Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 10117
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei, det her er igjen en liten maurtue, i riktig rettning må jeg si, i forhold til de ekstravagante påstandene Republikanernes president kom med, daglig.
At Biden tar en strengere stand mot måten Kina driver på er på tide, noen må tørre vise kineserne at oppførselen deres er uakseptabel.

Du smører også tykt på her, med påstanden om at det hvite hus "stadig vekk må ta tilbake det Biden sier". Det som faktisk står er at Biden ville forsvart Taiwan om Kina invaderer, men at på spørsmål fra Kina om klarifisering så støtter USA offisielt One China prinsippet. Det her er helt vanlig diplomatisnakk, og ikke en blipp på radaren en gang.

At du mener det her er noe som helst fellende bevis på Bidens forfallende mentale tilstand bare bekrefter hvor på bærtur du er.
Etter Republikanernes siste president er som sagt terskelen for å heve øyenbrynene økt noe inni granskauen.

Så for meg er det fremdeles bare et skittent spill fra en viss side: Det fremstår fremdeles totalt urkomisk ut at dere står her å peker å kaller en eldre fyr dement for han snubler litt i ordene sine.
For har dere virkelig glemt det takraset som satt i det hvite hus sist? Det virker slik, jeg håper vi aldri ser et slikt sirkus i det hvite hus igjen. Og nei, dere kan sitte her å lyve og hause opp bagateller, men ingen kan måle seg med Trumps sirkus, og det er patetisk at dere i det hele tatt prøver å pushe en slik agenda.
Vis hele sitatet...
Hvis det er noen som prøver å pushe en agenda så er det nettopp deg og det er faktisk veldig ironisk at du ikke ser det selv. Flere, meg inkludert, har påpekt at Trump var en elendig president også, og jeg tror ingen enda har sagt at han var bedre enn Biden.

Poenget vårt er at det går ann å kritisere den nåværende presidenten og stille spørsmålstegn til medias dekning av han etter den enorme dekningen av Trump som ingen ende ville ta.

Jeg har fulgt med på så og si alle taler og intervju Biden har gjort i valgkampen før han ble president og etter. Etter å ha jobbet innen eldreomsorg med demente pasienter i en årrekke er det ingen tvil i mitt sinn at Biden er dement.

Forresten, å være tøff med Kina er vel og bra, var vel Trump som begynte med det. Men å true med å gå inn med militære mot Kina og forsvare tai wan er uansvarlig og farlig. Derfor måtte det hvite hus gå ut og rydde opp for Biden.

Virker forøvrig som du bare snakker ut i fra «talking points» fra venstresiden uten særlig egen analyse eller substans, kan hende jeg tar feil dog og du faktisk tror på det du skriver.

Biden har forøvrig ikke bare snublet i ordene sine, men han har også prøvd å snakke til en demokrat som er død, prøvd å ta folk i handa som ikke er der og ikke vite hvilken stat i for å nevne noe.

At Hunter Bidens laptop har blitt verifisert til å være ekte vare av flere av de største venstrevridde avisene i USA er også et annet vepsebol jeg ikke gidder å gå inn i. Det setter ikke Biden i noe særlig godt lys heller.

Intresangt er det også at du ikke svarte på en av de letteste påstandene dine som jeg la frem kilder på er feil (Wall Street).

For å ha det sagt er jeg verken på høyre eller venstre side når det kommer til politikk da jeg liker å ha en mening og hver enkelt ide , problem eller sak. Noe jeg tror de fleste kjenner seg igjen i hvis en tenker litt dypere på det.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det er flere som begrunner hvorfor de tror han er dement/begynnende dement.

Har du sett videoene av hårsniffing og ordsalater? Det er ganske mange.
Vis hele sitatet...
Som ingen har linket og som uansett er irrelevante? Nei. Ingen har linket dem. De er også irrelevante.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
"Han er eldgammel så han vil oppføre seg eldgammelt"

Da synes jeg det er på tide å vurdere 40-50-60åringer som presidenter heller enn eldgammel-åringer.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig, men som resten av innlegget ditt, er det ikke det vi diskuterer.

"Ikke velg inn dinosaurer" er en finfin idé uansett hva man synes om Biden, Trump, Obama eller Washington for den saks skyld.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Trump var ræva, men virket ikke borte vekk på samme måte som Biden. Men han er uten tvil borte vekk han også. Serieløgner, narsissistisk osv.
Vis hele sitatet...
Da har jeg, som nevnt i førstepost, ei bro å selge deg. PM for betalingsinfo.
Dette er forresten en så direkte innrømmelse av partiskhet som jeg har sett i noen av trådene, tommel opp.

Dessuten skulle jeg ønske dere kunne bestemme dere: er det greit å sammenlikne de to, eller ikke? Bare når det er dere som gjør det, eller?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Demens er en gradvis greie. Han er ikke samme mann som for 10-15 år siden.
Vis hele sitatet...
Det er verken du eller jeg heller, uten at det betyr noe negativt. I mellomtiden kan demens være så gradvis eller øyeblikkelig som helst, det heller har ingen relevans for tråden.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er det ikke hensiktsmessig med en sterk leder som virker solid for demokratene?
Vis hele sitatet...
Biden er en "grei nok" leder for demokratene, helt til noen viser noe annet. Det er hele poenget. Når det gjelder den andre halvdelen av politikken der borte, vil ingen demokratleder noensinne få noe respekt fra republikanerne. Uansett. "Dressdrama med Obama"-episoden og birther-bevegelsen er eminente eksempler på det. Og "Biden er dement"-svertekampanjen i nøyaktig samme stil, så klart.

Tendensen var tydelig nok selv før Trump helte bensin på bålet og skrudde det han tror er retorikken sin opp til 11. Aller senest siden den gang har store deler av kongressen vært en gjeng aper som utelukkende pælmer sin egen dritt rundt. At veldig mange med påfallende republikanske syn (særlig gitt at de ikke er amerikanere...) også oppfører seg tilsvarende i diskusjoner utenfor er nøyaktig grunnen til at de blir ledd ut av seriøs diskusjon, møtt med øredøvende øyehimling og/eller bedt om å holde kjeft.

Selv synes jeg slikt ville vært uheldig å basere meningene mine på, særlig hvis jeg planla å ha de meningene ekstremt fast og insistere på å dele dem med gud og hvermann.

