Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 1745
Mullah Krekar er kommet til Norge igjen, men er han uskyldig?

Tror det skjuler seg noe mer bak dette.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5772802
Han er IKKE uskyldig. Så et intervju med han på nyhetene på god morgen norge i dag. Da han ble spurt om han var leder for en millitær gruppe svarte han. "Nei, jeg er leder for et parti" -men hvorfor marsjerer dere med våpen? "Vi må jo forsvare oss, vi trenger våpen for å beskytte oss"
Tror vertfall Karl I. Hagen hadde blitt arrestert vist han hadde laget sin egen lille hær for å forsvare seg selv.
Stalin var ingen diktator sa han, men en leder.
Vesten trodde han og man fikk se følgene av det.
Dette er nettopp det samme som Mullah Krekar tror jeg......
Bør det stoppes? JAH!!!
Greit nokk et han er leder for en militær gruppe. Men han kan ikke samtidig være under norsk beskytelse. Enten for han krige, og være der krigen er, eller for han ikke krige og kan forsåvit bo i Norge, men ikke begge deler.
Kall meg trangsynt, men video opptak fra Irak av Krekar som kommanderer en fundamentalistisk islamsk væpnet gerillja er mer enn gode nok bevis for meg.

Kongen: Når ble det greit å ha vært leder for en gerilja?

dreb: Haha. Hagen er jo så dum da.

Mullah Krekar frykter for sitt eget liv og mener at han trenger beskyttelse i Norge. Han avviser at han har hatt kontakt med Osama bin Laden.
Vis hele sitatet...
vg.no
Ikke nok med at vi skal ta imot han, vi skal beskytte han også. La oss tilby bin Laden politisk asyl i samme slengen.
Hør på Bondevik og gjør han til æresborger og gi han dobbel trygd.
Opprinnelig postet av kermit-
Kongen: Når ble det greit å ha vært leder for en gerilja?
Vis hele sitatet...
I mange sitvasjoner er det da greit å være leder for en gerilia, det hele kommer an på hvem man slåss mot. Foreksempl hadde vi i Norge MILORG (uten samenligning forøvrig) som sikkert ble sett på som terorister av nazistene.
Joa, det er sant
uansett, han bør ikke sendes til usa.
CIA har jo forhørt ham, tror ikke USA har mer interesse i Krekar. Ikke nederland heller siden de valgte en enkel løsning på problemet Mulla Krekar.

De sendte ham til Norge uten å si ifra, nå er han problemet til norske myndigheter.

Krekar ledet en Muslimsk Gerillja, bryr jeg meg egentlig ikke så mye om.
Krekar slåss mot saddam, bryr jeg meg enda mindre om.
Krekar brukte kjemiske våpen på kurdiske sivile inne i Irak, dette er det jeg misliker fyren for og mener han burde blitt sendt tilbake til Irak fordi han har utført slike handlinger der. Da kan Irakiske myndigheter ta seg av ham.
chaOs's Avatar
Trådstarter
Å sende han til Irak er som å gi han dødsdom, tror ikke Saddam liker han så mye.
hvorfor kan ikke USA blande seg mere inn i mullah krekar også da i samme slengen?

er vel ganske mange beviser på at han er skyldig da..
Vet ikke jeg, Sadam slapp jo fri alle fanger nylig.

Nynner litt på sadam sangen fra South park
*I can change, I can change*
mot norsk lov å sende folk tilbake til et land der de risikerer dødsstraff
Hvorfor drar han dit på ferie da?
Han blir nok sendt ut på en eller annen måte.
om mannen er uskyldig er jo en sak.... men det som irriterer meg mest er at han har oppholdstillatelse i norge fordi det er for farlig for ham å bo i irak. Likevel oppholder han seg der i lengre perioder.... DET provoserer
Opprinnelig postet av kanonkølla
om mannen er uskyldig er jo en sak.... men det som irriterer meg mest er at han har oppholdstillatelse i norge fordi det er for farlig for ham å bo i irak. Likevel oppholder han seg der i lengre perioder.... DET provoserer
Vis hele sitatet...
Så det at han sansynligvis har drept flere mennesker en alle de involverte i orderud saken plager deg ikke så mye, men at han snylter litt på den norske staten [COLOR=red]provoserer[/COLOR] deg?

