Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 24359
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Her er en link til en presse/pakkemaskin. Nå er det vel heller tvilsomt at naboen har ressurser til å sveive rundt en sånn maskin helt uten videre, men de her finnes i bordvarianter som også har en rimelig kapabel brett pr time produksjon.

https://www.richpacking020.com/pharm...chine_p87.html

Nå sier jeg ikke at ingenting er ekte, men begynner desverre å tro at kjangsen for å få ekte vare laget hos *legemiddelfirma*, er såpass liten at det ligner mer å mer russisk rulett.

Piller kommer til å bli konsumert uansett, men vær så snill, følg råd som blir gitt.

Er du i tvil på pillene og vil prøve likevel, start med 1/3 del og vent en times tid før du tar mer.

Prøv å ha folk rundt deg/tilgjengelig som det er mulig å få kontakt med dersom du ikke føler deg bra.

Det skjer alt for mye av overdoser og farlige episoder der piller er innvolvert. Ett brett kan du få god funk av, og neste brett kan være det siste...

Sett hverandre fremfor penger, penger kan erstattes! Familie og venner lever, i likhet med deg selv, bare en gang!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
https://imma.gr/113291x96136

Hva tenker folket om disse? Ser mye diskusjoner om forskjellige typer brett osv. Tok en for 50 min siden og tror nok jeg føler det fint, men har drukket et par pils så vet ikke helt.Definitivt effekt, men kan ikke si i hvilken grad. Ekte?


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samlet inn litt bilder av brett fra de siste 3 mnd, fra både Norge og Sverige.
Her er noen av de forskjellige designene jeg har funnet til nå, noen er vel muligens det samme designet men dreiv å sammenligna side om side ei stund, så jeg så meg litt blind på det til slutt. Vil selv tro at om varene hadde vært legit hadde det vært mer identiske brett og ikke slik flere av de bretta med lik farge ser ut. Men hva vet vel jeg! Gjerne kom med innspill om hva du tror og mener! Peace

https://imma.gr/111822x67b6a

https://imma.gr/111823xf6704

https://imma.gr/111824x3b402

https://imma.gr/111825xded2c

https://imma.gr/111826xc573c

https://imma.gr/111827xc0ce4
Vis hele sitatet...
Sist endret av bigBoss_Dope; 6. august 2022 kl. 21:49.
De som er ekte nå jeg har opplevd har virkning er Ksalol mørkblå skrift uten rød trekant, rette brett uten deling. De hadde deling før, men da var den med rød trekant best.

Kjøpte noen helt like brett, forskjellen var at brettet var veldig skeivt mtp skifta som var betydelig noe lysere i blå fargen på skriften. Disse virka ikke i det hele tatt og smakte papp.
I tillegg så smuldrer disse pillene med en gang du tar på de.
Sist endret av yomomma; 7. august 2022 kl. 11:46. Grunn: Tillegg
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
https://imma.gr/113291x96136

Hva tenker folket om disse? Ser mye diskusjoner om forskjellige typer brett osv. Tok en for 50 min siden og tror nok jeg føler det fint, men har drukket et par pils så vet ikke helt.Definitivt effekt, men kan ikke si i hvilken grad. Ekte?
Vis hele sitatet...
Kjøpte ett brett forrige helg og funka bra de, samme som ditt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte ett brett forrige helg og funka bra de, samme som ditt.
Vis hele sitatet...
Jepp, har samme erfaring. Tatt ca. halvparten av brettet nå og de funker veldig bra til angst osv.
Sist endret av bigBoss_Dope; 10. august 2022 kl. 00:34.
▼ ... over en måned senere ... ▼
De som er kommet nå for 4./5. Gang er sterke.

Smaken er ikke til å unngå.
Men er fortsatt forskjellige styrke på de akkurat som Rivotril fra samme folka.

Noen er sterke, andre er svake.

Det merker man på den friske pusten man får av virkestoffet.

Lurer på hva folkene som ikke trodde de var falske.. hva sier dere nå?

Hør på andre.
Sist endret av Naturgrønn; 9. september 2022 kl. 14:29.
Folkens, tenk litt på hvor mange slike piller/brett som florer rundt omkring i Norge. Og hvor mange det er ellers i Europa/verdenen.

INGEN legemiddelfirma har ressurser til å forsyne så mange med sideproduksjon og spesielt ikke på et legalt vis.

Pillepresser og ellers det man trenger for å fremstille falske piller og brett får man tak i enkelt i visse land, variasjon og forskjeller på piller og brett er noe som indikerer at disse pillene blir produsert på flere forskjellige plasser.

At pillene inneholder Alprazolam betyr ikke at di er ekte apotekvare, det vi ser og snakker om her er en million om ikke milliard industri og di som driver med dette har ressurser til både å få det til å se ekte ut, og smake/virke rett. Så få hue ut av ræva og ikke vær så j*vlig naiv!
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fleste pilleknaskerne jeg vet om virker til å få dårligere ruskompetanse i takt med økende misbruk. Når man får "abstinenser" dagen etter 30 høyt doserte rivo sier det litt om graden av psykisk avhengighet og manglende forståelse av konseptet halvveringstid... Gi det ei uke eller mer (noe som sjelden skjer), SÅ kommer abstinensene. Søppeldop å bruke jevnlig, spesielt i store doser.

Disse folka vil naturlig nok ikke merke variasjon fra pille til pille eller brett til brett fordi de konstant har virkestoff i blodet. Om man holder seg til medisinske doser (1-2 eller feks en kvart pille om dagen) er det veldig tungvint med disse ujevnt doserte svartebørsgreiene. Har også møtt gamliser som ikke merker forskjell på etizolam og rivotril fordi de gumler de i seg som godteri og dermed aldri når noen for for baseline. Samme opplegget gjelder for alprazolam.
▼ ... over en uke senere ... ▼
The world is my enem
[QUTE

Samme greien med disse. Er ikke ksalol som endret design, det er fabrikken i Kina som har gjort. Det er noen brett som har sterk smak og noen smaker lite. Og alprazolam kjenner man smaken på. Noe det ikke er i de uten brettekant.

