver med dette?

Jeg drev med dette i 2007-2009 tjente ca 20.000 kroner ekstra i måneden på minimalt arbeid, ca 1 time dagen. Er det flere enn meg som holder på eller har holdt på med dette?

Eventuelt hvor mye tjener dere?

Jeg har lagt merke til at Norge har blitt strengere anngående dette med årene, selv drev jeg bare på Finn.no

Jeg ble litt sugen på og begynne igjen her om dagen så lurte på om noen har noe mer info for meg siden ting er blitt strengere, det var tross alt derfor jeg slutta sist.
Jeg må bare spørre, annonserte du disse varene som falske eller solgte du dem som "orginaler"?
Sitat av mickeyy Vis innlegg
Jeg må bare spørre, annonserte du disse varene som falske eller solgte du dem som "orginaler"?
Vis hele sitatet...
Solgte dem som orginaler, jeg sa aldri noen plass at det var ekte men skrev heller ikke at det var fake. Jeg solgte veldig gode kopier saa hadde ikke mye klager. Jeg regner ogsaa med at folk med litt vett i hodet fatta at de var hush hush fake men kjopte PGA d var billig
Sist endret av Litago1; 7. januar 2012 kl. 14:18.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Solgte dem som orginaler, jeg sa aldri noen plass at det var ekte men skrev heller ikke at det var fake. Jeg solgte veldig gode kopier saa hadde ikke mye klager. Jeg regner ogsaa med at folk med litt vett i hodet fatta at de var hush hush fake men kjopte PGA d var billig
Vis hele sitatet...
At du får sove om natten, med slike ulovligheter!
Sitat av mo3 Vis innlegg
At du får sove om natten, med slike ulovligheter!
Vis hele sitatet...
vell det var en "kompis" av meg som solgte

happy?
Hvilke merkevarer er det snakk om?

Du representerer slummen av Norge, gratulerer. En dag kommer det folk på døren din og slår deg rett ned.

Tips: Ikke selg til meg.
Sist endret av henrikxt; 7. januar 2012 kl. 14:23.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Hvilke merkevarer er det snakk om?

Du representerer slummen av Norge, gratulerer. En dag kommer det folk på døren din og slår deg rett ned.

Tips: Ikke selg til meg.
Vis hele sitatet...
Vell, det var veldig mye forskjellig, kan ikke si noe konkret. Noe mer enn andre
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Solgte dem som orginaler, jeg sa aldri noen plass at det var ekte men skrev heller ikke at det var fake. Jeg solgte veldig gode kopier saa hadde ikke mye klager. Jeg regner ogsaa med at folk med litt vett i hodet fatta at de var hush hush fake men kjopte PGA d var billig
Vis hele sitatet...
Så for å si det rett ut, du svindlet folka du solgte til?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Greit, hadde du skrevet eller sagt at det var fake varer hadde jeg ikke brydd meg. Men at du ikke oppgir at det er fake er bare helt uakseptabelt og idiotisk.

Håper at en av de du svindlet kommer på døren din, og at han tilfeldigvis var en boler.
vell "kompissen" fikk aldri noen problemer, ikke mange som klaget. Visst du er så dum og tror at eks en LV veske som orginalt koster 10.000 er på tilbud til 299 kan du bare ha det så godt syntes nå jeg
Sist endret av Litago1; 7. januar 2012 kl. 14:32.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Håper at en av de du svindlet kommer på døren din, og at han tilfeldigvis var en boler.
Vis hele sitatet...
Tipper han selger kun XS - M
Solgte du mest til kvinner?
Opplever at de er mer opptatt av merke, men mindre opptatt av kvalitet. Men de er ofte filnke til å se om noe er fake, på sånne ting som søm og slikt.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Solgte du mest til kvinner?
Opplever at de er mer opptatt av merke, men mindre opptatt av kvalitet. Men de er ofte filnke til å se om noe er fake, på sånne ting som søm og slikt.
Vis hele sitatet...
"kompissen" min solgte mest til menn siden de ikke er sa pripne og lettere og finne produkter til
Sitat av Litago1 Vis innlegg
"kompissen" min solgte mest til menn siden de ikke er sa pripne og lettere og finne produkter til
Vis hele sitatet...
Kompis å kompis, lett å skylde på dem vet du.
Du vet at både du og kompisen er like medskyldig
For å svare konkret på det du spør om så har ikke lovene rundt salg av piratkopier blitt strengere, de har alltid vært der. Jeg tror derimot at folk har blitt mer oppmerksom på dette og at det er lettere å bli anmeldt av en misfornøyd kunde nå enn det var tidligere.

Forøvrig håper jeg du, dersom du begynner med dette igjen, blit anmeldt og dømt.
Jeg har et tips : Ikke begynn igjen.

Dessuten som du sier, de har blitt strengere med årene, river ned falske annonser og ja folk går til søksmål mot personer som deg oftere enn i gamle dager. Jeg ville holdt meg unna. Om du absolutt skal starte falsk merkeklær virksomhet er det eneste markedet ute på gaten, og ikke nødvendigvis på internett. Selg det som dopdealerne gjør.
Kjenner en del mennesker som har solgt canada goose jakker (Originale dog) mye billigere. <--- Stjelt vare.