Wake up ffs.
Opprinnelig postet av wong
Han blir nok sendt ut på en eller annen måte.
Vis hele sitatet...
Hvis han ikke drar frivilig så fly over Iraq og hiv han ut i falskjerm!
Få han tilbake til Nederland så Nederland kan utlevere han til Jordan. Men jeg tviler ILLE lite på at Saddam har noe imot Krekar. Om Krekar stikker innom Irak får han vel bare så mye masseødleggeses våpen han kan bære og slepe med seg.
Synes byråkrati er en sperre i slike saker.

De kunne bare tatt en rask avgjørelse.
Sendes han til Jordan får han sikkert merke avhørsmetodene der borte på kroppen tenker jeg
fry the bitch

nå mener jeg den idiot av en VG-journalist som senket seg så lavt at han faktisk gikk så langt som å skrive den jævla smørja den artikkelen om det forbaskede nautet var. Politisk parti my ass. "Partiet" hans er stemplet som terrorister og gjort forbudt, beskyldt for å være i allianse med Al Qaida, beskyldt for å ha benyttet kjemiske våpen, beskyldt for å ha drevet omfattende heroin-smugling og samfunnet som han er overhode for i Irak er i omfang enda mer totalitært enn Saddam's styre (så noen på Holmgang idag?? drøyt, drøyt). At det faktisk finnes en dust som er villig til å forsvare svinet er hinsides min fatteevne, og sier litt om hvor utrolig naive og blåøyde folk her i smuth-landet norge kan være.

jeg tenkte jeg ikke skulle gidde å nevne at han burde ut engang, men f heller; Få ham ut. UT!
Hmmm... nå har jeg egentlig ikke så veldig sansen for krekar jeg heller, men... det er et par prinsipielle ting her:

så alle partier som er stempla som terrorister og gjort forbudt av noen som ikke liker dem er terrorister? At de blir beskyldt for å være allierte med al qaida er jo ikke så rart... det blir jo stort sett alle som har turban, mye skjegg og en kalasjhnikov for tida.

Skal det at noen er beskyldt for noe regnes som bevis i seg selv?

MILORG var forbudt i norge under ww2, og tyskerne så på dem som terrorister, men... jeg antar at du ikke er enig i at de var terrorister?

Sånn btw - hvis jeg ikke husker veldig feil, så er det svinet som forsvarer han faktisk en du sikkert syns gjorde noe bra nå nettopp... Var det ikke samme fyren som fikk terje sjølie unna den rasismedommen?

Men... det virker jo litt rart at han kan dra tilbake på lengre turer dit uten noe problem...

Samme f... Alle har krav på en skikkelig og rettferdig rettsak, med en skikkelig forsvarer. Loven skal være lik for alle, selv om vi er uenige med det de gjør eller står for, ellers kan vi ikke kalle oss hverken demokrati eller rettstat snart. Dersom noen sannsynligvis vil bli torturert eller henretta dersom de blir sendt ut, så skal de ikke sendes ut.
Atomet:
Du bringer inn milorg...
tenk deg om i sånn ca 2 sek; en kan vel ikke sammenligne milorg med krekar & co? Krekar er en liten småkonge som syns litt for mye om seg selv, og har i beste fall uklare ambisjoner. Hva kjemper han egentlig for? Hva ville skjedd hvis *han* kom til makten etter saddam? Han burde ikke få lov til å kjøre sin lille krig for makt uti en eller annen steinrøys langt f i vold inni irak fra Norge, men han burde straffes for det han (angivelig) har gjort galt. Så prinsippene du tar opp er jeg enig i. Igrunn er jeg likegyldig hva som skjer med ham så lenge svinet (herved døpt svinet) mislykkes i å frikjenne Krekar.

