Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  142 16873
Ei ebony chick på sida hadde bare vært genialt ja
Generelt greitt med ytringsfrihet. Om folk vil ta ned sida så ser jeg ikke no forfærdelig galt i det. Artig for dere at dere for credit for at dere fjerna sida etc, men vil det eg. hjelpe?
Hva hindrer slike skrotinger i å sette opp nye sider?

Ebony fs :P
xEn0s, Jeg kan steke vafler til alle de involverte. Men du får ikke.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
var det noen som kjørte et angrep på vigrid til slutt, eller rant hele saken ut i sanden?
▼ ... over et år senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Det skal vel godt gjøres om det mølet som ligger der faktisk klarer å yngle flere andre generasjons hvitt søppel, og ettersom omtrendt samtlige nazi-sider blir hosta av en og samme private nazi-server er det lite man kan gjøre for å stoppe "virksomheten" deres. Sidene deres er jo der kun for spott og spe uansett, folk får se hvor utrolig tørre og tåplige teoriene deres er.
Vis hele sitatet...
javel, hack 1 hack alle.
+ div. annet ting man kan gjøre.
Sist endret av lockhead; 22. juli 2003 kl. 00:10.
Hvis noen tar seg tid til å hacke den serveren vet de sikkert også hvordan de kan slette mest mulig og skjule sine egene spor.

Om noen så kan hacke den(som noen helt sikkert kan), er spørsmålet om det er noe poeng i det. Posten du siterte sier jo det hele veldig bra.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Om noen cracker siden til vigrid så gjør jo det saken mye værre siden da får jo siden hits.. Denne tråen er jo godt over 1 år gammel, men plutselig så kommer det en kommentar, kan det ha noe med det faktum at www.vigrid.net ble tatt ned denne uken? Demmed har de som tok seg bryet med og cracke siden gjordt seg selv en bjørnetjeneste siden da får siden media oppmerksomhet. Det er jo noe som heter all reklame er god reklame..
hmm... tja... hmm... tja... HØRES MORRO UT!!

Hack han Vigrid-Jævelen ned i buksa slik at han ikke får dratt den opp igjen!

Skavisse, hvis noen flinke hackere gjør det, får han problemer med ei gang han kommer ut av fengselet.

Ikke fordi jeg vil leke tøff, men hater faktisk han og alle som holder med han. Noen andre som så på dok3?
Faen, jeg blir syk av at han sier at holocaust var at tyskere ble puttet i dødsleirer i 1945 og utover! Også sier han at det med "jødene under 2. verdenskrig" er en måte for å få folk til å syns synd på dem.
Mannen er SYK! han har sikkert aldri vært i Auswitch (eller åssen det skrives).
Han har til og med anmeldt hvite-busser til Auswitch for løgn!

jonn4: Ja jeg så dok3 og jeg holder med deg! Jeg hater nazi-folk!
la oss kjøre S.O.A.D. på fult og hacke dem akkurt som i den derre hackers filmen hvor de liksom svever rundt i programvarene...

ok det var kanskje en litt for dårlig spøk.

foolish, er det etter du leste VG at du kom på det her?
leste det jeg ivertfall. fyren er villig til å surre sprengstoff rundt seg og gå inn i en moske og sprenge seg selv og en bønsj med midtøstenfolk hvis han ikke får dem ut av landet på andre måter.

konklusjon noen må se å for helvettet å dre... stoppe jævelen
Opprinnelig postet av Bean
la oss kjøre S.O.A.D. på fult og hacke dem akkurt som i den derre hackers filmen hvor de liksom svever rundt i programvarene...

ok det var kanskje en litt for dårlig spøk.

foolish, er det etter du leste VG at du kom på det her?
leste det jeg ivertfall. fyren er villig til å surre sprengstoff rundt seg og gå inn i en moske og sprenge seg selv og en bønsj med midtøstenfolk hvis han ikke får dem ut av landet på andre måter.

konklusjon noen må se å for helvettet å dre... stoppe jævelen
Vis hele sitatet...
tror ikke det...

threaden er laget: 23. April 2002 23:23

og da var vell ikke den artikkelen ute!

Her artikkelen forresten: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67952
Tror ikke at å hacke vigrid.net hjelper i det hele tatt. De har seff backup, enkelt å få den rett opp igjen. Kan bare se det for meg: "denne helgen prøvde cia(på oppdrag fra jødene) å stenge siden vår. Frykt ikke, vi er tilbake. Og vi lar oss ikke stoppe. Odin er med oss. Vigrid for evig broder.." Noe møl i den stilen ville dukke opp og en stakkars jævel vil kanskje falle for det. La siden ligge, på lang sikt er det vigrid som taper på den.
Lenge leve ytringsfrihet.
vi knuser innternettsiden med balltre...hvis det går da
Men pleier ikke webhosten å shutte ned sider hvis de får for stor trafikk?
Har hørt en del rykter om at slike firmaer ikke liker DDOS\Slashdotting, så hvis sidene får for mye trafikk så sier de opp avtalen for å få ro på serverne sine igjen...
ikke for å bitche for mye, men dette er slik man bør unngå. Hvis noen rører den siden vil det bare gi dem publisitet, noe de IKKE bør få. En mann som anmelder hvite busser(omg) kommer garantert til å løpe til media. De kommer til å ha en field day; de kan skrive mer om vigrid OG onde datakriminelle. AnaMorph0s|s sa det best i sin post som lockhead quota rett over her.
Oppfordret ikke til noe her, bare lurte av ren nyskjerrighet...
hehe