Skifter design to ganger på 6 mndr.. neppe��[/quote]

Feil. Dette er hips om haps men har kjøpt uten brettekant i månedsvis, skal innrømme at for ett par måneder siden så var det veldig lite virkestoff i de men de jeg har nå uten brettekant er noe av det bedre falske jeg har prøvd.

Alle er falske for den saks skyld. Er bare noen som enten har minimalt virkestoff i seg eller motsatt men falske er de alle
Sist endret av NeverAgain; 19. september 2022 kl. 20:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Det hender jeg anskaffer meg ett brett med ksalol en sjelden gang, og må si at de brettene jeg har prøvd nå i det siste er av ett helt annet kaliber en de som var i omløp før.

På reddit ser det ut til at det er bred enighet om at det *muligens* kan være flualprazolam som er virkestoffet i Galenika brettene som er i omløp for tiden.

Uansett, vær forsiktig og pass på hverandre!

Peace!
har ikke merket noen spesiell forskjell på verken gamle eller nye brett (inkludert de nyeste med utløpsdato 2025). mulig det er litt variasjon i effekten men det kan ha med dagsform osv. å gjøre også.

skal ikke forfekte at de ikke er falske men leser rett som det er at folk sier det fins tonnevis av artikler om det på nettet men ingen har noen gang hostet opp en link til en slik artikkel. feel free...
hvordan vet folk at de blir laget i kina, for øvrig? kilder?

Et godt argument for at de er falske er at de har eksistert på det illegale markedet i minst 10 år. man kan jo spørre seg hvor mange ekte reseptbelagte legemidler har eksistert i så stort antall på det svarte markedet? kan ikke komme på noen, men er heller ingen ekspert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg

På reddit ser det ut til at det er bred enighet om at det *muligens* kan være flualprazolam som er virkestoffet i Galenika brettene som er i omløp
Vis hele sitatet...

Skal ikke se bort ifra det. Jeg synes virkningen er mye kortere enn skikkelig Alprazolam.

Men så har vi den smaken da

Nå vet jeg ikke hvordan flualprazolam smaker men..

Blir ikke klok utav denne.

De Rivotrilene er riktig virkestoff i, mengde er en annen sak.(om ikke de mikser i det er som gir den friske smaken. Noe jeg regner med de ikke gjør)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hi guys,
Are there any good around to look for now? Or is all the same, packing looks good, but could be anything inside..
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det seriøst ikke noe sted man kan sende inn substanser for analyse her i Norge?

Det er i så fall utrolig dårlig. Vi kunne lært mye av landene som driver med EKTE skadereduksjon og hvor narkotikapolitikken bare er et utløp for aggresjonen til sinte politifolk.
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor narkotikapolitikken IKKE*** bare...
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Tjenesten vår er anonym og fortrolig. Når du bestiller time, ber vi deg bruke en Protonmail-adresse i et fiktivt navn. Denne vil automatisk kommunisere kryptert med vår Protonmail-adresse:
Vis hele sitatet...
Når du bestiller time, ber vi om at du svarer på følgende:

Hva slags stoff tror du det er, evt. hva ble det solgt som?
Hva slags format er det i? (Pulver, tablett etc.)
Har noen prøvd det allerede, og hvis ja, var rusvirkningen normal?
Er det eventuelt andre grunner til at du ønsker analyse? (Ny leverandør etc.)
Vis hele sitatet...
Tjenesten er gratis, men vi får foreløpig ingen midler av det offentlige til å drive den. Vil støtte vårt arbeid, kan du bli medlem av Tryggere Ruspolitikk for 50 kroner, slik at vi får mer i driftsstøtte fra Helsedirektoratet. Vi har medlemmer fra alle samfunnslag, og det er ikke mulig å få innsyn i medlemslistene våre.
Vis hele sitatet...
Du vil få beskjed om oppmøtested når timen din er bestilt. Tjenesten holder til i diskré lokaler i Oslo sentrum.
Vis hele sitatet...
Rundt ett milligram pulver skal være nok til både spektroskopi og hurtigtesting. Bruk gjerne en av de små prøvekapslene våre, som kan plukkes opp gratis på Shangri-La ved Jernbanetorget i Oslo. (Du får også kjøpt diverse brukerutstyr og hurtigtester der.)
Vis hele sitatet...
Vår primære analysemetode er infrarød spektroskopi, og vårt infrarøde spektrometer er av typen Bruker Alpha II. Infrarød spektroskopi brukes også av rusmiddelanalysetjenestene The Loop i England og DIMS i Nederland, og det er blant de anbefalte førstelinjemetodene i begge de norske kunnskapsrapportene om rusmiddelanalysetjenester (forfattet av Tryggere Ruspolitikk og SERAF). Vi bruker i tillegg kolorimetriske og immunologiske hurtigtester og sparer opp til et væskekromatografiapparat.

Våre analysemetoder er ikke like nøyaktige som metodene til Energy Control i Spania, som samarbeider med et universitetslaboratorium. Til gjengjeld gir vår tjeneste svært raske svar, og den er gratis.
Vis hele sitatet...
Google rusmiddelanalyse så finner man fort svar..
Sist endret av JatterMed; 13. desember 2022 kl. 12:52.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hej,
Problemet med https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Är väl att de inte kan testa piller?
Ev se om det är fentany.
Men du får inte veta vad det är för benzo, vilken styrka eller nåt. Sen vill de inte att du tar med ett helt piller pga av legalitet.
Har varit i kontakt med den om detta
Mvh
Anonym bruker
"Vred Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hej,
Problemet med https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Är väl att de inte kan testa piller?
Ev se om det är fentany.
Men du får inte veta vad det är för benzo, vilken styrka eller nåt. Sen vill de inte att du tar med ett helt piller pga av legalitet.
Har varit i kontakt med den om detta
Mvh
Vis hele sitatet...
Jo, du knuser bare pillene ned til pulver....
Anonym bruker
"Vred Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, du knuser bare pillene ned til pulver....
Vis hele sitatet...
Vi tar ikke imot prøver som forventes å inneholde hovedsakelig fentanyl, LSD eller analoger av disse stoffene. Dette er fordi vi kun tillater ikke-rusgivende stoffmengder i lokalet, og disse stoffene er så potente at ett milligram kan utgjøre mange brukerdoser. Vi anbefaler kjøp av hurtigtester til identifisering av dem.