Apropos ditt utsagn "...rettferdig rettsak, med en skikkelig forsvarer." litt off topic her nå, menneh:
Sånne svin som feks Staff og svinet kan neppe kalles skikkelige forsvarere... Det er et hull i rettsprossessene, og det er det der med forsvarere.. Tenk deg å skulle forsvare Viggo Kristiansen? Leit at det må være sånn. Forsvarsadvokater skulle jobbet gratis!
De er de største rasshøla jeg vet om her til lands, de gutta hadde forsvart sin bestemors morder hadde de fått nok penger for det.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av Zalderach
CIA har jo forhørt ham, tror ikke USA har mer interesse i Krekar. Ikke nederland heller siden de valgte en enkel løsning på problemet Mulla Krekar.

De sendte ham til Norge uten å si ifra, nå er han problemet til norske myndigheter.
Vis hele sitatet...
De nederlanske politi myndighetene trodde de behandlet en utleverings sak. de trodde altså at han ville bli arestert igjen i Norge.

Så til hans stilling i Irak "den ene manns terrorist er den andre manns frihetskjemper". Det vil si at det kommer ann på din egen posisjon i konflikten for og kalle noen terrorist. Selv om definisjonen av en terrorister er "en gerilja som i hoved sak går mot sivile mål". Dette er en meget vanskelig definisjon siden hvor mange sivile mål som må bli rammet for og bli kalt terrorist sier definisjonen ingen ting om. det er vel bare et få tall som vi kalle W. Churchhill for en terrorist siden han bombet hamburg sønder og sammen. Men og kalle hitler en terrorist er der ikke så mange som har problemer med..
grunnen til at jeg trekker frem dette er for og illustrere at det er en kirg gående der nede. og Krekar må nok bevæpne seg for og i det heletatt holde seg i live i irak. Grunnen til at han skulle kunne bli utvist er at han har brutt asylbetingelsene sine. Da har man igjen det problemet at man ikke kan utvise han til irak siden så lenge en "anti-kurder" lederer som Saddam Hussein sitter ved makten, er ingen kurdere trygge der..
Noen andre interessante momenter i denne saken:
er jo at det faktisk er 10 år siden han kom til norge - er det ikke en mulighet for at ting kan forandre seg i løpet av ti år? Han kom da heller ikke om asylsøker, men som kvote/overføringsflyktning. Han har ikke villet søke om norsk statsborgerskap, til tross for at resten av familien hans har gjort det. Noen som husker en fyr som het Koigi wa wamvere eller noe sånt? Han syns "vi" (dvs den norske stat) det var veldig bra at fikk opphold i norge for å kunne bedrive politisk arbeid mot hjemlandet sitt, siden han hadde meninger vi her i norge ser på som positive. Når krekar bedriver politisk arbeid i hjemlandet, så godtar vi det ikke, siden vi ikke liker hans meninger.

Nederland har forresten ikke noen utleveringsavtale med usa, og er generelt svært strenge på hvem de utleverer til hvem. De har derimot en utleveringsavtale med jordan, for grove narkotikaforbrytelser. Så den heroinanklagen dukka opp veldig beleilig.

Nei, jeg tror nok han er uskyldig i de fleste tingene de prøver å bruke for å få utlevert han. Derimot kan det nok hende at han har stått bak endel ting hjemme i irak, som han burde sitte inne en stund for. Men siden det ikke er mulig i følge norsk lov å utlevere han dit, får han heller sone en eventuell straff her. Han bør ihvertfall ikke utleveres til usa, som har fått helt al-qaida feber. Ooooh - mann med turban, skjegg og kalashnikov?! AL QAIDA AL QAIDA AL QAIDA! Ooooo... EN MUSLIM med litt ekstreme meninger? AL QAIDA AL QAIDA AL QAIDA! Ooooo... en ekstrem kristen? Helt greit, la oss velge han som president.
Ja,interessant at du støtter en fyr som på videoopptak har erklært Hellig Krig mot USA og Vesten med maskingevær på skulderen.
Å sammenligne det der med MILORG blir litt respektløst.