Sitat av balubahopp Vis innlegg
Bare for å gi dere som er så standhaftige på kilder og mener at Biden ikke er så ille, så får dere en. Jeg kunne ha listet utallige, men det virker som at dere får servert nyhetene deres gjennom kilder som har prøvd alt de kan siden Biden kom til makten å legge lokk på det. Retorikken han har hatt mot stormaktene Russland (spesielt i opptakten til ukraina-krigen) og Kina er veldig skremmende. Det hvite hus må stadig vekk gå ut å ta tilbake det Biden sier som det og står i artikkelen.

https://www.aljazeera.com/amp/news/2...inese-invasion
Vis hele sitatet...
"En nyhet om at USA vil forsvare Taiwan mot kinesisk aggresjon == Biden er dement."

Sløy historie, brutter. Forklar.

Sitat av balubahopp Vis innlegg
Jeg kan legge til en ting til som en her i tråden som hardnakket påstår at andre svelger propaganda og kom med påstand(uten kilde forøvrig) at republikanerne får mest penger av wall street. [...]
Nå kommer jeg til å få stempel som trump supporter, noe jeg gir faen i siden jeg på lang nær er det. Han ble kritisert fra lilletåa og opp hver dag i alle aviser og forum og jeg har selv kritisert han på flere områder. Jeg har likevel nok hjerneceller til å se hva Biden driver på med å.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg oppfordre deg til å bruke de hjernecellene mer effektivt i fremtiden. Her ser jeg ikke koblingen mellom Obama-donasjoner og Taiwan og Bidens angivelige demens, så én av oss bør definitivt testes.

Og... ja, du outer deg lovlig innlysende som, om ikke Trump-supporter, så i hvert fall temmelig partisk - for eksempel ved at du drar inn irrelevant piss, bare fordi du mener det er uheldig for demokratene, ispedd den vanlige preemptive sutringen om hvor "stemplet" du blir. Folk har ikke rukket å påpeke den innlysende slagsiden din engang før du begynner. Det er komisk.

Sitat av Jerna Vis innlegg
Og hva med alle de som lider under hans narkotika politikk mens videoer florerer av Hunter bidens adferd?

Dobbeltmoral
Vis hele sitatet...
Åja, da er det jo bevist at han er dement(!)

JFC, dette er nøyaktig det jeg mener. Dere sitter og pisser og sutrer om partiskhet innimellom dårlig substansiert regelrett drittslenging, som på toppen ikke engang er relevant for tråden. Om så Joe og Hunter sitter og sniffer kokain nok til å drepe en bjørn sammen, om Joe spiser barn (noen av dere tror vel det også) eller er Hitler inkarnert betyr ikke det at duden er senil. Dét betyr at dere ikke liker ham (noe dere har all rett til), og slenger den første halvfaste dritten dere greier å famle tak i. Det er, som sagt, veldig innlysende for alle andre, men dere skal ha en slags kudos for å ikke la skam eller fornuft påvirke dere overhodet.
Sist endret av robhol; 19. oktober 2022 kl. 12:15.
Sitat av robhol Vis innlegg
Som ingen har linket og som uansett er irrelevante? Nei. Ingen har linket dem. De er også irrelevante.



Kunne ikke vært mer enig, men som resten av innlegget ditt, er det ikke det vi diskuterer.

"Ikke velg inn dinosaurer" er en finfin idé uansett hva man synes om Biden, Trump, Obama eller Washington for den saks skyld.



Da har jeg, som nevnt i førstepost, ei bro å selge deg. PM for betalingsinfo.
Dette er forresten en så direkte innrømmelse av partiskhet som jeg har sett i noen av trådene, tommel opp.

Dessuten skulle jeg ønske dere kunne bestemme dere: er det greit å sammenlikne de to, eller ikke? Bare når det er dere som gjør det, eller?



Det er verken du eller jeg heller, uten at det betyr noe negativt. I mellomtiden kan demens være så gradvis eller øyeblikkelig som helst, det heller har ingen relevans for tråden.



Biden er en "grei nok" leder for demokratene, helt til noen viser noe annet. Det er hele poenget. Når det gjelder den andre halvdelen av politikken der borte, vil ingen demokratleder noensinne få noe respekt fra republikanerne. Uansett. "Dressdrama med Obama"-episoden og birther-bevegelsen er eminente eksempler på det. Og "Biden er dement"-svertekampanjen i nøyaktig samme stil, så klart.

Tendensen var tydelig nok selv før Trump helte bensin på bålet og skrudde det han tror er retorikken sin opp til 11. Aller senest siden den gang har store deler av kongressen vært en gjeng aper som utelukkende pælmer sin egen dritt rundt. At veldig mange med påfallende republikanske syn (særlig gitt at de ikke er amerikanere...) også oppfører seg tilsvarende i diskusjoner utenfor er nøyaktig grunnen til at de blir ledd ut av seriøs diskusjon, møtt med øredøvende øyehimling og/eller bedt om å holde kjeft.

Selv synes jeg slikt ville vært uheldig å basere meningene mine på, særlig hvis jeg planla å ha de meningene ekstremt fast og insistere på å dele dem med gud og hvermann.



"En nyhet om at USA vil forsvare Taiwan mot kinesisk aggresjon == Biden er dement."

Sløy historie, brutter. Forklar.



Da vil jeg oppfordre deg til å bruke de hjernecellene mer effektivt i fremtiden. Her ser jeg ikke koblingen mellom Obama-donasjoner og Taiwan og Bidens angivelige demens, så én av oss bør definitivt testes.

Og... ja, du outer deg lovlig innlysende som, om ikke Trump-supporter, så i hvert fall temmelig partisk - for eksempel ved at du drar inn irrelevant piss, bare fordi du mener det er uheldig for demokratene, ispedd den vanlige preemptive sutringen om hvor "stemplet" du blir. Folk har ikke rukket å påpeke den innlysende slagsiden din engang før du begynner. Det er komisk.



Åja, da er det jo bevist at han er dement(!)