Vi analyserer ikke hele tabletter, av samme grunn som nevnt ovenfor. Vil du ha identifisert innholdet i en tablett, anbefaler vi at du knuser hele tabletten til et fint pulver, blander dette godt sammen og tar med rundt ett milligram av det til oss. Har du flere tabletter av samme type, er det sikrest å pulverisere alle, blande dem godt sammen og ta en representativ prøve av denne blandingen.
Hej,
Få med dig allt då om du skall spela viktig:

Vi analyserer ikke hele tabletter, av samme grunn som nevnt ovenfor. Vil du ha identifisert innholdet i en tablett, anbefaler vi at du knuser hele tabletten til et fint pulver, blander dette godt sammen og tar med rundt ett milligram av det til oss. Har du flere tabletter av samme type, er det sikrest å pulverisere alle, blande dem godt sammen og ta en representativ prøve av denne blandingen.
Spektrometeret vårt kan bare identifisere virkestoffet i en tablett når det utgjør en betydelig andel av tablettvekten. Vi kan da analysere tabletter som inneholder MDMA, mefedron eller andre stoffer som doseres i samme størrelsesorden, mens benzodiazepiner, 2C-B og tilsvarende potente stoffer må identifiseres med hurtigtest. Vi kan heller ikke si stort om styrken til en tablett; dette er dòg av begrenset verd. Visa mig ett hurtigtest i Norge som kan sikkert identifiera en Benzo….

Det är väl ändå styrkan och vilken sort benzo tabletten innehåller som är viktig?


Då måste labtest till. Jag kanske har fel.
Så om du googlar fram ett hurtigtest som visar exakt innehåll och styrka så köper jag direkt.
Mvh
Sist endret av Ellduke; 14. desember 2022 kl. 07:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vred Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ellduke Vis innlegg
Hej,
Få med dig allt då om du skall spela viktig:

Vi analyserer ikke hele tabletter, av samme grunn som nevnt ovenfor. Vil du ha identifisert innholdet i en tablett, anbefaler vi at du knuser hele tabletten til et fint pulver, blander dette godt sammen og tar med rundt ett milligram av det til oss. Har du flere tabletter av samme type, er det sikrest å pulverisere alle, blande dem godt sammen og ta en representativ prøve av denne blandingen.
Spektrometeret vårt kan bare identifisere virkestoffet i en tablett når det utgjør en betydelig andel av tablettvekten. Vi kan da analysere tabletter som inneholder MDMA, mefedron eller andre stoffer som doseres i samme størrelsesorden, mens benzodiazepiner, 2C-B og tilsvarende potente stoffer må identifiseres med hurtigtest. Vi kan heller ikke si stort om styrken til en tablett; dette er dòg av begrenset verd. Visa mig ett hurtigtest i Norge som kan sikkert identifiera en Benzo….

Det är väl ändå styrkan och vilken sort benzo tabletten innehåller som är viktig?


Då måste labtest till. Jag kanske har fel.
Så om du googlar fram ett hurtigtest som visar exakt innehåll och styrka så köper jag direkt.
Mvh
Vis hele sitatet...
Er nok heller du som bør få med deg alt før du svarer, eventuelt ikke lese på benzostuk så du bare leser det du vil lese.

De tester piller, men de må KNUSES først da det ikke finnes noe maskin som kan analysere hele piller.
Ingen som har sagt det er en hurtigtest som er 100% nøyaktig verken på benzo eller annet dop uansett og hele poenget var at DET FINNES ANDRE STEDER Å SENDE INN TIL ENN EC I SPANIA.
När var det snack om Spanien?
Det var väl test i Oslo det hela handlade om?
Och ja de testar piller, (knuste) men det är xtc osv.

Benso må ett hurtigtest til och de går ikke att lita på.
Bensostukad kan du vara själv, blir bara provocerad när folk är överlägsna och inte kan ta in fakta.
Sist endret av Ellduke; 14. desember 2022 kl. 08:19.
Anonym bruker
"Vred Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ellduke Vis innlegg
När var det snack om Spanien?
Det var väl test i Oslo det hela handlade om?
Och ja de testar piller, (knuste) men det är xtc osv.

Benso må ett hurtigtest til och de går ikke att lita på.
Bensostukad kan du vara själv, blir bara provocerad när folk är överlägsna och inte kan ta in fakta.
Vis hele sitatet...
finnes det seriøst ikke noe sted man kan sende inn substanser for analyse her i Norge?
Vis hele sitatet...
Uffda, kanskje lese istedenfor å bare prøve å provosere å være frekk når det er du selv som ikke følger med.
Tråden handlar om xanax, mitt poäng var att de inte kan testa de på ett bra sätt.
Det står ju på deras hemsida till och med.
Det var allt. Har man resurser att skicka till utlandet så gör man väl det.
Men vi kommer inte längre här tror jag.
Ber om ursäkt för att jag var otrevlig.
Sitat av Ellduke Vis innlegg
Tråden handlar om xanax, mitt poäng var att de inte kan testa de på ett bra sätt.
Det står ju på deras hemsida till och med.
Det var allt. Har man resurser att skicka till utlandet så gör man väl det.
Men vi kommer inte längre här tror jag.
Ber om ursäkt för att jag var otrevlig.
Vis hele sitatet...
Hva selve tråden handler om har da ingenting å si når man svarer på ett spørsmål en annen stiller i tråden......
Tråden kan handle om å feire jul, jeg kan fortsatt svare en annen hvor han eller hun kan kjøpe en sykkel om de spør om det i tråden kan jeg ikke? Eller er man låst til å kun måtte nevne XANAX mener du?
Sist endret av JatterMed; 14. desember 2022 kl. 14:14.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Etter å kommet i kontakt med folka som produserer ksalol brett osv, bruker de 1.0mg alprazolam i de, tidligere var det 0.7mg.

Hørte også at de skulle komme 2mg alprasolam, men om det også er innholdet i ksalol brettene vet jeg ikke ennå.