De har nok alltid vært strenge som han over meg nevner, men mer obs på det at the moment.
Sist endret av Saint123; 7. januar 2012 kl. 15:22.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
vell "kompissen" fikk aldri noen problemer, ikke mange som klaget. Visst du er så dum og tror at eks en LV veske som orginalt koster 10.000 er på tilbud til 299 kan du bare ha det så godt syntes nå jeg
Vis hele sitatet...
Så lenge "kompisen" din driver med salg av klær og andre dubetittsaker til en billig pris har jeg personlig ingenting imot det, men det jeg ikke kan fordra er falske varer som er nesten like dyre som originalene.
Jeg har forresten absolutt ingen interesse for markevarer og den slags. Så lenge det er billig og produktet har over middels kvalitet så kjøper jeg det!
Hvem i huleste kan tro at en LV veske til 299kr er ekte!?
OT: denne freaken liker jeg!
Sitat av mo3 Vis innlegg
At du får sove om natten, med slike ulovligheter!
Vis hele sitatet...
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Hvilke merkevarer er det snakk om?

Du representerer slummen av Norge, gratulerer. En dag kommer det folk på døren din og slår deg rett ned.

Tips: Ikke selg til meg.
Vis hele sitatet...
Sitat av mickeyy Vis innlegg
Så for å si det rett ut, du svindlet folka du solgte til?
Vis hele sitatet...
Sitat av snowdog Vis innlegg
Greit, hadde du skrevet eller sagt at det var fake varer hadde jeg ikke brydd meg. Men at du ikke oppgir at det er fake er bare helt uakseptabelt og idiotisk.

Håper at en av de du svindlet kommer på døren din, og at han tilfeldigvis var en boler.
Vis hele sitatet...
Sitat av party12345 Vis innlegg
Tipper han selger kun XS - M
Vis hele sitatet...
Mye moral preken


Nei, driver ikke med det selv, men har kjöpt noe fake för.
Har en annen kompis som bor i Asia og selger til Nederland. Han selger på et helt annet nivå. Han har egen nettside med 100.000 registrerte kjøpere. Han selger rundt 150-200 produkter dagelig og har folk som jobber for han med og pakke og sende varene.

Er usikker på akkurat og mye han tjener men han strør hvertfall penger rundt seg og har flere leiligheter og hus nede i Asia.

Han betaler penger hver månde til den lokale mafiaen der han bor for og få lov til dette etter hva jeg har hørt. Han har holdt på i rundt 10 år nå og ikke blitt tatt.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Har en annen kompis som bor i Asia og selger til Nederland. Han selger på et helt annet nivå. Han har egen nettside med 100.000 registrerte kjøpere. Han selger rundt 150-200 produkter dagelig og har folk som jobber for han med og pakke og sende varene.

Er usikker på akkurat og mye han tjener men han strør hvertfall penger rundt seg og har flere leiligheter og hus nede i Asia.

Han betaler penger hver månde til den lokale mafiaen der han bor for og få lov til dette etter hva jeg har hørt. Han har holdt på i rundt 10 år nå og ikke blitt tatt.
Vis hele sitatet...
Lenge leve korrupsjon!
Det var en tråd her for noen mnd siden, var en som solgte falske gillette barberblader. Husker ikke prisen han tok, men det var veldig billig.

Først tenkte jeg det var dårlig gjort, men så tenkte jeg: Hvis produktet gjør en like god jobb som originalproduktet, hvorfor da ikke spare de pengene man kan? Originalproduktet er jo overpriset til det hinsidige uansett!

Og er enig med ts. Tror man at et orignalprodukt som koster tusenvis, plutselig blir solgt for en brøkdel, så kan man ha det så godt, ellers må man regne med at kjøper forstår det er falskt produkt.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Men det er litt forskjell når man skal betale for et MERKE og ikke selve produktet i seg selv. Barberblad er dyre i Norge, uansett merke, de gjør jo samme jobben, som du nevner.

Men la oss si merkeklær, man får en like god genser(bedre også) fra en random butikk, som muligens ikke det står DC på, men den varmer godt og ser helt kurrant ut, til under halvparten av prisen for merkeklær.
Får bare slenge meg på:
Da jeg var i Polen for 4 år siden kjøpte jeg noen gigantiske ulltøfler til 20 kroner.
Disse varte i 3 år, da var de utgått for å si det på den måten.
Så fikk jeg min mor til å kjøpe ett nytt par med slike tøfler til meg til jul i fjor, disse ble kjøpt inn på julemarked i Oso for 300 kroner. På ett år ble disse mer ødelagt enn de jeg brukte i tre år, som kostet 20 kroner.
Så nå har jeg enda et par med ulltøfler.
Sist endret av PerPerPerPer; 7. januar 2012 kl. 17:11.