Men jo, ddos er vel lite populært. Men det kan også få ganske store følger, avhengig av hvor stort/hvor lenge/mot hvem.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
hva med å smashe hodene med baseballbat? er ikke det mer effektivt?
Better than thou.
I´m down with that, det enkleste er egentlig bare å drepe Mr. Tvedt, og ta ut eventuelle selvklare arvtagere til hans posisjon innenfor denne kulten.

Og som en eller annen sier hele tiden, jeg står ikke til ansvar for hva dere gjør ut av det jeg har skrevet. Så slipper jeg det masset der om noen faktisk gjør det liksom.. Heh
Eller anmelde han
Opprinnelig postet av kermit-
Eller anmelde han
Vis hele sitatet...
for løgn, samme som han gjorde mot de hvite busser
Eller slå han ned med balltre.... :F sscchll....sl..s..slå deg!!
Opprinnelig postet av Dweep
for løgn, samme som han gjorde mot de hvite busser
Vis hele sitatet...
verre enn som så gitt(utrolig):
Ad. Anmeldelse av stiftelsen Hvite Busser til Auschwitz for delaktighet i internasjonal pengeutpressing
Vis hele sitatet...
for en type... han er så tragisk at det gjør litt vondt.
Jeg joinet #vigrid på EFnet. Vet ikke helt hvorfor. Bare sjekke.

Første jeg la merke til var at både private-mode og secret-mode var på.
Så tenker jeg at nå kan jeg diskutere litt (plage litt).

[01:17:43] <duxo> Det var da ekstremt med modes da.
[01:18:04] <duxo> .. ?
[01:19:08] <duxo> Hmm... Enjoy the silence..
[01:19:33] <SirKill> hehe
[01:19:58] <duxo> Ikke interresert i å svare, SirKill?
[01:20:16] <SirKill> hva da? mener du?
[01:20:36] <duxo> Hvorfor secret, private, moderated... ?
[01:21:53] <SirKill> hvorfor ikke...? går så mange ut å inn her at den +m er god å ha! de andre er pga ikke alle har behov for noe annet for å si det på den måten!
[01:23:34] <duxo> "Ikke behov for noe annet"... Med det mener du at ikke alle her inne vil erkjenne seg for andre på irc at de er rasister?
[01:24:15] <duxo> Slik jeg har oppfattet det har Vigrid-medlemmer ikke hatt noe problem med å erkjenne seg som medlemmer av organisasjonen.
[01:25:00] <SirKill> vi har ikke problemer med å erkjenne det selv om vi har på de vettu!
[01:25:06] * SirKill sets mode: -v duxo
[01:25:11] * SirKill sets mode: +b *!*@146.80-202-39.nextgentel.com
[01:25:28] * You were kicked by SirKill (krangle med noen andre! rydder i kanalen jeg!)
Vis hele sitatet...
Hvorfor har jeg på følelsen av han ikke liker å innrømme foran andre at han er aktør i Vigrid.

Og bønnen var jo bare en omskrevet versjon av "Gud i himmelen(eller hva den heter)". http://www.vigrid.net/allmektigeodin_formenn.htm
starte en anti-vigrid side! Der kan du få skrevet alle løgnene hans om til sannhet.
Hvorfor snakker alle om å hacke/ddose/deface/whatever vigrid.net? Det blir å gå imot de flestes prinsipper og leke RIAA som vil ddose ting de ikke liker. Nei seriøst, folk har lov til å si hva de vil, og noen her vil bryte norsk lov bare fordi det er en artig sprett som er litt ekstrem på enkelte områder?
Det er noen kule parodi-sider på veven:

BMO
Bloody Gonore
Boozw Boys - Oslo
Ariske Skaller

En del andre kule linker også, på url=http://www.skyggesiden.com]Skyggesiden[/url]
har selv møtt lederen av Vigrid, Tore W. Tvedt, i forbinnelse med et skoleprosjekt.
Dere kan jo ringe han og si hva dere mener? -> 97174002