Håper bare at det blir merket som 2mg, for det blir kjapt veldig mye på noe uten tolleranse, men uansett har jeg ganske rimelige kilder, så synsest det er rett å dele sånn informasjon.
Hej,
Om d har kontakter, vet du nåt om de nya bretten med svart text på baksidan?
Jag likte de med blå text med fattade det som om de var på väg ut..
Spennende med 2 mg

Det verkar vara samma med rivo, finns bara med svart text nu, på gatan iaf.
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Etter å kommet i kontakt med folka som produserer ksalol brett osv, bruker de 1.0mg alprazolam i de, tidligere var det 0.7mg.

Hørte også at de skulle komme 2mg alprasolam, men om det også er innholdet i ksalol brettene vet jeg ikke ennå.

Håper bare at det blir merket som 2mg, for det blir kjapt veldig mye på noe uten tolleranse, men uansett har jeg ganske rimelige kilder, så synsest det er rett å dele sånn informasjon.
Vis hele sitatet...


Plis slutt. Du har ikke kommet i kontakt med noen som har med det der å gjøre.

Slutt å lyv til oss, men fremfor alt slutt å lyv til deg selv.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Plis slutt. Du har ikke kommet i kontakt med noen som har med det der å gjøre.

Slutt å lyv til oss, men fremfor alt slutt å lyv til deg selv.
Vis hele sitatet...
Shit! Totalt krise at du du mener dette om meg, men jeg bryr meg egentlig ikke så nævneværdig mye mer enn at jeg ga flatt faen og kom meg over det samtidig jeg leste ditt tilsvar.

Ønsker deg allikevel god bedring og lykke til videre!
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Shit! Totalt krise at du du mener dette om meg, men jeg bryr meg egentlig ikke så nævneværdig mye mer enn at jeg ga flatt faen og kom meg over det samtidig jeg leste ditt tilsvar.

Ønsker deg allikevel god bedring og lykke til videre!
Vis hele sitatet...
Bare for å svare skikkelig da. De gutta som produserer brettene er tungt organisert krim. De snakker ikke med rotehuer som sitter på et norsk internett-forum om hvor mye "alprazolam" de putte i vær enkelt pille. Det blir for dumt av deg å påstå.

Smaken, fargen og utsende på pillene kan forfalskes enkelt, med rc og smakstilsetning.



Jeg har fått brett nesten helt uten smak, jeg har fått brett med masse smak. Jeg ble innlagt for noe helt annet for snart 3år siden, der jeg over noen uker hadde spist 4brett med disse, og både blod og urin fant de ikke snev av rusmidler på sykehuset.



Har sagt det før og dette blir siste gangen. Kjøper du galenika produkter i norge så er de falske.

På eksakt den samme måten som når vi for 15 år siden kjøpte rivotril glass ifra pfizer. Og mente de var ekte.

Å komme å si at noen kjenner noen, eller snakker med noen som driver med produksjon av disse greiene er bare tull.

De gutta der har ikke tid til å snakke med noen her inne. De lever i en annen verden.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Bare for å svare skikkelig da. De gutta som produserer brettene er tungt organisert krim. De snakker ikke med rotehuer som sitter på et norsk internett-forum om hvor mye "alprazolam" de putte i vær enkelt pille. Det blir for dumt av deg å påstå.

Smaken, fargen og utsende på pillene kan forfalskes enkelt, med rc og smakstilsetning.



Jeg har fått brett nesten helt uten smak, jeg har fått brett med masse smak. Jeg ble innlagt for noe helt annet for snart 3år siden, der jeg over noen uker hadde spist 4brett med disse, og både blod og urin fant de ikke snev av rusmidler på sykehuset.



Har sagt det før og dette blir siste gangen. Kjøper du galenika produkter i norge så er de falske.

På eksakt den samme måten som når vi for 15 år siden kjøpte rivotril glass ifra pfizer. Og mente de var ekte.

Å komme å si at noen kjenner noen, eller snakker med noen som driver med produksjon av disse greiene er bare tull.

De gutta der har ikke tid til å snakke med noen her inne. De lever i en annen verden.
Vis hele sitatet...
Er sunt å være skeptisk, men kan du i det minste forsøke å forklare hvordan du mener at flere millioner, milliarder piller, som rett og slett ble lagret i ett lagerbygg uten at noen husket å låse ?

Er det kanskje de som jobber på det siberiske happoteket som rett og slett mangler oversikt over medisiner, og derfor har det pågått i over flere år nå uten å ha blit oppdaget ?

Så du mener alvorligt at denne mengden piller, kategori- myye tabletter, flaksensde rundt i store deler av verden? Du mener virkelig at det ikke er en gjeng eller flere, som fikk en glup ide om å lage/kjøpe enn pillepresse og starta fra bunn, bygget sett ett underground mengele basement og lagde glass med rocherivoer i årevis !? En og en tablett ? Eller er datomerkinga gammel ?

Er litt undret over hvorfor du er så klinkende klar over at jeg spyr løgn og elendighet. Ikke det at det bryr meg noe, men det må være noe som gjør det å høre deg jeg sier til tortur eller noe ?!
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Er sunt å være skeptisk, men kan du i det minste forsøke å forklare hvordan du mener at flere millioner, milliarder piller, som rett og slett ble lagret i ett lagerbygg uten at noen husket å låse ?

Er det kanskje de som jobber på det siberiske happoteket som rett og slett mangler oversikt over medisiner, og derfor har det pågått i over flere år nå uten å ha blit oppdaget ?

Så du mener alvorligt at denne mengden piller, kategori- myye tabletter, flaksensde rundt i store deler av verden? Du mener virkelig at det ikke er en gjeng eller flere, som fikk en glup ide om å lage/kjøpe enn pillepresse og starta fra bunn, bygget sett ett underground mengele basement og lagde glass med rocherivoer i årevis !? En og en tablett ? Eller er datomerkinga gammel ?

Er litt undret over hvorfor du er så klinkende klar over at jeg spyr løgn og elendighet. Ikke det at det bryr meg noe, men det må være noe som gjør det å høre deg jeg sier til tortur eller noe ?!
Vis hele sitatet...


Vet ikke om du er så rusa at du ikke klarer å skrive og gjøre deg forstått eller om du sitter på google translate. Og heller ikke klarer å lese det jeg skriver.