JFC, dette er nøyaktig det jeg mener. Dere sitter og pisser og sutrer om partiskhet innimellom dårlig substansiert regelrett drittslenging, som på toppen ikke engang er relevant for tråden. Om så Joe og Hunter sitter og sniffer kokain nok til å drepe en bjørn sammen, om Joe spiser barn (noen av dere tror vel det også) eller er Hitler inkarnert betyr ikke det at duden er senil. Dét betyr at dere ikke liker ham (noe dere har all rett til), og slenger den første halvfaste dritten dere greier å famle tak i. Det er, som sagt, veldig innlysende for alle andre, men dere skal ha en slags kudos for å ikke la skam eller fornuft påvirke dere overhodet.
Vis hele sitatet...

Mitt poeng handlet ikke om bidens demens.
Sitat av robhol Vis innlegg
Som ingen har linket og som uansett er irrelevante? Nei. Ingen har linket dem. De er også irrelevante.



Kunne ikke vært mer enig, men som resten av innlegget ditt, er det ikke det vi diskuterer.

"Ikke velg inn dinosaurer" er en finfin idé uansett hva man synes om Biden, Trump, Obama eller Washington for den saks skyld.



Da har jeg, som nevnt i førstepost, ei bro å selge deg. PM for betalingsinfo.
Dette er forresten en så direkte innrømmelse av partiskhet som jeg har sett i noen av trådene, tommel opp.

Dessuten skulle jeg ønske dere kunne bestemme dere: er det greit å sammenlikne de to, eller ikke? Bare når det er dere som gjør det, eller?



Det er verken du eller jeg heller, uten at det betyr noe negativt. I mellomtiden kan demens være så gradvis eller øyeblikkelig som helst, det heller har ingen relevans for tråden.



Biden er en "grei nok" leder for demokratene, helt til noen viser noe annet. Det er hele poenget. Når det gjelder den andre halvdelen av politikken der borte, vil ingen demokratleder noensinne få noe respekt fra republikanerne. Uansett. "Dressdrama med Obama"-episoden og birther-bevegelsen er eminente eksempler på det. Og "Biden er dement"-svertekampanjen i nøyaktig samme stil, så klart.

Tendensen var tydelig nok selv før Trump helte bensin på bålet og skrudde det han tror er retorikken sin opp til 11. Aller senest siden den gang har store deler av kongressen vært en gjeng aper som utelukkende pælmer sin egen dritt rundt. At veldig mange med påfallende republikanske syn (særlig gitt at de ikke er amerikanere...) også oppfører seg tilsvarende i diskusjoner utenfor er nøyaktig grunnen til at de blir ledd ut av seriøs diskusjon, møtt med øredøvende øyehimling og/eller bedt om å holde kjeft.

Selv synes jeg slikt ville vært uheldig å basere meningene mine på, særlig hvis jeg planla å ha de meningene ekstremt fast og insistere på å dele dem med gud og hvermann.



"En nyhet om at USA vil forsvare Taiwan mot kinesisk aggresjon == Biden er dement."

Sløy historie, brutter. Forklar.



Da vil jeg oppfordre deg til å bruke de hjernecellene mer effektivt i fremtiden. Her ser jeg ikke koblingen mellom Obama-donasjoner og Taiwan og Bidens angivelige demens, så én av oss bør definitivt testes.

Og... ja, du outer deg lovlig innlysende som, om ikke Trump-supporter, så i hvert fall temmelig partisk - for eksempel ved at du drar inn irrelevant piss, bare fordi du mener det er uheldig for demokratene, ispedd den vanlige preemptive sutringen om hvor "stemplet" du blir. Folk har ikke rukket å påpeke den innlysende slagsiden din engang før du begynner. Det er komisk.



Åja, da er det jo bevist at han er dement(!)

JFC, dette er nøyaktig det jeg mener. Dere sitter og pisser og sutrer om partiskhet innimellom dårlig substansiert regelrett drittslenging, som på toppen ikke engang er relevant for tråden. Om så Joe og Hunter sitter og sniffer kokain nok til å drepe en bjørn sammen, om Joe spiser barn (noen av dere tror vel det også) eller er Hitler inkarnert betyr ikke det at duden er senil. Dét betyr at dere ikke liker ham (noe dere har all rett til), og slenger den første halvfaste dritten dere greier å famle tak i. Det er, som sagt, veldig innlysende for alle andre, men dere skal ha en slags kudos for å ikke la skam eller fornuft påvirke dere overhodet.
Vis hele sitatet...
Jeg må si det er artig hvor fort dere skal «oute» folk for å være det ene og det andre og ilegge meninger når dere liksom skal være så saklig selv.
Uansett, det om wall street var en oppklaring på en påstand han andre karen jeg svarte kom med tidligere i tråden som er fullstendig feil. Når han maser om kilder og nøyaktighet, men lirer av seg sprøyt syntes jeg det var morsomt med et motsvar. Så at du ikke evner til å lese tråden i sin helhet for å se at det faktisk ikke var jeg som trakk det inn når du er så saklig ordentlig er ganske morsomt.

Biden er en karrierepolitiker som bare bryr seg om seg selv og makt, dette gjelder også forøvrig det republikanske partiet.

Jeg har heller ikke sammenlignet Trump eller Biden, ingen av dem er noen jeg ville stemt på uansett.

Et poeng jeg prøver å få frem er at det går ann å tenke på saker og personer ut i fra levd liv og erfaring. Som jeg sa tidligere i tråden har jeg jobbet med demenspasienter og kjenner igjen de tydelige tegnene. De er så fremtredende til tider med Biden at det blir komisk. Legger til en liten artig snutt som oppsummerer hvor banalt det er blitt

https://youtu.be/PD7e6n6xl9U
Sitat av Jerna Vis innlegg
Og hva med alle de som lider under hans narkotika politikk mens videoer florerer av Hunter bidens adferd?

Dobbeltmoral
Vis hele sitatet...
Jævlig godt poeng!!

Ikke i forhold til en eventuell demensdiagnose, men bare utrolig dobbeltmoralsk. Kvalmt. Utmerket eksempel på at reglene gjelder for noen, oss underklassesøppelmennesker, men ikke overklassen.

Robhol, hvor i innlegget til Jerna sier han at narkotikapolitikken til Biden er ensbetydende med at han er senil?

