Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 8609
Halla freaks,

nå som tiden nermer seg for alle oss nørder som kommer til å sitte planta fremfor PS3'en eller XBOX'en de neste tiår og spille GTA5, følte jeg at det var på tide at vi starta et crew for oss freak's. Meld dere inn så vi kan spille united å "fuck things up" i Los Santos neste uke!

http://socialclub.rockstargames.com/...rwegian_freaks

- Hutch
i tilfelle du ikke har fått det med deg: gta online er ikke tilgjengelig før første oktober.
Utvikler
Trådstarter
Ah, nei det viste jeg ikke. Men jo flere medlemmer vi er innen oktober, jo større sjangse har vi for å climbe leaderbords når det er tilgjengelig.
Sevirtas, jeg joina
Har joinet. Nå er det bare å vente til GTA kommer i posten
Utvikler
Trådstarter
Teller 14 medlemmer naa dette blir good shit!
Den som bare er der
Blir med jeg også. Har ikke mic dog.

Bare 4 dager igjen nå!!!
Noen som har fått det i posten enda?
Utvikler
Trådstarter
Nei, regner med at alle faar det paa mandag eller seinest tirsdag.
Den som bare er der
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Noen som har fått det i posten enda?
Vis hele sitatet...
Tviler. Synest jeg leste her en plass om at Rockstar var strenge på at butikkene ikke sendte kopiene ut for den 16.
Sitat av RavnX Vis innlegg
Tviler. Synest jeg leste her en plass om at Rockstar var strenge på at butikkene ikke sendte kopiene ut for den 16.
Vis hele sitatet...
stemmer. spør du meg er det nok så idiotisk at spillet blir sluppet på en tirsdag
Er med i crew på xbox 360 jeg!
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
stemmer. spør du meg er det nok så idiotisk at spillet blir sluppet på en tirsdag
Vis hele sitatet...
Ingen tvil om at dette kommer til å gå utover alt som innbefatter trening, sosialt, og spesielt skole.
Sitat av Hutch Vis innlegg
Halla freaks,

nå som tiden nermer seg for alle oss nørder som kommer til å sitte planta fremfor PS3'en eller XBOX'en de neste tiår og spille GTA5, følte jeg at det var på tide at vi starta et crew for oss freak's. Meld dere inn så vi kan spille united å "fuck things up" i Los Santos neste uke!

http://socialclub.rockstargames.com/...rwegian_freaks

- Hutch
Vis hele sitatet...
Trenger man å være helt hardcore for å bli med i crewet eller? Har ikke spillt GTA på en halv evighet så trenger litt kjøretrening... Er ikke sikker på om jeg sitter klistra hver dag heller.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Noen som har fått det i posten enda?
Vis hele sitatet...
Komplett sendte idag!
Sitat av Settoz Vis innlegg
Komplett sendte idag!
Vis hele sitatet...
ikke kopien min men komplett har egentlig vært helt forferdelig for meg de siste 2 ukene...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ikke kopien min men komplett har egentlig vært helt forferdelig for meg de siste 2 ukene...
Vis hele sitatet...
Kommer vell litt an på når du bestilte også Jeg bestilte for flere måneder siden
Sitat av Settoz Vis innlegg
Kommer vell litt an på når du bestilte også Jeg bestilte for flere måneder siden
Vis hele sitatet...
Bestilte vel for omtrent ett år siden...
EDIT: æh, komplett har bare 60 på lager, å de 2 jeg skal ha er ikke plukket
Sist endret av vangsfreaken; 14. september 2013 kl. 00:12.
Utvikler
Trådstarter
Sitat av Beis Vis innlegg
Trenger man å være helt hardcore for å bli med i crewet eller? Har ikke spillt GTA på en halv evighet så trenger litt kjøretrening... Er ikke sikker på om jeg sitter klistra hver dag heller.
Vis hele sitatet...
Nei, det er bare og joine. Jo fler jo bedre, uansett!
Jeg joina klanen i går
Jeg bestillte fra Komplett på onsdag, og jeg får beskjed om at mitt eksemplar er sendt. Så tror ikke det har noe med når man bestillte
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Bestilte vel for omtrent ett år siden...
EDIT: æh, komplett har bare 60 på lager, å de 2 jeg skal ha er ikke plukket
Vis hele sitatet...
Når den står som 'Åpen' er de reservert på lager vanligvis.
Kom over denne meldingen på Komplett.no