Men som jeg skrev og har skrevet før. Alle pillene ifra disse brettene som vi ser på gaten idag er laget i en kjeller i Litauen/polen. Med en pillepresse som nok ikke er så langt unna den du linket til i toppen her.
Men kvalitetskontrollen på pillene ligner ikke på noe en ser utifra et seriøst legemiddelfirma.


De har INGENTING med Sibir å gjøre som du påstår. Galenika er et Serbisk merke.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Vet ikke om du er så rusa at du ikke klarer å skrive og gjøre deg forstått eller om du sitter på google translate. Og heller ikke klarer å lese det jeg skriver.


Men som jeg skrev og har skrevet før. Alle pillene ifra disse brettene som vi ser på gaten idag er laget i en kjeller i Litauen/polen. Med en pillepresse som nok ikke er så langt unna den du linket til i toppen her.
Men kvalitetskontrollen på pillene ligner ikke på noe en ser utifra et seriøst legemiddelfirma.


De har INGENTING med Sibir å gjøre som du påstår. Galenika er et Serbisk merke.
Vis hele sitatet...
Var nok på ettertid med legging igår ja, det er jo ganske tydelig når Siberia og Sibir brukes om en annen...

Ja ser vi er bra enig i det meste, men det der med at operasjonsledelsen sitter på en bar gjemt bak ett kjøkken ett sted i Kina og har mistet behovet for å kunne snakke osv.

Skal ikke komme her å promotere noe som har med spesifikke gjenger å gjøre, men iløpet av livet har jeg byttet mine tjenester med deres hjelp kan en vel si det.

Vet ikke hvort lurt det er å legge ut om mine eventyr ilag med en 1% gjeng i et naboland. Det er jo blitt noen år siden da jeg ble bedt om tjenester og andre ikke så hyggelige situasjoner..

Nå er jo en mc bande ett dårlig eksempel i seg selv muligens, men når den første pilllepressa hadde passert sitt liv, tok det ikke lang tid før legemidler i bulk kommer til ett nabolag nærmt deg.

Skal ta det hele til etteretning og prøve å moderere utsagn som kan føre til urinsnakk hos de andre i forumet, og sånn skal vi ikke ha det!

Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Var nok på ettertid med legging igår ja, det er jo ganske tydelig når Siberia og Sibir brukes om en annen...

Ja ser vi er bra enig i det meste, men det der med at operasjonsledelsen sitter på en bar gjemt bak ett kjøkken ett sted i Kina og har mistet behovet for å kunne snakke osv.

Skal ikke komme her å promotere noe som har med spesifikke gjenger å gjøre, men iløpet av livet har jeg byttet mine tjenester med deres hjelp kan en vel si det.

Vet ikke hvort lurt det er å legge ut om mine eventyr ilag med en 1% gjeng i et naboland. Det er jo blitt noen år siden da jeg ble bedt om tjenester og andre ikke så hyggelige situasjoner..

Nå er jo en mc bande ett dårlig eksempel i seg selv muligens, men når den første pilllepressa hadde passert sitt liv, tok det ikke lang tid før legemidler i bulk kommer til ett nabolag nærmt deg.

Skal ta det hele til etteretning og prøve å moderere utsagn som kan føre til urinsnakk hos de andre i forumet, og sånn skal vi ikke ha det!
Vis hele sitatet...
Ville også legge til at jeg på ingen måte tror pillene blir produsert i en lab med papirer og godkjenninger.
Sist endret av Mr.Septik; 16. desember 2022 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser det har vært en del brett med det nye utseende som ved analyse har inneholdt bromazolam nå i senere tid, men de fleste har riktig innhold, synd man ikke får svar på eksakt mengde.. det kunne jo vært interessant å sett hvor landet ligger..

https://www.wedinos.org/sample-results#mylocation
By keyword-> Ksalol

Lurer meg på om det er derfor flere sier de plutselig virker bedre

Og Mr.Septik, slapp av.. du prøver alt for hardt her.. begynner å ligne noe svett Sci-fi
Sist endret av DrDeath; 28. desember 2022 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her er en labanalyse av ksalolen med blåskrift, uten delestrek og varselstrekant:

Labanalyse

Fra 19. Desember

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ser det har vært en del brett med det nye utseende som ved analyse har inneholdt bromazolam nå i senere tid, men de fleste har riktig innhold, synd man ikke får svar på eksakt mengde.. det kunne jo vært interessant å sett hvor landet ligger..

https://www.wedinos.org/sample-results#mylocation
By keyword-> Ksalol

Lurer meg på om det er derfor flere sier de plutselig virker bedre

Og Mr.Septik, slapp av.. du prøver alt for hardt her.. begynner å ligne noe svett Sci-fi
Vis hele sitatet...
Yep. Det Septik sier er jo sant og gir 100% mening, disse brettene er ikke produsert i en steril farmasøytisk fabrikk, men de inneholder virkestoffet som de er ment å inneholde virker det som. Flere labrestultater, egenerfaringer og bekjentes erfaringer med disse brettene tilsier at det faktisk er alprazolam, eller eventuelt bromazolam men det er egentlig samme bæsj bare annet toalett.
Sist endret av TrippyPippi; 28. desember 2022 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Og alprazolam kjenner man smaken på" - oh god ; not another one !

Vel - så De mener bestemt at du kan smake om det er rett virkestoff i pillene ?

Der det er 1-2-3mg virkestoff, og veldig veldig mye annet, fargestoffer, bindemiddel - mange miligram mer å smake på, men *du* klarer såå bestemt å smake om en pille inneholder alpraz eller cinalozepam (tilfeldig eksempel)

- åh, hvis det hadde latt seg gjøre med blindprøve-testinga av meds på neste sosiale hjørne/gathering, så hadde jeg pokker meg stilt opp med både tabletter og frivillige - også kunne alle de andre ha veddet hvem som fant 4 av 4 alpraz-tabs blant 16 forskjellige tabletter.

Inntil da så er vi enige om å være uenige (aka. "du er på helt feil jorde" - den går til alle som bestemt mener de "smaker" virkestoffet =)

Lett å "smake" virkestoffet når man åpner et glass og tar ut en u94-bar, eller piller ut en lilla upjohn 1mg fra et brett - litt verre å "smake" virkestoffet om dere ikke ser hvilken tablett som blir gitt hvem.