Jeg tror heller bare det var et eksempel på hyklersk oppførsel fra høyeste hold i amerikansk politikk.
Sist endret av krystallkongen; 19. oktober 2022 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av balubahopp Vis innlegg


Jeg må si det er artig hvor fort dere skal «oute» folk for å være det ene og det andre og ilegge meninger når dere liksom skal være så saklig selv.
Uansett, det om wall street var en oppklaring på en påstand han andre karen jeg svarte kom med tidligere i tråden som er fullstendig feil. Når han maser om kilder og nøyaktighet, men lirer av seg sprøyt syntes jeg det var morsomt med et motsvar. Så at du ikke evner til å lese tråden i sin helhet for å se at det faktisk ikke var jeg som trakk det inn når du er så saklig ordentlig er ganske morsomt.

Biden er en karrierepolitiker som bare bryr seg om seg selv og makt, dette gjelder også forøvrig det republikanske partiet.

Jeg har heller ikke sammenlignet Trump eller Biden, ingen av dem er noen jeg ville stemt på uansett.

Et poeng jeg prøver å få frem er at det går ann å tenke på saker og personer ut i fra levd liv og erfaring. Som jeg sa tidligere i tråden har jeg jobbet med demenspasienter og kjenner igjen de tydelige tegnene. De er så fremtredende til tider med Biden at det blir komisk. Legger til en liten artig snutt som oppsummerer hvor banalt det er blitt

https://youtu.be/PD7e6n6xl9U
Vis hele sitatet...
Sipping om saklighet funker bedre når samtlige forsøk på saklig diskusjon ikke blir konsekvent ignorert, forvrengt og latterliggjort.

Ett sted går grensa for at alle andre gidder å være saklige i møte med en ren tornado av bullshit. Alt det andre du skriver er enten allerede nevnt, eller stadig irrelevant.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jævlig godt poeng!!

Ikke i forhold til en eventuell demensdiagnose, men bare utrolig dobbeltmoralsk. Kvalmt. Utmerket eksempel på at reglene gjelder for noen, oss underklassesøppelmennesker, men ikke overklassen.

Robhol, hvor i innlegget til Jerna sier han at narkotikapolitikken til Biden er ensbetydende med at han er senil?

Jeg tror heller bare det var et eksempel på hyklersk oppførsel fra høyeste hold i amerikansk politikk.
Vis hele sitatet...
Trådens emne er Bidens mentale helse. Da narkotikapolitikken hans ble dratt inn, så regnet jeg med at Jerna syntes den var relevant: altså at den har med helsen hans å gjøre. Hvis poenget ditt er at dette er feil, må det være fordi det bare var mer irrelevant søl.

Kan dere ikke bare lage en "vi som hater Biden"-tråd og ta drittslengingen i den, i stedet for å late som om dere prøver å diskutere andre ting? Tror dere selv at dere er særlig interesserte i helsen hans eller egnetheten hans? Oppriktig spørsmål.
Sist endret av robhol; 19. oktober 2022 kl. 14:25.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av balubahopp Vis innlegg
Hvis det er noen som prøver å pushe en agenda så er det nettopp deg og det er faktisk veldig ironisk at du ikke ser det selv. Flere, meg inkludert, har påpekt at Trump var en elendig president også, og jeg tror ingen enda har sagt at han var bedre enn Biden.

Poenget vårt er at det går ann å kritisere den nåværende presidenten og stille spørsmålstegn til medias dekning av han etter den enorme dekningen av Trump som ingen ende ville ta.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde strekt hånden min i et møte om å være enige en smule om du faktisk anerkjente HVOR mye mer elendig Trump var som president, for du må jo innrømme, Biden er en ganske kjedelig fyr i forhold til partyløva Trump? At du ikke ser forskjellen er det som får meg til å være skeptisk mot deg.

Sitat av balubahopp Vis innlegg
Jeg har fulgt med på så og si alle taler og intervju Biden har gjort i valgkampen før han ble president og etter. Etter å ha jobbet innen eldreomsorg med demente pasienter i en årrekke er det ingen tvil i mitt sinn at Biden er dement.
Vis hele sitatet...
Anekdotiske "bevis" er null verdt på et forum, for jeg VET at Trump er pedofil, ser du hvor lite verdt slike påstander er?

Sitat av balubahopp Vis innlegg
Forresten, å være tøff med Kina er vel og bra, var vel Trump som begynte med det. Men å true med å gå inn med militære mot Kina og forsvare tai wan er uansvarlig og farlig. Derfor måtte det hvite hus gå ut og rydde opp for Biden.
Vis hele sitatet...
Trump tøff mot Kina? Mener du tariffkrigen som USA kom dårligere ut av enn de var? og som resulterte i at Selvmordsraten blant bønder steg?

Sitat av balubahopp Vis innlegg
At Hunter Bidens laptop har blitt verifisert til å være ekte vare av flere av de største venstrevridde avisene i USA er også et annet vepsebol jeg ikke gidder å gå inn i. Det setter ikke Biden i noe særlig godt lys heller.
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Hunter...op_controversy

Det er morsomt du anklager meg for "left talking points" når du serverer så mange poenger fra høyresiden selv: Hunter Biden laptopen er en morsom affære, det er ikke bekreftet at det var hans laptop: Det er dog bekreftet at noen av epostene ser ut til å ha korrekte kryptosignaturer men de fant også mange eposter med manipulerte datoer. Men i det store og det hele så er laptopen verdt null, da den ikke har noen kritiske dokumenter eller noen av tingene Republikanerne påstår den hadde.

Sitat av balubahopp Vis innlegg
Intresangt er det også at du ikke svarte på en av de letteste påstandene dine som jeg la frem kilder på er feil (Wall Street).
Vis hele sitatet...
Det er enda mer interessant at du mener det her er noe fellende bevis, påstanden min var at Republikanerne blir mer sponset av bedrifter (ref skattelettene og dereguleringene mange bransjer nyter godt av under Republikansk styre) ikke Wall street. Du prøver å flytte målpostene, ganske uelegant og må jeg si.
Republikanernes modus operandi er å så tvil i staten: Fjerne reguleringer, slik for "folk vet best selv" sjekk listen over reguleringer Trump fjernet. De får nå diabetes av all korn-syrupen de trykker inn i alt av matvarer og kreft fra et uante mengder tilsetningstoffer som EU er smart nok til å forby. Og hvem tjener på dette? Bedriftene som ikke må etterkomme sikkerhetskravene.