Selvsagt skal han bli utlevert.Det sier jo endel at du hele tiden støtter muslimske skrekkregimer som Taliban og Irak osv i steden for den frie verden og demokrati.
Ifølge din argumentasjon skulle vel Norge tatt imot Osama Bin Laden og,for han kan jo risikere straff i andre land.

Og btw,det er en enorm forskjell på Islam(som Krekar bekjenner seg til) , og mer nromale religioner som buddhismen,hinduismen og kristendommen.

Islam gir kvinner ingen menneskerettigheter overhodet,de blir tvangsgiftet,æresdrept og omskjært,de har dødsstraff for frafall fra Islam osv.Dette ser vi også de driver med i Norge.

I feks hinduismen og buddhismen har kvinnene den samme respekt som mennene.
Det er kun muslimer som bekjenner seg til "Koranen" som erklærer Hellig Krig og sprenger seg selv i lufta sammen med sivile i Moskva,Tsjetsjenia,Bali,New York,Israel osv.Helt sinnsykt,og sånne ting støtter ikke normale folk.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hvis den fyren har et parti (*cough* terrorister *cough*) og har våpen så har han da ingen grunn til å få beskyttelse her?? Han kan beskytte seg kjempegodt hjemme..

Hvis det hadde blitt krig mellom USA og Irak.. skulle Saddam få lov til å flykte til norge fordi han fryktet for livet sitt i Irak? IKKE FAEN!

Send Mullah hjem for helvete!
wong strikes again. det står ingen steder i koranen at kvinner skal tvangsgiftes e.l. Det står derimot at de er menn likeverdige (i sterk motsetning til hva som står i bibelen...) Hinduismen derimot... Har du noen som helst anelse om hva du snakker om? Hørt om enkebrenning og kaster? Tror ikke kvinner kan bli prester/munker/nonner f.ex i buddhismen heller, selv om det er en ganske hyggelig religion, til religion å være ihvertfall.

Ærlig talt wong, jeg veit du er ganske tett i pappen, men selv du bør da klare å gjøre LITT bedre research enn det der? Eller dumpa du ut av barneskolen før dere begynte å lære om andre religioner?

Jeg støtter ikke taliban eller saddam, derimot støtter jeg folka som bor i irak og afghanistan, for det er de som må lide pga at bush skal vise hvor tøff han er.

Btw - en liten kuriositet: det er ikke bare muslimer som erklærer hellig krig - Husker ikke hvem det var nå, men en eller annen statsleder refererte faktisk til denne krigen til bush som et "korstog", og det er ingenting mindre enn den kristne versjonen av hellig krig

Sa litt lenger opp at jeg heller ikke har spesielt sansen for krekar, men han har som alle andre krav på en skikkelig rettsak. Dette er en prinsippsak som ikke skal avvikes bare fordi man er uenig i hva en fyr står for.

Skjønner egentlig ikke hva som hadde vært så gæærnt med at saddam hadde flykta til norge. Gjerne for meg, da er det ihvertfall enkelt å få stilt han for en skikkelig domsstol, om det nå skulle ha blitt her eller i Haag.
Opprinnelig postet av atomet
[b]det står ingen steder i koranen at kvinner skal tvangsgiftes e.l. Det står derimot at de er menn likeverdige
Vis hele sitatet...
Hvorfor blir de banket opp,tvangsgiftet,æresdrept og omskjært om de er "likeverdige mennene" da?
En rekke muslimske skriftlærde tidene har konkludert med at tvangsekteskap er tillatt.Jeg sa ikke at det står i Koranen.Det står ingenting direkte som verken forbyr eller tillater tvangsekteskap der,jeg bare registrerer at de aller fleste ekteskap blant muslimer er tvangsekteskap,der jentene blir tvunget til å gifte seg med den foreldrene velger.

Hinduismen derimot... Har du noen som helst anelse om hva du snakker om? Hørt om enkebrenning og kaster?
Vis hele sitatet...
Joda,det er nevnt enkebrenning der,men det er ikke et påbud,og det praktiseres ikke i dag.Enkebrenning kommer opprinnelig av at kvinnene selv ville følge sine menn i døden.

