Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 799
Hey freakers.
Skaffet noe amf (gul), men når jeg snorter det blir jeg trøtt og sliten. Skulle ha en produktiv natt med mye jobbing, men sliter å holde meg våken, lol.

Den er gul, lukter vanlig. Har dog ikke tatt speed på+ år siddn.

Noen som har erfaring med noe lignende?
Sist endret av mrCool1000; 28. januar 2023 kl. 18:45.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje den er jævlig svak? Om jeg doserer litt for lite med speed så sovner jeg stort sett eller blitt slått ut av noe som kan minne om influensa mtp den slappheta man opplever.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje den er jævlig svak? Om jeg doserer litt for lite med speed så sovner jeg stort sett eller blitt slått ut av noe som kan minne om influensa mtp den slappheta man opplever.
Vis hele sitatet...
Kan være at den er ganske svak ja, virker definitivt sånn. Jeg tar bare speed 1-3 ganger i året og aldri merket noe lignende. "Smaker" vanlig i munn. Virker som den svake effekten kun varer i 30 min.

Kunne prøvd å droppe det men har ikke vekt. Hadde der vært lurt? Har 2g av det.

Eller kan det være noe farlig innblandet?
Om det er noe 'farlig' i det så er vel drop det "tryggeste" med mindre du kan vaske/rense den? Kan ikke se for meg åra eller nesa takler driten bedre enn magen. Tryggeste og kjipeste er vel å droppe den.. I søpla
Sist endret av skrpappa; 29. januar 2023 kl. 00:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Om det er noe 'farlig' i det så er vel drop det "tryggeste" med mindre du kan vaske/rense den? Kan ikke se for meg åra eller nesa takler driten bedre enn magen. Tryggeste og kjipeste er vel å droppe den.. I søpla
Vis hele sitatet...
Haha, takk for bekymringen men jeg har aldri brukt en sprøyte i mitt liv. Dette går i nesa.

Edit: Beklager, leste litt for. Så ikke at du skrev nesen også. Jeg er ganske noob på dette da jeg bruker det 1-3 ganger i året som sagt. På hvilken måte kan det være farlig i nesa? Virker bare som det er svake dårlige greier, men jeg har ikke så peil.

Takk for svar gutta!
Sist endret av mrCool1000; 29. januar 2023 kl. 02:01.
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg
Haha, takk for bekymringen men jeg har aldri brukt en sprøyte i mitt liv. Dette går i nesa.

Edit: Beklager, leste litt for. Så ikke at du skrev nesen også. Jeg er ganske noob på dette da jeg bruker det 1-3 ganger i året som sagt. På hvilken måte kan det være farlig i nesa? Virker bare som det er svake dårlige greier, men jeg har ikke så peil.

Takk for svar gutta!
Vis hele sitatet...
Tenker vel heller på at nesa og dens slimhinner er ganske skjøre, mens magesekken har vært ute en vinternatt før og takler en støyt. Vil jeg tro hvertfall.