Sitat av balubahopp Vis innlegg
For å ha det sagt er jeg verken på høyre eller venstre side når det kommer til politikk da jeg liker å ha en mening og hver enkelt ide , problem eller sak. Noe jeg tror de fleste kjenner seg igjen i hvis en tenker litt dypere på det.
Vis hele sitatet...
Jeg hører du sier det, men jeg ser ikke et fnugg av bevis for det. Med mindre du innrømmer at du var i en koma under Trumps opphold i det hvite hus. Ikke i historien har USA hatt en så ille president, han kommer til å gå ned i historiebøkene som den største klovnen noen gang i det hvite hus.. men jeg skal være forsiktig nå, Republikanerne har jo med å klare å produsere klovner..
Sist endret av Dodecha; 19. oktober 2022 kl. 19:50. Grunn: Skrivefeil.
Har folk sett videoene og bildene av Hunter Biden naken, røykende på en crack pipe?

https://youtu.be/DUUfg14Ix8g

https://youtu.be/Rj9V-XjCol8

Og mens han veier crack tydeligvis.

Hadde noen bare beskyttet meg og familien min som Robhol beskytter ryktet til Joe Biden
Sist endret av krystallkongen; 19. oktober 2022 kl. 16:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Spennende" hersketeknikk - du burde virkelig bli bedre til å lese før du prøver deg på slikt.

Hvis noen påstår at du er dement, og begrunner det med en haug idiotisk babbel, noen videoer og hva sønnen din driver med, så skal jeg saktens stemme i og si at dét er idiotresonnement, også.

Hvis de derimot viser til denne tråden, har de faktisk et godt poeng.
Sist endret av robhol; 19. oktober 2022 kl. 16:49.
Jeg påstår ikke at han er dement i denne tråden.

Men jeg er enig med dem som påstår at det kan se sånn ut.

Spennende at du påstår at jeg holder med Trump også. Jeg synes han er en idiot. Men han er avdanket og ikke lenger president. Det er Biden, og derfor er han relevant for meg.

Det med Hunter og cracken var en avsporing. Har ingenting med om han er dement eller ikke å gjøre.

En bra diss, det skal du ha
Eller hersketeknikk?
Sist endret av krystallkongen; 19. oktober 2022 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg påstår ikke at han er dement i denne tråden.

Men jeg er enig med dem som påstår at det kan se sånn ut.

Spennende at du påstår at jeg holder med Trump også. Jeg synes han er en idiot. Men han er avdanket og ikke lenger president. Det er Biden, og derfor er han relevant for meg.

Det med Hunter og cracken var en avsporing. Har ingenting med om han er dement eller ikke å gjøre.

En bra diss, det skal du ha
Eller hersketeknikk?
Vis hele sitatet...
Takk. Klart jeg bruker hersketeknikker, skal jeg liksom være den ene som ikke gidder? Det er derimot hersketeknikker som er på sin plass, og blir brukt for å underbygge ellers gyldige argumenter, og ikke for å drite på all diskusjon. I motsetning til "enkelte" som ignorerer halvparten av diskusjonen, feilrepresenterer resten, spammer uvesentligheter og irrelevant pjatt, og runder av med å sutre over hvor usaklige alle andre er.

At det er en avsporing var for så vidt hele poenget mitt, jeg er glad noe kom frem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
https://www.dagbladet.no/studio/nyhe.../5?post=113350

President Joe Biden høstet undrende blikk da han under et besøk i Kambodsja takket Colombias statsminister for lederskapet i Asean.

Glippen kom under lørdagens møte i Samarbeidsorganisasjonen for Sørøst-Asia (Asean), som ble holdt i Kambodsjas hovedstad Phnom Penh med statsminister Hun Sen som vert.

– Jeg vil takke Colombias statsminister for lederskapet som formann i Asean, sa Biden henvendt til Hun Sen.

Også da han reiste fra Washington fredag blandet Biden, som senere i måneden fyller 80 år, Kambodsja med Colombia.

– På vei over til Colombia, ropte han til journalister på plenen utenfor Det hvite hus, før han straks korrigerte seg selv og sa «jeg mente Kambodsja».
Fyren blir faktisk 80 om en uke. Ser ikke helt det store behovet for å forsvare en 80-årings mentale helse som egnet til å løse utfordringene for UXA.

Jeg mener også at 80-åringer ikke burde kjøre bil. Det slipper heldigvis presidenten.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Forsvare og forsvare. Ser svært få som påstår at fossilgamle folk er beste alternativ, eller insisterer på at han er verdens sylskarpeste. Det har blitt vedgått side opp og side ned at han er gammel. Det som derimot pekes ut er når kritikken er uproporsjonal, ensidig, uredelig, forutinntatt, stappet med interessekonflikter og bakenforliggende motiver, direkte feil, direkte overlagt løgn, episk hykleri, eller en hvilken som helst kombinasjon av dette.
Sist endret av robhol; 12. november 2022 kl. 14:44.
Har ikke Joe Biden vært åpen om at han slet med stamming?

At noen stammer, betyr ikke nødvendigvis at de er dumme eller er demente.

Kilde:
https://nhi.no/sykdommer/psykisk-hel...atri/stamming/
Sitat av marsboer Vis innlegg
Har ikke Joe Biden vært åpen om at han slet med stamming?

At noen stammer, betyr ikke nødvendigvis at de er dumme eller er demente.

Kilde:
https://nhi.no/sykdommer/psykisk-hel...atri/stamming/
Vis hele sitatet...
Vært bedre om du har lagt ved en kilde som kan bekrefte at Biden sliter med stamming enn selve definisjonen på stamming etc...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Vært bedre om du har lagt ved en kilde som kan bekrefte at Biden sliter med stamming enn selve definisjonen på stamming etc...
Vis hele sitatet...
Jeg trodde at det var allmennkjent, men godt poeng. Etter en rask googling så bekrefter NRK, VG, Aftenposten og Nettavisen det.

Til og med Norsk interessesforening for stamming har skrevet om ham her:
https://www.stamming.no/stamming-joe-biden

Jeg la til NHI for å vise at man er ikke dement eller dum bare fordi man sliter med stamming.
At han stammer forklarer jo ikke hans ellers geriatriske opptreden.
Sitat av marsboer Vis innlegg
Jeg trodde at det var allmennkjent, men godt poeng. Etter en rask googling så bekrefter NRK, VG, Aftenposten og Nettavisen det.