Skjønner egentlig ikke hva som hadde vært så gæærnt med at saddam hadde flykta til norge. Gjerne for meg
Vis hele sitatet...
Ja,så han kan utnytte systemet som Krekar?Han har torturert og drept tusenvis så skal han få max 21 års fengsel i Norge?Tror ikke folk flest er enige med deg.
Enkebrenning praktiseres ikke i dag? Neivel. Check your sources. Det kommer forresten ikke av at de så utrolig gjerne vil det (hvem vil vel brennes levende?), men av at det er mye mer ærefullt, og gir bedre sjanser for å komme høyere opp i "gradene" i neste liv. Derimot får de svært lite ære og faller veldig langt ned i systemet hvis de ikke gjør det.

Hvorfor kvinner blir banka opp, tvangsgiftet, æresdrept og omskjært? Nei si det du... Kvinner har jo aldri blitt undertrykt ellers her i verden? Konemishandling skjer vel ikke ellers her i norge, gjør det? Kanskje det er akkurat som med burkaer, at det er tradisjoner som har oppstått uten at det har noe som helst med religionen å gjøre? Det finnes også mange ekstreme kristne tullinger/ledere som sier at kvinnen skal være mannen underdanig og adlyde alt han sier og sånt, men de har ihvertfall litt mer dekning for det de sier, siden det tross alt står i bibelen. Jeg gidder ikke å gjøre research for deg, for jeg veit dette, men du får gjerne gå og skaffe deg en norsk oversettelse av koranen, så kan du se selv hva som står der, bl.a. at kvinnen er mannens likeverdige.

Helt realistisk så tror jeg ikke det er så veldig mange steder man har sjanse til å holde saddam i fengsel mer enn 21 år (hvis man da ikke drar det inn for krigsforbryterdomstolen i haag, den som USA nekter å la amerikanere bli dømt av - jeg aner virkelig ikke hva som er maksimumsstraffen der) samme hva man gjør. Legg på litt sikring også, så synker sjansene i praksis til null. Nå kan du få gruble litt på hvorfor, og prøve å komme med et lurt svar, så skal jeg fortelle deg hvorfor i neste omgang. Faan heller - jeg føler meg litt snill i dag, så jeg kan jo tipse deg om at det har med alder å gjøre, siden du ikke har vist så veldig store evner til selvstendig tenking.

Jeg er forresten enig med deg i en ting - at normale folk ikke erklærer hellig krig og denslags. Slike kaller man gjerne ekstremister, fanatikere eller fundamentalister. Grunnen til dette er nettopp at de skiller seg kraftig ut fra det normale innenfor den aktuelle religionen, og det normale, det er jo det som flertallet står for, så flertallet av muslimer er faktisk helt normale hyggelige folk som, tja, heldigvis ikke som deg, men ihvertfall som de fleste av oss. Men - når man gjentatte ganger trakasserer en gruppe, hva denne gruppen nå enn måtte defineres av (religion, hudfarge, fødested... et.c.), så er det klart at antallet folk i denne gruppen som blir villige til å bruke ekstreme virkemidler, som f.ex. terror, for å slå tilbake øker.
Mullah Krekar er kommet til Norge som en flyktning, det betyr at han føler seg truet på livet i hjemlandet. Han drar på ferie i nord Irak med jevne mellomrom! Dette betyr at han er kommet til Norge på falske premisser, og bør derfor hives ut!!

Den eneste grunnen til at han er her er å snylte på vårt skattesystem. For alt jeg bryr meg kan "vi" gi han til USA, så lenge vi slipper å ha ham snyltende på oss.
Sist endret av Almighty; 19. januar 2003 kl. 23:09.
Han følte seg truet på livet once upon a time, ja, men som kjent forandrer ting seg over tid. Kanskje det hadde vært trygt å vende tilbake nå? Ting tyder jo ihvertfall på at han håper på å kunne vende tilbake, siden han ikke søker om norsk statsborgerskap. Han valgte heller ikke norge selv, han ble sendt hit. Så at eneste grunnen til at han kom til norge var for å snylte på skattesystemet blir ganske blåst å si.
Jeg skal bare helle litt bensin på bålet

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2258697.stm
In an interview that took place in June 2001, Mullah Krekar described Osama Bin Laden as the "jewel in the crown of the Muslim nation".

