Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3948
Hei!

Jeg får ingen meldingslyd, men får ringelyd!
Hva kan problemet være??

Jeg har 1.gen iPhone med firmware 2.2 jeg har også winterboard vis dette kan ha noe med saken og gjøre. Trenger virkelig hjelp! På forhånd takk
Først gå på innstillinger å sjekk at alt er som det skal være.
Etterpå kan du prøve å avinnstalere themet du har på telefonen, for å teste om det
er der problemet ligger.
Jeg har avinnstalert themene jeg hadde og selve winterboard.. Det hjalp ikke.. Fortsatt ingen meldingslyd... Er det noen her som kan hjelpe meg?
Jeg hadde en iPhone med custom ringetone (nesten det samme), men når jeg oppgraderte så fjernet iTunes de customlagde ringetonene, men telefoninstillingene sto fremdeles sånn at den skulle spille av den customtonen, som ikke fantes mere.
Så endte opp med at jeg ikke hadde ringetone helt til jeg prøvde å sette på en annen tone jeg visste jeg hadde..
Aner ikke om det hjelper..

Prøv å restore telefonen om det ikke hjelper..
Lykke til
Smart nok det, men nå er det meldingstone jeg snakker om.. Ringetone har jeg
håld inne home knappen og den knappen øverst til høyre, i ca 30 sek
da slår du av mobil på en 'hardt' måte, bruker å hjelpe her...
Sitat av xoma21 Vis innlegg
håld inne home knappen og den knappen øverst til høyre, i ca 30 sek
da slår du av mobil på en 'hardt' måte, bruker å hjelpe her...
Vis hele sitatet...
Det Hjalp ikke med en "hard" slå av metode.. Anntar jeg må restarte iPhonen... Hvordan gjør jeg det igjen?? Husker ikke...
Du kan prøve en gjenoppretting av telefonen. Da må du sannsynligvis unlocke og jailbreake den på nytt. Alt som er lagt inn med Cydia/Installer kommer til å forsvinne, samt alt av musikk/filmer, mens programmer via Appstore og andre innstillinger vil bestå. Det forutsetter at du tar en sikkerhetskopi først, og gjenoppretter fra sikkerhetskopi etterpå.

Følg denne guiden:http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=204408