Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1416
http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/06/14/337950.html

Noen andre enn meg som syns det er litt arrogant av den amerikanske ambassaden å bry politiet med tre papirflykastere, og at politiet overreagerte litt da de gav hver av dem bøter på 3000 kroner? Er det boten man får for forsøpling?
Haha! Fy faen så morsomt...
Syns ambassaden tok det litt tungt
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Ja, det kan man si..
Hvis de hadde ropt at de var bin ladens disipler og at flyene de kastet var fly fra 11.9, så hadde jeg forstått ambassaden bedre, men "fredsfly" skader dem vel neppe.. Lurer på hvordan staten kommer til å legge det fram i retten..
Var sikkert en eller annen amerikansk fyr i abassaden som bestemte at de skulle arresteres.

USA har stor makt og lille Norge gjør hva som helst for de.
Sperr forsøplerene inne på livstid og forby salg av papir.
skjønner at de får stress for forsøpling, men istedenfor å legge dem i jern burde de ha blitt pent bedt om å fjerne flyene.
I og med at denne artikkelen ble skrevet i juni i fjor, og saken skulle komme opp i oktober: er det noen som vet hva utfallet av saken ble?
Merkelig at ingen får bøter etter all forsøplingen med fyrverkeri på nyttårsaften ...
Særlig i og med at rakettene kan utføre skader. Kanskje ingen landet inne på ambassadens område?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I og med at det kan lages papirfly av papir, bør vel papir forbys, siden de minner omm 9.11. Fly generelt burde forbys.
De tre mennene kastet fly på ambassaden og ble bedt om å fjerne seg. Da de nektet dette, ble de iskrevet bot. Denne boten nektet de å betale, derfor ble det rettssak. Ser egentlig ikke noe galt i det...
De nektet ikke for å ha kastet fly, de nektet straffeskyld. Derav bot, som de nektet å betale, derav rettsak.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
I og med at det kan lages papirfly av papir, bør vel papir forbys, siden de minner omm 9.11. Fly generelt burde forbys.
Vis hele sitatet...
For å ikke glemme afghanerene!
De er allerede ulovlige, jeg ble i hvert fall tatt da jeg skulle importere noen.
Skal vedde på at EU er travelt opptatt med å gruble ut restriksjoner mot papirfly... afghanere også.. særli en blanding av disse to. Det kan ikke bli værre enn en afghaner som bretter og kaster papirfly?!

Btw.. var ikke vaktene bevepnet?! kunne de ikke da bare skutt ned flyene? så ville saken vært ute av verden...

La meg oppfordre alle som har våpen om å fyre løs så snart de ser et papirfly!...


...helst afghanske!
heheehe... feil forum for den slags afghanere pladask

veit ikke helt hva jeg syns om den typen markering... ser jo humoren, men det gir litt vel store assosiasjoner til 11/9 syns jeg. Skjønner egentlig godt at politiet bad dem om å fjerne seg, selv om jeg er enig i saken deres... feil måte å markere det på rett og slett.
dette ble litt for teit indeed
vel, ettersom de har stengt hele fortauet utenfor ambassaden og står utenfor med mp5, hest og kjerre eller noe annet kpister burde det vel si seg selv at kaste saker på ambassaden som papirfly eller andre teite gjenstander ikke er det smarteste man kan gjøre..

Ikke det at jeg har noe imot det i disse dager, men alikevel.. for teit..
Bedre enn å kaste papirfly enn bomber spør du meg...
bare ett tegn på overvåkningssamfunnet vi e på vei inn i sammen me den ufølsomme markedsliberalismen..