Godt nyttår =)
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hva som er i brettene det står "Rivotril 2mg" på?

Med rød trekant elns.

Det er ikke 2mg Klonazepam i hvertfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hva som er i brettene det står "Rivotril 2mg" på?

Med rød trekant elns.

Det er ikke 2mg Klonazepam i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Legg ved bilde
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hva som er i brettene det står "Rivotril 2mg" på?

Med rød trekant elns.

Det er ikke 2mg Klonazepam i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Der er stor forskjell mellom de bretta med mørk skrift og de med blå skrift - anbefaler derfor at du lyser med lommelykt på baksiden og i tillegg oppgir serie nr. trykket oppå fronten av forsiden .

Eller legg ut et godt bilde så vi får se .

Er det feil type farge på skrift bakpå (Skal være Mørkeblå) er de ekstremt underdosert, slutter brettet på 24/25 på utløpsdato så er det også god sjanse for at de er dritt - Jeg har spist utallige 24/25 & 26 brett og det har alltid slått ut som Klonazepam i utvidet Lab-prøve, dosering er jo så klart ukjent men når jeg poppa 10 (Et helt brett gj. 8-12 timer og ingen kommenterte noe hverken i miljøet eller blant streit'inger så er det noe ALVORLIG GALT MED DOSERINGEN selv om det var en "viss benzo funk" )

Det med serie-nr er fordi det pleide å være et godt parti , men så underdoserte de som vanlig bretta som hadde fått god kritikk og de som før var tilnærmet lik funk som de gamle glassene med 2,2 mg i gikk plutselig ned til 1-1,5 max.



ANG. KSALOL.:

Kjøpte meg 100 stk på brett til en fin pris og alt sammen stemmer ifht. blister, korrekt serie-nr, kantene er "smooth" og er confirmed legit av "alle at dette er det gode partiet" men merker klart at enkelte både smaker annerledes (mindre jævlig, hehe) og gir mindre funk, jævlig kjipt når man klipper av 9 stk fra blister også funker de knall og akkurat som forventa, mens neste 6 er i allefall underdoserte.

Jeg heller mot dårlig mixing av virkestoff og fyllstoff/fillers i produksjon.

Men jeg er på Vestlandet og vet ikke om dere har andre erfaringer rundt om i landet?

Legger ut bilde av ett brett når jeg kan.
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det står de samme tallene på absolutt alle bretta, noe som gjør at jeg tror at de ikke er produsert av Galenika.
Dem er vel pressa ulovlig somewhere, men om de inneholder det de skal gir jeg faen
Er dem med røde trekanter på bretta.

"44641 052026" står det.

Skriften på bretta jeg har er mørkeblå men har tatt bilde med blits å da ser skriften lysere ut i fargen.

Kan legge ut bilde men vil ikke at det følger med no metadata.

Bruke appen "Metadata Remover"?
Sitat av FortviletLAR Vis innlegg
Der er stor forskjell mellom de bretta med mørk skrift og de med blå skrift - anbefaler derfor at du lyser med lommelykt på baksiden og i tillegg oppgir serie nr. trykket oppå fronten av forsiden .

Eller legg ut et godt bilde så vi får se .

Er det feil type farge på skrift bakpå (Skal være Mørkeblå) er de ekstremt underdosert, slutter brettet på 24/25 på utløpsdato så er det også god sjanse for at de er dritt - Jeg har spist utallige 24/25 & 26 brett og det har alltid slått ut som Klonazepam i utvidet Lab-prøve, dosering er jo så klart ukjent men når jeg poppa 10 (Et helt brett gj. 8-12 timer og ingen kommenterte noe hverken i miljøet eller blant streit'inger så er det noe ALVORLIG GALT MED DOSERINGEN selv om det var en "viss benzo funk" )

Det med serie-nr er fordi det pleide å være et godt parti , men så underdoserte de som vanlig bretta som hadde fått god kritikk og de som før var tilnærmet lik funk som de gamle glassene med 2,2 mg i gikk plutselig ned til 1-1,5 max.



ANG. KSALOL.:

Kjøpte meg 100 stk på brett til en fin pris og alt sammen stemmer ifht. blister, korrekt serie-nr, kantene er "smooth" og er confirmed legit av "alle at dette er det gode partiet" men merker klart at enkelte både smaker annerledes (mindre jævlig, hehe) og gir mindre funk, jævlig kjipt når man klipper av 9 stk fra blister også funker de knall og akkurat som forventa, mens neste 6 er i allefall underdoserte.

Jeg heller mot dårlig mixing av virkestoff og fyllstoff/fillers i produksjon.

Men jeg er på Vestlandet og vet ikke om dere har andre erfaringer rundt om i landet?

Legger ut bilde av ett brett når jeg kan.
Vis hele sitatet...
Har Ksalol av "gamle" typen (blå skrift, rød trekant) med batchnr 47471 062024.
Av "nye" typen (mørkeblå skrift): 43742/43732 042025 og 41042 032025.

Rivotril av "gamle" typen (blå skrift, rød trekant) med batchnr 41930 022025.

Noen formening om disse, du som ser ut til å inneha en del kompetanse på området?
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sånn er ståa.

https://imgur.com/a/xaRqEIa

De bretta med rød trekant er noen jeg hadde, og jeg mistenker at de var underdosert, for jeg spiste alle tjue i løpet av 9-10 dager og var overhodet ikke påvirket på klassisk Rivo måte. Jeg har knasket MYE Rivotril, og disse skuffet meg. Må ha inneholdt minimalt med Klonazepam eller lite av noe annet.
Closeup av tallet på brettet er de samme brettene, og det sto nøyaktig det samme på alle sammen: ""44641 052026"

Det uklare, tomme pillebrettet på bakken er et jeg gikk forbi da jeg gikk i et belastet område i byen, et eksempel på Rivotril-brett som ikke har rød trekant og som har svart skrift.
Er disse bedre? Er de "ekte" i den forstand at de kommer fra en ordentlig produsent og ikke blir ulovlig pressa i Kambodsja?