http://gyazo.com/ae7ae9d2e09cf42cccc67000b566bfef.png

EDIT: Innlegg 300!
Sist endret av freeaak; 14. september 2013 kl. 03:13.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Kommer vell litt an på når du bestilte også Jeg bestilte for flere måneder siden
Vis hele sitatet...
Jeg bestillte igår (eller forgårs nå) og mitt ble sendt da også ifølge komplett
Komplett, GameZone og flere andre nettbutikker har sendt ut sendingsbekreftelse, men dette betyr bare at de har pakket spillene og gjort det klart til sending. De sender ikke ut før mandag. De som bor i nordland, og de som har bestilt limited edition eller bundle som sendes som pakke, blir sendt i dag. De fleste får det mao på tirsdag.

EDIT: Bare til opplysning, så dere ikke sitter og irriterer baken av dere i tre dager fordi posten er så treg.. De sender faktisk ikke ut selv om nettbutikkene har sendt sendingsbekreftelse.
Sist endret av 10minutemail; 14. september 2013 kl. 04:52.
Utvikler
Trådstarter
Vi er nå i 21-50 ligaen, noe som tilsir at vi kommer til å spille mot andre crew's når online funksjonen blir tilgjengelig som også er i 21-50, dette er fordi vi har passert 21 medlemmer! Keep it going!
Utvikler
Trådstarter
50 medlemmer! Mangler noen par saa er vi i 50/80 ligaen. Dette blir bra, kommer til og bli et heftig crew naar online blir released.
Kan man spille med xbox brukere når man har PS3?
Joina nå jeg! Oscepott
▼ ... over en uke senere ... ▼
Teit at dere ikke bruker mic når dere spiller, da er det jo lite vits med crew.
må jo ha headsett da . er jo halve opplevelsen
Hva gjør man som crew? Bare tuter og kjører sammen? Eller kan man faktisk gjøre oppdrag sammen? Regner med man kan tekste der, for jeg bruker ikke mic?
Joina crew, headsett er bestillt! :-)
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hva gjør man som crew? Bare tuter og kjører sammen? Eller kan man faktisk gjøre oppdrag sammen? Regner med man kan tekste der, for jeg bruker ikke mic?
Vis hele sitatet...
Tuter, kjører, gjør oppdrag, spiller TDM og lignende ilag. Å tekste tar jo år og dager, men det er jo mulig. Vil virkelig anbefale deg å ordne deg headsett.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Tuter, kjører, gjør oppdrag, spiller TDM og lignende ilag. Å tekste tar jo år og dager, men det er jo mulig. Vil virkelig anbefale deg å ordne deg headsett.
Vis hele sitatet...
Har bluetooth-tastatur tilkoblet. Men skal nok ordne et greit headset etterhvert.
Sist endret av Fuzzybossen; 1. oktober 2013 kl. 21:52.
Får man kjøpt det stygge xbox headsette på butikk? eller må det bestilles
Damn, crewe er fullt
Sitat av Herremann Vis innlegg
Damn, crewe er fullt
Vis hele sitatet...
Noen start et nytt crew!
Vanskelig dette her, prøvde å hoste mitt eget death match, men ble sparka ut av andre spillere, selv om jeg var den eneste der :s
Jeg kan tenke meg å bli med i et nytt crew, da jeg ser at Norwegian Freaks er fult.
http://socialclub.rockstargames.com/...nd_only_norway

Er crewet jeg ble med i etter jeg så freak crewet var fullt. Får min mic i morgen håper jeg på.
Har noen starta ett nytt crew enda? kjipt å måtte bli kjent med folk hele tia for å kunne spille oppdrag og race å tjene mye cash
Lykke! Var akkurat 299 medlemmer for 1 minutt siden, så jeg fikk joina
Sitat av Black Horse Vis innlegg
Har noen starta ett nytt crew enda? kjipt å måtte bli kjent med folk hele tia for å kunne spille oppdrag og race å tjene mye cash
Vis hele sitatet...
Jeg og 2 andre starta et, "Nordic Mafias"