Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1030
har fått en ide og vil høre deres meninger

hvis du har hør om nettsiden "theuselessweb" der du klikker på en kapp også blir du sendt til en tilfeldig ubrukelig nettside.

er så og si inspirert av den.
ideen:

du trykker på en blå knapp som er midt på en blank side også blir du sendt til en tilfeldig video. kommer til å laste opp masse videoer som er så dumme at du virkelig begynner å le.

er dette en god ide til en nettside for folk som kjeder seg eller folk som bare vil ha en latter? eller er dette en nettside som er helt ubrukelig
Det blir vel omtrent som en omvendt stumbleupon.com?
At man sendes til tilfeldige sider istedenfor det man faktisk er interessert i å se og utforske.

Det er ikke noe jeg ville ha benyttet meg av.
Ikke noe man benytter seg av ofte vil jeg tro, men en typisk ting som ved tilfeldigheter hadde blitt «viral».
Hvordan skal du klare å treffe akkurat mine interesser når det kommer til denne type videoklipp bedre enn YouTube eller Facebooks algoritmer?

Det skal ikke mere til enn to tre klipp som ikke vekker min interesse før jeg forlater siden. Så hovedutfordringen er å få returnerende besøk.

Dersom du skal hoste videoene selv vil det også begynne å koste en del penger å drive dette.

Tanken er god, men det er mange utfordringer.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hvordan skal du klare å treffe akkurat mine interesser når det kommer til denne type videoklipp bedre enn YouTube eller Facebooks algoritmer?
Vis hele sitatet...
Dette. Tror nok også TS undervurderer arbeidsmengden som kreves for å finne nok videoer til at folk ikke skal gå kjapt lei.