He has also described democracy as "heresy from beginning to end".

Since its establishment, Ansar al-Islam has instituted a Taleban-style rule in the areas under its control.

There are also reports that his group harbours some 150 "Afghan Arabs", who fled Afghanistan after the US-led attack last year.
Vis hele sitatet...
Ministry of Love
sptz's Avatar
den eneste grunnen til at norske myndigheter ikke kan utvise ham er at saddam hussein vil ha hodet hans bokstavlig talt.. (kanskje ikke helt bolstavlig men men) Norge kan ikke utvise folk til land der dødsstraff venter dem.
Jepp, men - det er nå faktisk oppretta en... hm, var det statsadvokatstilling det var? nettopp for denne typen tilfeller, slik at folk skal kunne straffeforfølges i norge for forbrytelser de har gjort i andre land, så det spørs nok om han ikke får seg en tur bak gitteret samme hva.
Nei,den eneste løsningen her er å levere han til Jordan,der de vet hvordan man skal behandle terrorister,så han slutter å glise inn i tv-kameraene over hvor dumme og naive man er i Norge.
Du svarte ikke på posten min litt lenger opp der wong... du skuffer meg. Nå har jeg tilogmed jekka en kald frydenlund og skulle kose meg skikkelig mens jeg lo av svaret ditt, også svarer du ikke
Ta det med ro atomet, jeg skal svare jeg...

Hvorfor kvinner blir banka opp, tvangsgiftet, æresdrept og omskjært? Nei si det du... Kvinner har jo aldri blitt undertrykt ellers her i verden? Konemishandling skjer vel ikke ellers her i norge, gjør det?
Vis hele sitatet...
Nei! jeg vet! Det er bare muslimer som finner på å omskjære jenter (ganske nifty saker igrunnen, kan fortelle mer om det hvis du vil), slå dem dersom de ser på andre menn, dreper dem for å gjenopprette familiens ære, pusher dem rundt som kveg når det gjelder ekteskap...

ja, faktisk, men heldighvis med noen unntak.

Jeg gidder ikke å gjøre research for deg, for jeg veit dette, men du får gjerne gå og skaffe deg en norsk oversettelse av koranen, så kan du se selv hva som står der, bl.a. at kvinnen er mannens likeverdige.
Vis hele sitatet...
siterer litt fra religionsboka mi, ok?

to koransitater viser hvordan skriften kan brukes til å rettferdiggjøre to helt ulike syn på kvinnenes stilling: "menn er kvinner overlegne fordi Gud har foretrukket den ene fremfor den andre" og "kvinnene skal ha samme rettigheter overfor mennene sine som mennene overfor dem"
(hmmm)
en mann kan gifte seg med inntil 4 kvinner dersom han kan forsørge dem, forutsatt at han behandler dem likt. en kvinne kan bare være gift med en mann om gangen, og merk: en muslimsk mann. En mann kan gifte seg hvis han vil, med både jøder og kristne.

Mannen har rett til å straffe hustruen dersom hun er ulydig: "dem dere frykter ulydighet fra, forman dem og forvis dem fra atskilte senger og slå dem" (ganske direkte, eh? åpner mange muligheter for enhver potensiell liten hissigpropp det der)

hvis en mann sier "jeg skiller meg fra deg" tre ganger, er skilsmissen et faktum. En kvinne kan bare få skilsmisse dersom det kan bevises at mannen enten er impotent, har forlatt islam eller lider av en alvorlig mental eller smittsom sykdom.

koranen oppfordrer til bruk av slør, og de bruker det for å markere det allerede nokså markante skillet mellom kjønnene, slik det er i moskeen. Noen steder går man så langt som total segregering, på lik linje med slik det var i USA mellom svarte og hvite rundt M.L. King's tid.

ganske selvmotsigende dette, syns du ikke? ikke at jeg vet om en religion som ikke er det, da. men, du snakket om research, så...

