Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3170
Hei, jeg er på nedtrapping av tramadol og opplever grusom restless legs når jeg legger meg. får ikke sove.
hva kan hjelpe mot dette? noe medisin jeg kan be om ?
Jeg har fått resept på clonidine, vet ikke om det funker noe særlig. Jeg slet med det samme i to netter. De dosene med opiat du fortsatt tar ville jeg, ut i fra min erfaring, tatt tett mot sengetid.
Trådstarter
4 0
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg har fått resept på clonidine, vet ikke om det funker noe særlig. Jeg slet med det samme i to netter. De dosene med opiat du fortsatt tar ville jeg, ut i fra min erfaring, tatt tett mot sengetid.
Vis hele sitatet...
har også fått clonidine, det funker faktisk mot den jæævlie influensafølesen man får. men ingenting mot det jeg sliter med.
ja men så er det ikke lenge før jeg er ferdig og da sitt jeg der uten noe :P

Sitat av Torres83 Vis innlegg
har også fått clonidine, det funker faktisk mot den jæævlie influensafølesen man får. men ingenting mot det jeg sliter med.
ja men så er det ikke lenge før jeg er ferdig og da sitt jeg der uten noe :P
Vis hele sitatet...
hvor lenge brukte du tramadol ? du hadde også slike restlessnes følelser? kribling i hender å føtter?
Sist endret av Torres83; 14. desember 2020 kl. 14:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
RLS er vanlig abstinenser av opiater. Får det selv i hender og føtter, verste med abstinenser for min del.
Hadde det i armene i noen timer på nettene. Rareste og særeste jeg har opplevd, fikk litt sånne spasmer liksom, så jævlig barnslig.
Trådstarter
4 0
Ja samme her, det er heeelt jævlig. noen som vet når lang tid det tar før det begynner å avta etter avsluttet medisinbruk ?
er faktisk DET som gjør at jeg "sprekker". fordi det er heeelt jævlig.
Etter min erfaring tar det 7-10 dager før de værste abstinensene er over etter tramadolbruk/misbruk. I mitt tilfelle bruk som sklei over i misbruk.
Du er på nedtrapping..så du får/har tramadol? For min del mener jeg tramafol var langt lettere å slutte med en oxy,da værste med tramadol "bare" er Restless legs..min metode er rettn å slett å ta en dose kort tid før leggetid,akkurat nokk til å dempe det så slapp jeg rls..så minke dosen over noen dager..gjelder forsåvidt å med oxy,men med det blir jeg for jævlig dårlig/værre enn tram, på dagtid i tillegg...:/ pluss nedtrapp burde skje langt saktere...:/
R.i.p 23.04.2021
Varer som regel ifra 7 dager opp opp til 11 . Kommer helt an på åssen dosering du brukte og åssen du klarer deg gjennom dagen ellers. Få i deg nok næring ,kansje en hjemmelaget kyllingsuppe. Får tilbake varmen i kroppen og føler seg mye bedre og du har i tillegg mat for flere dager. Husk også den daglige dusjen helst før du skal sove, så du ikke ligger å irriterer deg over den ekle tramadol svetelukten.