Det aller siste bildet med tre piller synlig, er noen en kompis fikk kjøpt meget nylig, og jeg så tolv piller helles ut fra et Rivotrilglass og ned i hånda på kompis. Jeg var fysisk til stede og så det.
Jeg har ALDRI sett såkalte Rivotril med tallet og prikkene så langt ned på pillen, og det gjelder alle tolv pillene. De ser helt identiske ut, med tall og prikker på bunnen av tablettene. De ser forsåvidt veldig ordentlig presset ut, de er dekket av den betryggende "glansen" som ekte piller er dekket av, og det er i så fall noen meget gode forfalskninger. Har noen vært utfor disse? Eventuelt testet?

Noen med peil på piller som kan gi litt informasjon oppe i all denne forvirringen?
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TLDR: Imgur-linken er til 4 forskjellige bilder av Rivo og jeg har skrevet/spurt/forklart rundt hvert bilde under linken.
Er Serbere som importerer og distribuerer disse, Rivo med 26-utløpsdato osv.

ALT er fake for tiden.. men virkestoffene i bretta er riktig
.
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FortviletLAR Vis innlegg
Er Serbere som importerer og distribuerer disse, Rivo med 26-utløpsdato osv.

ALT er fake for tiden.. men virkestoffene i bretta er riktig
.
Vis hele sitatet...
Er det 100% sikkert at det er 2mg Klonazepam i disse?

Hva inneholder de og hvor mye?
Anonym bruker
"Vettskremt Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og hva er det i pillene på siste bildet?

Med merkelig plassering av to-tall og prikker.
Alt fra 0,5 mg Clonazepam til 2 mg jeg aner ikke hva slags parti du sitter med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De 6 bretta jeg ordna ble utklassert lett av étt dyrere innkjøpt under ren desperasjon.

Ingen tvil om at det er mye trix & mix inni bildet - Klippet av kun 1 linje , altså 3 stk til daglig bruk og de første virket akkurat som i gode gamle tider når glass Rivo florerte vilt og eneste manko var i blant apotek U94 når de slitte kjøpte et 50-glass med "2" bakpå stolpen, de var notorisk elendige, nå er ALLE produkter innenfor Galenika produsert med så forskjellig standard at de som har piller på seg, sverger på død og liv at "Disse er STERKERE enn de glassene før, dette er [De EKTE Blå / Cloniz'ene!!" .
Jeg vet at for 1 år siden så sluttet forsyning glass med rivo og gode brett tok plassen, men det har vært veldig gjennomsiktig utnyttelse av merkevaren som var bunn solid før, alle har samme brett, enkelte får eldre og enkelte får nyere parti fakes så kan man enkelt ta og kjøpe gjennom 3 forskjellige og være overbevist om at "DISSE, DE SMAKTE RETT, YES!" For så å være skuffa over par tabletter på samme brett, får man nyere er de sterkere pga. klager blant oppegående men så lenge utenlandske aktører har monopol så vil de selge deg gjerne billigere brett - men og helt random dosert. Fra svaak bitter papp til mer skikkelig Xanax smak både i hvert parti og individuelt brett...


Så i et umettelig marked som høyst sannsynlig vil KUN øke, pga. rusvaner, hangover-killers eller for sterk fobi og kronisk stress som er et utvalg gruppe klienter som har vært veldig representert og sier seg selv at da har de mye å tjene på å ta snarveier med å mixe råvarene (fyll, bindemiddel & virkestoff) og gjerne ikke blande homogent og fullstendig , presse med "hevet kant" (VELDIG fin indikasjon at da har de slurvet) , da alle brett Ksalol hadde én litt amatørmessig overflate for 5-6 mnd. siden, ikke glansen på overflaten heller)

Pandemi. Av. Fakes.

Gitt opp å kjøpe de brettene, Diazepam er jeg ikke kjent med men mtp. hvem jeg ser besitter mest kvanta er det logisk at de også er fakes, de sluttet med Nitrazepam i Rivotril glass for noen år tilbake pga. UP f.eks avslørte det hvis man kun brukte glass, 2mg stolper solgt løst uten norsk glass beholder er oftest Etizolam og selv om det har vært endringer i kvaliteten og det visuelle på brettene, ingen blå trekant , knall blå skrift med brettekant og nå til udelelig og ingen trekant med skjev skrift trykt på baksiden i noen tilfeller og blandet med alle faktorer er fargen på merking bak også ikke riktig. De kan inneholde alt fra 0,4-8 mg og tipper 1,0-1,4 kanskje 1,6mg for Rivotril .

Synd for disse brettene var regnet som helt legit før de fant ut at å selge bulk med underdoserte og uforutsigbare piller med riktig virkestoff var bedre butikk . Sikkert fordi det er lavere "entry" å handle et uskyldig brett blå valium eller Ksalol, da nye aktører vet at de er trendy, og perfekt ifht. å forsyne og "manipulere" både vanlige naboer av oss som kjøper et sjeldent brett blå valium I TILLEGG TIL "de faste klientene" som alltid sitter med nøtter og kapsler - ved å legge tvil over på brukermasse og placeboeffekt som allerede er effektivt blir da for størsteparten "tilsvarende" siden de poppa jo vanlig mengde og er fornøyd med å ha handlet inn 10-50 pent lagt sammen med strikk rundt , en falsk trygghet for alle vil jeg si - for la oss være ærlige:

Nyere kunder har ofte ikke brukt Roche 542 / Midazolam ampull eller doble ryppere av hverken grønn og blå innside eller verken Roche med runding rundt "2"-tallet... Alle visste det var noe som manglet i siste årene av spesielt de kjedelige 25&50 glass Alprazolamum som sto på "Roche"... Er veldig bevisst at de unngår glassene pga. de fleste sier seg fornøyd med 50 Xanax eller 100 Rivo og selv om Xan var dårlig ifht. stjålne / utro personale som leverte et fåtall norske glass så var de som karakteristiske smeltet utrolig fort og smertefritt, mot ekte fra epileptikerne som hadde lengre smeltetid på ell under tunge som ble veldig karakteristisk tygd da kanter på legit norsk smelter okei, mens kjernen av pillene må nesten tygges... Opplevde før at alle aksepterte og likte godt de rumenske / øst-blokk Cloniz'ene som smeltet bare du hadde de to - 3 minutt til å oppløses til spytt. Da fant de penge-printer formelen ved prøv og feil av Riv glass med identisk hver bidige gang serie nr. og utløp som varierte sjeldnere og sjeldnere. Til slutt skjønner jo folk at blandemaskinen som visper ut lik fordeling av stoff var upålitelig og enkelte var sukker-pille med svakeste laget effekt og kruttsterk sjokk rivo som folka blacka plutselig på ...
som burde "trekke inn" for best effekt