Til og med Norsk interessesforening for stamming har skrevet om ham her:
https://www.stamming.no/stamming-joe-biden

Jeg la til NHI for å vise at man er ikke dement eller dum bare fordi man sliter med stamming.
Vis hele sitatet...
Finnes det eksempler på at han rotet så mye når han satt som visepresident da?

At man stammet som barn (for 70 år siden, eller noe sånn) før han fikk dette relativt under kontroll, så virker det vel litt merkelig at stammingen plutselig skal dukke opp igjen i løpet av de siste par årene - etter at han ble innsatt som president
Sitat av Fishface Vis innlegg
Finnes det eksempler på at han rotet så mye når han satt som visepresident da?

At man stammet som barn (for 70 år siden, eller noe sånn) før han fikk dette relativt under kontroll, så virker det vel litt merkelig at stammingen plutselig skal dukke opp igjen i løpet av de siste par årene - etter at han ble innsatt som president
Vis hele sitatet...
Nei, jeg fulgte ikke med hans karriere. Jeg bare nevner at det kan være årsaken til at han roter med ord. Jeg tror sånne ting forsvinner ikke, men at man får bedre kontroll med alder (og kanskje mindre kontroll når man er eldre?).

Forøvrig bør det være en øvre aldergrense for å bli president. Når noen nevner at Trump er bedre, så husk på at Trump være like gammel som Biden er nå hvis han blir gjenvalgt.
▼ ... over et år senere ... ▼
https://www.nettavisen.no/nyheter/sp...s/5-95-1631791

Biden husker visst ikke når han satt som visepresident, eller når hans egen sønn døde. Det er vel ganske spesielt. Hvis noe skjedde for mange tiår siden, så husker man kanskje ikke nøyaktige datoer lenger. Men i denne saken gjaldt det vel situasjoner som skjedde for få år siden.
Sitat av Fishface Vis innlegg
https://www.nettavisen.no/nyheter/sp...s/5-95-1631791

Biden husker visst ikke når han satt som visepresident, eller når hans egen sønn døde. Det er vel ganske spesielt. Hvis noe skjedde for mange tiår siden, så husker man kanskje ikke nøyaktige datoer lenger. Men i denne saken gjaldt det vel situasjoner som skjedde for få år siden.
Vis hele sitatet...
En litt glemmende president Biden er mye bedre enn Trump. Og får han gjenvalg og blir for syk under valget så går jobben videre til visepresidenten.

Du skal ikke se for deg at det blir krig i hele europa visst trump velges.
Eller til og med at USA begynner å selge våpen til Russland, visst han kan det uten Representantens hus sin godkjennelse.
Sist endret av einsteindragon; 9. februar 2024 kl. 11:46.
Sitat av Fishface Vis innlegg
https://www.nettavisen.no/nyheter/sp...s/5-95-1631791

Biden husker visst ikke når han satt som visepresident, eller når hans egen sønn døde. Det er vel ganske spesielt. Hvis noe skjedde for mange tiår siden, så husker man kanskje ikke nøyaktige datoer lenger. Men i denne saken gjaldt det vel situasjoner som skjedde for få år siden.
Vis hele sitatet...
Ja litt skremmende-demens viser seg vel gjerne når ting i nær fortid glemmes. Han blandet jo sammen samtaler med Angela merkel med avdøde helmut Kohl og for noen dager siden under intervju.
Ting som kanskje ikke går under velgerradaren i høst.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
En litt glemmende president Biden er mye bedre enn Trump.

Du skal ikke se for deg at det blir krig i hele europa visst trump velges.
Vis hele sitatet...
Selvom det ikke var krig mellom Russland og Ukraina forrige gang Trump satt, så var dette fortsatt rykter som levde i høyeste orden før Trump vant forrige gang.

Hvordan ble livet ditt negativt påvirket forrige gang Trump satt som president.. Åh, hadde det ingen betydning? Hvorfor er det så viktig for akkurat deg hvem som blir sittende som president i neste presidentperiode da?

Skulle nesten tro det var litt trendy å hate på Trump, spesielt i lukkede miljøer laaaangt utenfor USA.

Poenget mitt er uansett, det spiller veldig liten rolle for oss i Norge hvem som sitter som president i USA. Presidentene har et stort apparat rundt seg som passer på at de ikke gjør så mye sprell. Men clickbait artikler om diverse uttalser han har hatt kommer vi nok ikke utenom på VG/Dagbladet/Aftenposten.
Sist endret av IneartheDx; 9. februar 2024 kl. 11:57.
Problemet med Trump er at han skaper usikkerhet. Vi vet ikke helt hva han faktisk kan gjøre. Og det er jo det som påvirker folk.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Selvom det ikke var krig mellom Russland og Ukraina forrige gang Trump satt, så var dette fortsatt rykter som levde i høyeste orden før Trump vant forrige gang.

Hvordan ble livet ditt negativt påvirket forrige gang Trump satt som president.. Åh, hadde det ingen betydning? Hvorfor er det så viktig for akkurat deg hvem som blir sittende som president i neste presidentperiode da?

Skulle nesten tro det var litt trendy å hate på Trump, spesielt i lukkede miljøer laaaangt utenfor USA.

Poenget mitt er uansett, det spiller veldig liten rolle for oss i Norge hvem som sitter som president i USA. Presidentene har et stort apparat rundt seg som passer på at de ikke gjør så mye sprell. Men clickbait artikler om diverse uttalser han har hatt kommer vi nok ikke utenom på VG/Dagbladet/Aftenposten.
Vis hele sitatet...
Tror du missforstod litt. Jeg skjønner, for jeg utatlte meg noe litt utydelig. Jeg kan ikke unndra Trump og ser han som farlig mtp. Godt at USA er i Nato. Og for miljøet.

For meg gikk det nok mer i stress og angst for at han skulle gå ut av NATO sist gang. Det positive er at han fikk Europa til å bruke mer penger på forsvaret.
Sist endret av einsteindragon; 9. februar 2024 kl. 16:57.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg

Du skal ikke se for deg at det blir krig i hele europa visst trump velges.
Eller til og med at USA begynner å selge våpen til Russland, visst han kan det uten Representantens hus sin godkjennelse.
Vis hele sitatet...
Fordi?
Fasinerer meg hvordan tilhengerne blindt går de begge i forsvar uansett hva. Fra utsiden ser jeg på de begge som ukvalifisert til å være president for et land.