Helt realistisk så tror jeg ikke det er så veldig mange steder man har sjanse til å holde saddam i fengsel mer enn 21 år
Vis hele sitatet...
nei, ikke i det hele tatt! (<--utt. med teit stemme) Uten å si noe som helst om hva Saddam kan bli beskyldt for, langt mindre hvor lange straffer han risikerer i hvilke land, så vil jeg oppfordre deg til å revurdere det utsagnet.

Men - når man gjentatte ganger trakasserer en gruppe, hva denne gruppen nå enn måtte defineres av (religion, hudfarge, fødested... et.c.), så er det klart at antallet folk i denne gruppen som blir villige til å bruke ekstreme virkemidler, som f.ex. terror, for å slå tilbake øker.
Vis hele sitatet...
Ja, stakkars Bin Laden, han har nok hatt det fælt.
Jøder omskjærer også. Bare gutter tror jeg.

Er ikke noe rart mange ikke klarer å tilpasse seg vestens sivilisasjon med så mange rett og slett idiotiske tradisjoner.

Kommer nok noen å nevner mangel på integrering/assimiliering nå, men det er jo gjensidig.
kermit: gjensidig ja? netopp!
menneh... å omskjære gutter har faktisk fordeler. Helsemessige visstnok. Og det er forskjell på å fjerne en flik av forhuden slik man gjør med gutter i alle islamske land, israel, store deler av afrika og sikkert halvparten av statene i USA og resten av amerika forøvrig, fremfor det inngrepet det er å omskjære en jente på 12 år. De venter til hun blir 12, for det er vel først da det er noe å kutte bort, tror jeg. Hun får en grand feiring som er i hennes ære. hun skjønner ikke helt hvorfor, men det er jo greit nok. Helt til de slenger henne opp på bordet, drar frem skalpellen og uten noen som helst form for bedøvelse kutter bort rubbel og bit, helt til det eneste som er igjen er et lite hull som omtrent ikke kan brukes til samleie, langt mindre til å føde barn. Det er skikkelig gøy for de damene å ha sex, tipper jeg. sikkert også fedt når de får infeksjoner pga at "hullet" er for lite til å slippe ut ting og tang som skal ut en gang i måneden...

ah, du sier "say no more!!" og det gjør jeg og... hvem i all verden kan finne på å tenke på å finne på noe slikt som det der...
Har ikke han hatt soldater som nå er under bin labans ledelse ?
Hehe, du er bra dum du xylene... har du noen anelse om hvor gammel saddam er? 65. Får saddam en dom på 21 år, så kommer han etter all sannsynlighet til å dø i fengsel av alderdom. Slenger du på noen år med sikring også, så stiger sannsynligheten for at han aldri kommer ut igjen at det er større sjanse for å vinne i lotto uten å spille.

Er du så dum at du tror at det bare er muslimer som mishandler kvinner, eller bare spiller du nå? Det er flere måter å mishandle kvinner på, utenom omskjæring (som heller ikke har dekning i koranen). Tvangsekteskap var ikke så uvanlig her i norge heller det, inntil relativt nylig. Hvem som kan finne på sånne ting som f.ex omskjæring av jenter? Menn.

Du mener at muslimer ikke har blitt (og blir) mer undertrykt av kristne enn motsatt? Du syns det er uforståelig at mange arabere (som stort sett er muslimer) hater usa, når amerikanske presidenter bomber landene deres som en del av valgkampen sin?
Sist endret av atomet; 25. januar 2003 kl. 16:40.
Til alle dere som støtter Krekar: Dere eier ikke sunn fornuft.
Noen må da kunne kaste ut HAN og FAMILIEN hans. Jeg vedder på at de aldri får kasta han ut av landet, i likhet med alle de andre kriminelle innvanderene.
De lover og regler som Norge har er rett og slett for dårlig, vi kan jo ikke kaste ut en eneste en som snylter på dette landet.
Landet vårt trenger ikke slike som mulla krekar, ta heller inn ordentlige folk.
Better than thou.
For n'te gang så er familien hans norske statsborgere, og har med andre ord like mye rett til å være her som du har.