OBS: han er meeeget god til å snakke for seg. så ikke la dere lure

Good luck
Thyph

Jævlig bra
Gammel Traver
lockhead's Avatar
4 real. slutt og snakk om og hacke/dose blablabla.
Og sett igang og jobb, eller kom over det.
Jeg støtter vigrid folka fullt og helt. Synes seriøst at de stakkars syke menneskene bør få ha en webside slik at norge kan få øynene opp for hva som faktisk skjer i dette landet. Er ikke enig med dem på noen som helst av "punktene", men ytringsfrihet all the way.
Opprinnelig postet av TeQniC
Sier bare en ting jeg : Elendig!
Blir flau av og lese dette, og enda mer flau over at "deres hvite brødre" kan leve opp til dette..
På tide at hvite godtar svarte/farga personer snart tror jeg, for dette nazist greiene er utgodt!
Vis hele sitatet...
De hvite har godtatt fargede mennesker.. problemet nå er at de "fargede" menneskene ikke liker hvite mennesker..
Vi har lagt "nazist greiene" bak oss.. men det har ikke de fargede... rasismen har snudd.. det er flere tilfeller av fargede som mobber/trakaserer hvite, enn det er omvendt..
Du ser det på filmer.. hører det på rap sanger.. du ser det på mtv.. hvis du leser mellom linjene...

Men jeg er ikke enig med han vigrid fyren.. han kan brenne for min del..
Noen som er noen hopp nærmere en meg som bare kan stikke bort og knuse hele servern dems?

Tracing route to vigrid.net [207.44.248.188]
over a maximum of 30 hops:

1 10 ms <10 ms <10 ms . [192.168.2.1]
2 30 ms 30 ms 30 ms ti122110a080-l1.ti.telenor.net [80.213.192.0]
3 20 ms 20 ms 20 ms ti122110d060-ge0-1.ti.telenor.net [146.172.168.9
7]
4 30 ms 30 ms 30 ms ti122002c050-ge4-1.ti.telenor.net [146.172.193.1
53]
5 30 ms 31 ms 30 ms ti100002c050-pos4-2.ti.telenor.net [146.172.250.
38]
6 30 ms 30 ms 30 ms ti100001c050-pos6-0.ti.telenor.net [146.172.248.
1]
7 30 ms 30 ms 30 ms ti100001b051-ge0-0.ti.telenor.net [146.172.248.9
4]
8 30 ms 30 ms 30 ms nb01b12-ge0-0.nb.telenor.net [217.70.229.65]
9 70 ms 80 ms 70 ms nb21b12-pos4-0.nb.telenor.net [217.70.228.38]
10 71 ms 70 ms 70 ms ge9-0.mpr2.lhr1.uk.mfnx.net [195.66.226.76]
11 80 ms 70 ms 71 ms so-4-1-0.cr2.lhr3.uk.mfnx.net [208.185.156.2]
12 140 ms 150 ms 141 ms so-7-0-0.cr2.lga1.us.above.net [64.125.31.182]
13 150 ms 140 ms 140 ms so-0-0-0.cr2.lga2.us.mfnx.net [208.184.232.198]

14 150 ms 140 ms 141 ms so-1-0-0.cr1.lga2.us.mfnx.net [216.200.127.145]

15 160 ms 160 ms 161 ms pos0-0.er1.atl4.us.mfnx.net [208.184.232.165]
16 180 ms 170 ms 171 ms so-3-0-0.mpr1.iah1.us.above.net [64.125.31.25]
17 160 ms 170 ms 170 ms 216.200.251.61.ev1.net [216.200.251.61]
18 170 ms 170 ms 171 ms 207.218.245.51
19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * *

Clanen min har nå en 2Gbit Linje sponsa av www.html.com da

Bruke den til å DD ? :P
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Dere som vil DOSe vigrid, ikke klag neste gang noen DOSer NFF.
jeg tror det er en liten forskjell mellom nff og vigrid...
Han har visst anmeldt noen for massemord på den nordiske jente/kvinne

Ad.: Anmeldelse av ekstremt stygg rasehets mot den Nordiske Blonde Jente og Kvinne!
Vis hele sitatet...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av Thyph
jeg tror det er en liten forskjell mellom nff og vigrid...
Vis hele sitatet...
Er nok mange som misliker diverse info som gis ut her, og vil ha siden bort, akkurat som folk mener at vigrid må bort.
Opprinnelig postet av cyanid
De hvite har godtatt fargede mennesker.. problemet nå er at de "fargede" menneskene ikke liker hvite mennesker..
Vi har lagt "nazist greiene" bak oss.. men det har ikke de fargede... rasismen har snudd.. det er flere tilfeller av fargede som mobber/trakaserer hvite, enn det er omvendt..
Du ser det på filmer.. hører det på rap sanger.. du ser det på mtv.. hvis du leser mellom linjene...

Men jeg er ikke enig med han vigrid fyren.. han kan brenne for min del..
Vis hele sitatet...
dummeste dritten jeg har hørt på lenge.
^^ word
Si ifra hvis noen har noe konstruktivt å komme med