I går virket Biden helt borte og jeg syntes bare synd på fyren der han stod.
2pac alive in serbia
Sitat av Fishface Vis innlegg
https://www.nettavisen.no/nyheter/sp...s/5-95-1631791

Biden husker visst ikke når han satt som visepresident, eller når hans egen sønn døde. Det er vel ganske spesielt. Hvis noe skjedde for mange tiår siden, så husker man kanskje ikke nøyaktige datoer lenger. Men i denne saken gjaldt det vel situasjoner som skjedde for få år siden.
Vis hele sitatet...
Ouff....

Her er en litt mindre trist Joe Biden greie:

https://youtu.be/mSiJy3kJzPg?si=h8voSGyIqyIwP9mg

Jeg og dama bruker forresten Joe Biden som verb. Det vil si når vi er forivrra, misforstår eller rett og slett bare glemmer noe slik som Joe Biden gjør, så sier vi bare "Joe biden" eller " jeg joe Bidena".


Anbefaler dere å prøve det ut, så slipper man å forklare hva man misforsto eller rabla om x)


Før mods sletter innlegget mitt: alt er bedre enn Trump
Sitat av Ripales Vis innlegg
Fasinerer meg hvordan tilhengerne blindt går de begge i forsvar uansett hva. Fra utsiden ser jeg på de begge som ukvalifisert til å være president for et land.

I går virket Biden helt borte og jeg syntes bare synd på fyren der han stod.
Vis hele sitatet...
Ja, det er ganske utrolig hvordan dette kan være de beste kandidatene USA klarer å oppdrive.
2pac alive in serbia
Sitat av j0n Vis innlegg
Ja, det er ganske utrolig hvordan dette kan være de beste kandidatene USA klarer å oppdrive.
Vis hele sitatet...
Et tydelig eksempel på nepotismen og hvor mye money talks I USA. Til å spy av.

Men vi begynner å få det samme her i Norge.... Bare se på kakseminister Støre og Ernas lekegutt Sindre... Som storkoser seg med insidertrading.... Latterlig at høyre har tillit med fra folket med Erna der inne enda..
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Fordi?
Vis hele sitatet...
Fordi da vil det være en stor mulighet for Russland og nærmest lettvint å ta Europa. Og nettopp så var det en vg-artikkel der det kommer fram at de 2 i den forrige perioden hadde et ganske godt forhold.
Sist endret av einsteindragon; 9. februar 2024 kl. 18:23.
2pac alive in serbia
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Fordi da vil det være en stor mulighet for Russland og nærmest lettvint å ta Europa. Og nettopp så var det en vg-artikkel der det kommer fram at de 2 i den forrige perioden hadde et ganske godt forhold.
Vis hele sitatet...
"Ta over Europa"

Haha, bare se hvordan det går med å ta Ukraina.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
"Ta over Europa"

Haha, bare se hvordan det går med å ta Ukraina.
Vis hele sitatet...
Det er hovedsakelig takket være våpenstøtten fra USA og litt fra de andre i NATO at de har klart dette.
Våpenstøtten fra iallefall USA ser dessverre ut til å gå mot slutten.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Fordi da vil det være en stor mulighet for Russland og nærmest lettvint å ta Europa. Og nettopp så var det en vg-artikkel der det kommer fram at de 2 i den forrige perioden hadde et ganske godt forhold.
Vis hele sitatet...
Jeg deler ikke helt det synspunktet om at Russland har som hensikt å ta over hele Europa...
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Jeg deler ikke helt det synspunktet om at Russland har som hensikt å ta over hele Europa...
Vis hele sitatet...
Får krysse fingrene for at du har rett. Men de vil iallefall tilbake til sånn det så ut under Sovjetunionen. Spesielt mtp. Det Geografiske.
Sitat av Fishface Vis innlegg
det er vel dette som kalles for whataboutism

tema for tråden var selvfølgelig Joe Biden. Så diskuter Joe Biden da vel, ikke alt mulig annet rart.
Vis hele sitatet...
Er vel dette man kaller TDS: Trump Derangement Syndrome


Når Trump var president ble han kritisert bare han pustet nærmest. Biden går rundt dement og snøvler med ord, går seg vill på scenere osv og media er helt stille. Uansett hva man mener om både Biden og Trump må vel alle klare å se at det er noe som ikke stemmer her.

Trynet til Trump var på alle aviser hver dag med en eller annen negativ artikkel uansett hva han gjorde. Biden hører man lite om. Man skulle jo trodd det var nyhetsverdig at presidenten i USA har demens. Om han har diagnosen demens eller ikke, så tuster mannen fælt. Hver gang mannen skal tale eller gjøre noe offentlig så surrer han, men medier i Norge dekker det ikke.

Her er 40 min med Biden som tuster rundt, vet ikke hva annet man skal kalle det enn demens. Man skulle jo trodd dette var nyhetsverdig?


https://www.youtube.com/watch?v=ndWtPnpsg2g
Joe Biden er uegnet som president i USA.inc og har ingen alternativ ?
Sist endret av herognå; 10. februar 2024 kl. 02:36.
Sitat av KillaCam Vis innlegg
Er vel dette man kaller TDS: Trump Derangement Syndrome


Når Trump var president ble han kritisert bare han pustet nærmest. Biden går rundt dement og snøvler med ord, går seg vill på scenere osv og media er helt stille. Uansett hva man mener om både Biden og Trump må vel alle klare å se at det er noe som ikke stemmer her.

Trynet til Trump var på alle aviser hver dag med en eller annen negativ artikkel uansett hva han gjorde. Biden hører man lite om. Man skulle jo trodd det var nyhetsverdig at presidenten i USA har demens. Om han har diagnosen demens eller ikke, så tuster mannen fælt. Hver gang mannen skal tale eller gjøre noe offentlig så surrer han, men medier i Norge dekker det ikke.

