Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2467
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket 3-5g hasj hver dag i en mnd, sniffet speed(usikker på dose, 7-10 lisser kanskje), 30-60 mg valium og 5-8mg Xanax i ca en uke. Kroppen min er helt ødelagt. Tips til å få formen til å bli bedre? Annet enn å slutte å bruke. Venter på avrusning og døgnbehandling, men må finne en mellom løsning her ass. Noen som har vært i samme situasjon eller som har gode tips?
Du må chille. Alt virker plutselig jævlig mørkt ut når du tar deg litt tid til å tenke deg om - hvis du har vært en dårlig gutt - som du nå har vært.

Men det er ok altså Du burde fokusere på å få i deg frokost og kveldsmat. Utenom det så kutt ned på drittet og prøv å sov om nettene.

Ellers, ha en god dag)) Sovet inatt?
Sitat av colakork Vis innlegg
Du må chille. Alt virker plutselig jævlig mørkt ut når du tar deg litt tid til å tenke deg om - hvis du har vært en dårlig gutt - som du nå har vært.

Men det er ok altså Du burde fokusere på å få i deg frokost og kveldsmat. Utenom det så kutt ned på drittet og prøv å sov om nettene.

Ellers, ha en god dag)) Sovet inatt?
Vis hele sitatet...
Takk for svar (Y) Ja, det som er så rart er at jeg har sovet og spist normalt og drukket mye vann. Får håpe det går over til i morgen.

Hah liker at jeg glemmer å bruke anonym greia. jaja fuck it
Sist endret av drummedaren; 9. november 2020 kl. 05:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trapp ned litt ihvertfall, ikke vits å kjøre det helt ned til siste stubb.
Anonym bruker
"Halvfylt Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjære deg, du har ikke nådd bunnen enda, men det er like før. Når du er der nede på bunnen, da er det bare en vei tilbake, og den veien tar du! Det blir tøft i starten, men så kommer hodet ditt over vannet igjen, da kan du starte å puste på livet.
Anonym bruker
"Bekymret Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei har ikke noen andre tips enn å slutte å bruke. Selvom du skal på rehab kan du jo slutte før det og bruke rehaben som sikkerhetsnett til å styrke deg fra tilbakefall.
Det beste er som de over her sier, og slutte nå! Så vil du bli bedre med tid når kroppen har bygget seg opp igjen! Er ikke vits og kjøre den fult ut til du skal på rehab, og personlig syntes jeg at de som pleier og kjøre den fult ut og dytter i seg mest mulig før de skal inn på rehab fordi det er «siste» mulighet, er som regel de som sklir utpå igjen. Mens flere av de som trapper ned og gjør rehaben litt lettere for seg selv, er det flere av de som klarer og holde seg unna. Dette er ikke noe jeg har statistikk på men personlig oppleve.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holdte også på slik for bare noen mnd siden, eneste løsningen er å slutte.. Om du fortsetter som du gjør nå vil du også komme til det punktet der alt er så mørkt at det står i mellom kniven på strupen eller røyse seg opp, ikke engang rus kan hjelpe deg mere da, plis slutt!
Kan du henge med noen som ikke ruser seg? Har erfart at det hjelper
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få i deg mat jevnlig minst 2 ganger om dagen (uavhengig om du føler sult).

Drikk minst 2 glass vann om dagen (uavhengig om du er tørst).

Skaff deg oversikt over mye rus du bruker.

Den enkleste måten er å tenke gjennom hver dag, brukte jeg mer eller mindre enn i går. Og se på de positive sidene du opplever de dagene du bruker mindre (mer penger, mer opplagt etc).