Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2433
Jeg har lenge vurdert å la utvidningen jeg har i øret gro. Problemet er at jeg har 20 mm! Noen som har erfaring, og vet om det kommer å gro mer eller mindre tilbake? Eller er jeg stuck med hengende øreflipper?
hør med et piercingstudio.


du tenkte ikke over dette i det hele tatt da du begynte å utvide eller? har hørt om folk som må klippe opp flippene og sy de sammen igjen og ha fucka øreflipper resten av livet.

med utvider blir jo "såret" til hud... og det funker dessverre ikke sånn at hud mot hud vokser sammen av seg selv.. da hadde nok låra til mange tjukkaser blitt ett ben etterhvert.
Sitat av dropkick Vis innlegg

ed utvider blir jo "såret" til hud... og det funker dessverre ikke sånn at hud mot hud vokser sammen av seg selv.. da hadde nok låra til mange tjukkaser blitt ett ben etterhvert.
Vis hele sitatet...
Hahahaha, liker tanken!
De blir mindre etterhvert, og er du heldig så blir de såpass små at det ikke er så veldig iøyenfallende. Men, du kommer alltid til å ha halvveis defromerte ører. En kompis av meg har hatt 16mm i underleppa og det er basicly usynlig nå, en annen har hatt noenogtyve i ørene og man ser det er hull; men ikke på langt nær så store som de engang var.