Her er 40 min med Biden som tuster rundt, vet ikke hva annet man skal kalle det enn demens. Man skulle jo trodd dette var nyhetsverdig?


https://www.youtube.com/watch?v=ndWtPnpsg2g
Vis hele sitatet...
Mannen er ustabil. Ikke uten grunn til at Europa nå skjelver i buksene pga. Russland: https://www.vg.no/nyheter/i/4oMXgE/a...ene-endret-seg

Med Trump vet man aldri om man får Jordbær, Brus eller Skitt til frokost.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Mannen er ustabil. Ikke uten grunn til at Europa nå skjelver i buksene pga. Russland: https://www.vg.no/nyheter/i/4oMXgE/a...ene-endret-seg

Med Trump vet man aldri om man får Jordbær, Brus eller Skitt til frokost.
Vis hele sitatet...
Det eneste man vet, er at USA frivillig eller ufrivillig vil trekke seg tilbake på sikt. Skal Norge, og Europa akseptere realiteten og posisjonere seg deretter nå, eller håpe at Biden, som ifølge en gransaking er rettsmessig utilregnelig, vinner valget? Skal man håpe på å forhandle med Trump? Eller skal man kjempe for at Nimarata Randhawa Nikki Haley blir president og forlenger USAs selvpåførte forpliktelser i Europa? Nikki Haley vet forøvrig ikke en gang hva årsaken til revolusjonen i USA var. At slike folk i det heletatt blir vurdert som statsoverhode i USA forteller meg at jeg ikke kan stole på amerika, utover at de handler i tråd med hva som er formålstjenelig i nuet.
Sitat av KillaCam Vis innlegg

vet ikke hva annet man skal kalle det enn demens. [/url]
Vis hele sitatet...

Og her har man problemet, kvalifisert personell sier demens diagnose er komplisert og krever en grundig evaluering. På den andre siden så har vi "jeg vet ikke bedre så må være demens"
Sitat av lambador Vis innlegg
Det eneste man vet, er at USA frivillig eller ufrivillig vil trekke seg tilbake på sikt. Skal Norge, og Europa akseptere realiteten og posisjonere seg deretter nå, eller håpe at Biden, som ifølge en gransaking er rettsmessig utilregnelig, vinner valget? Skal man håpe på å forhandle med Trump? Eller skal man kjempe for at Nimarata Randhawa Nikki Haley blir president og forlenger USAs selvpåførte forpliktelser i Europa? Nikki Haley vet forøvrig ikke en gang hva årsaken til revolusjonen i USA var. At slike folk i det heletatt blir vurdert som statsoverhode i USA forteller meg at jeg ikke kan stole på amerika, utover at de handler i tråd med hva som er formålstjenelig i nuet.
Vis hele sitatet...
Jeg mener man bør prøve å opprettholde en god kontakt med USA og også øke vårt eget statsbudsjett til rundt 3% BNP.
Sitat av Unsub Vis innlegg
Og her har man problemet, kvalifisert personell sier demens diagnose er komplisert og krever en grundig evaluering. På den andre siden så har vi "jeg vet ikke bedre så må være demens"
Vis hele sitatet...
Demens eller ikke, det er jo åpenbart noe som ikke er som det skal oppi topplokket på fyren. Tror heller ikke at dem hadde gått ut offentlig med at han er dement under tiden han sitter som president dersom det skulle være tilfelle. Amerika er mye mer kyniske en det man kanskje tror.
Mye bedre med Biden en Trump. Trump blir en katastrofe. Er en diktator.
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Demens eller ikke, det er jo åpenbart noe som ikke er som det skal oppi topplokket på fyren. Tror heller ikke at dem hadde gått ut offentlig med at han er dement under tiden han sitter som president dersom det skulle være tilfelle. Amerika er mye mer kyniske en det man kanskje tror.
Vis hele sitatet...
Hele demens argumentet ble startet av trump under forrige valgkamp, og siden da har folk (stort sett trump supportere) tatt det som god fisk at han er dement. Så fremfor å lete etter sannheten så finner man heller anekdoter som støtter synet om demens.
Sitat av Unsub Vis innlegg
Hele demens argumentet ble startet av trump under forrige valgkamp, og siden da har folk (stort sett trump supportere) tatt det som god fisk at han er dement. Så fremfor å lete etter sannheten så finner man heller anekdoter som støtter synet om demens.
Vis hele sitatet...
Sier bare at det egt er irrelevant om han faktisk er dement eller ikke. Hele demens argument baserer jo seg i bunn og grunn på alle de bisarre utsagnene og den til tider nesten skremmende oppførselen hans der man etter å ha sett det virkelig begynner å sette spørsmål ved den mannens sinnstilstand og evne til å drive en stormakt som USA. Jeg forstår amerikanere som sier at dem blir flaue over å ha han som president.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Mye bedre med Biden en Trump. Trump blir en katastrofe. Er en diktator.
Vis hele sitatet...
Lol! Hvordan er Trump liksom en "diktator" da?

Har han fåttt henrettet noen politiske motstandere, eller satt dem i fengsel?
Sitat av Fishface Vis innlegg
Lol! Hvordan er Trump liksom en "diktator" da?

Har han fåttt henrettet noen politiske motstandere, eller satt dem i fengsel?
Vis hele sitatet...
Det var flere henrettelser i federale fengsler da han var president, tror jeg.
Og det med å være diktator har han selv sagt han vil være i 1 dag om han vinner presidentvalget.

Jeg håper at spesielt mange blant de uavhengige skal gå til Demokratene når det virkelig gjelder.
Jeg tror også mange republikanske selgere ikke vil stemme, for han har jo så mange stemmer fra før av. Dersom de følger mye med siste tidens meningsmålinger.

De vil tro han vinner uansett.
Sist endret av einsteindragon; 10. februar 2024 kl. 16:03.
Sitat av Fishface Vis innlegg
Lol! Hvordan er Trump liksom en "diktator" da?

Har han fåttt henrettet noen politiske motstandere, eller satt dem i fengsel?
Vis hele sitatet...
Han sto bak stormingen av Kongressen, det bør du ha fått med deg! Og han er en tyrann, og vil svikte Europa når det gjelder.
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Sier bare at det egt er irrelevant om han faktisk er dement eller ikke. Hele demens argument baserer jo seg i bunn og grunn på alle de bisarre utsagnene og den til tider nesten skremmende oppførselen hans der man etter å ha sett det virkelig begynner å sette spørsmål ved den mannens sinnstilstand og evne til å drive en stormakt som USA. Jeg forstår amerikanere som sier at dem blir flaue over å ha han som president.
Vis hele sitatet...
Og mens leger som har undersøkt han har friskmeldt han så sitter du på vg og youtube og diagnostiserer.