de er ungdom / ungt voksen og vane kunder med blandingsmisbruk som gjorde meg sinnsyk og rett ut gal bare jeg tok 4-6mg. Nå i tillegg er RC Benzo fortsatt litt nisje og tror UP finner nærmeste match så Diclazepam som er sterkere enn Vanlig valium sikkert ender som "klassikerne" de er mekket og smått justert i kjemien for å trolig prøve å lage hype rundt rc som for 10+ år siden, da alle i min by var gal etter enten overpriset og tvilsomt doserte (1 drypp var kun 125mcg avhengig av hva kilde men alle omtrent var C25 eksempel merket og hadde rett under <30 mg virkestoff og litt VG væske rest samt eventuelle trix som å fylle vann i flaskene rundt omkring etter halve var tom og den selger hadde rykte i orden til å skylde avvikene som toleranse, ignoranse eller solgte gull og god Grønning med å overdrive futt per seigemann dryppet med disse "nye" og ofte ikke godkjent og "nylig" ankommet illegalt fra DW og solgt for 4-6 x innkjøpspris på rundt 500 - 1k for 200 dråper og en klassiker ble å selge 5 seigemann der 3/4 hadde benzo og siste kun dråpe vann eller sjeldnere ren VG / det de originalt og som regel var blandet med for bruk rett i nebbet på tunge eller skje med ønsket antall dråper. Denne var dog veldig kortlevd og ga milde og moderate brukere bedre betingelser i form av riktig dose pr dråpe og ofte 200-1000 stk dråper , så det ble mange bags med en til tre null funk seigemenn men med dråpe-trykket lagd av annen væske og regnet med at man ikke lot noen ligge, de fleste var så frelst av tanken på " skikkelig krutt-sterke , nye og mulig mer rekreasjonelle" benzo da myter om 2-peaks og styrke var ganske ukjent og vanligvis antatt på PsychonautWiki.... Så noen ble skittent rik av tørke-tiden og mangel pga. lite internasjonalt utvalg og få som satt på mer enn 50 x 5 mg Diazepam / Apodorm. Da skjønte fort de som handlet de litt lenger oppi leddene at den usikre effekten kunne enkelt bli misbrukt gjennom utbøffet og injiserte 10-50% batteri-vann eller VG/PG av sine flasker de hadde gått lei og ville selge som det store nye skritt videre mot et mangfold som ikke finnes idag i særlig grad. De var jo funk i, bøffa bittelitt i små skala av din lokale illegale apoteker som surfa dw markets eller solgt fra "Knall deal" for hamstrere men stødig med ny variasjon funk eller ekstra de trøkket i under genial-umoralsk selger-style hvor mye du kjøpte av hele flasker var, vel. Variert og usikkerhet knyttet til dosering og sin egen evne til å sette pris på litt annerledes og totalt avvikende halveringstid pga. bevisst tukling og alt mulig.

De ble veldig godt mottatt online men lunkent blant massen av brukere pga. ingen referanse og noen som tok litt hardt i på dråpene - jeg brukte masse Fluor Xan og ClonazoLAM og solgte de ukritiskt mtp. 3-10 i zip med gjerne 3-6 dråper hver eller kun 2. Opplevde at folk som var faste brukere av stolper, norsk rivo og mer heavy benzo fikk veldige og tydeligere enn med klassisk pille benzo både spontane black outs og helt "komatose" uten reaksjoner på et klask i fjes eller andre måter å "livne opp de uerfarne spontan-korkerne som sovna etter 20-120 min og helt grønnsak til hodeløse handlinger som jeg og en kunde som ble enige om å sprite opp hans etizolam-xanor stolper han hadde med seg mot røykings og alt mulig som kokain av kvalitet solgt ukritisk eller gitt vekk til meg som "taste" for en smakebit hipt, nytt og "mye sterkere, bedre, egnet" benzo...


ifht. norsk marked og alt av faktorer heksebrygg alt som kan være "kult" som godterier (seigemenn) utenfor rekreasjon metabolisert da fleste behandler de som forsøk av nysgjerrighet eller med hensikt å bli sterkere sløvet da disse gjerne kicker mye fortere og hardere med mer markert og kortere half life , enkelte har jo 2 peaks i effekt angivelig som "fluor xannies" (Flu-Alprazolam) . Men, så skjønte de tidlige kundene at enten ble de for påvirka og åpenbart gjennomsiktig fucked av det samt. Farlig hyppig dose inntak pga. god pris hvis du ordna online eller gj. noen som ga det opp og ville selge unna flasker med 100-10.000 talls små mikrograms-dråpe dosering metode og brant seg på både oppførsel selv for innspiste vane-brukere og folka som fant det upraktisk å måtte kjøpe spiselig binde-ledd eller bare gikk forsent i gang og ble utkonkurrert av slu, ofte early-adopterne som utnyttet alt av mengde og dose så de ga opp å kjøpe kanonsterke dråper med mindre potensiale rusmessig og den ukjente og derfor kjedelige ukalkulerbar virketid så enkelte fikk sjokk-abstinenser eller konsekvens helvete av atferd og da var tiden ute for nytt og gøy mer eksperimentelt rus-glede eller misbruk og heller tvinne tommelen par mnd. til tilgangen ble sterkere og mer håndfast og deretter forutsigbar.

Viktig å tenke på siden nå er det overflod av mixed kvalitet benzo som ikke svarer forventet og krever mer og mer eller de som hadde trygghet i "ha par små blå i lomma" til pressede stunder og dette satt fyr VIRLELIG BRENTE ALLE former for legitim dose og informert bruk pga. dårlige parti som pleide være nesten tilsvarende før i veldig liten merkbar form synes jeg, selv om det lyste UG produksjon var de stødig glass på glass. Samme med brettene før, de var notoriske favoritter å handle pga. sikkerheten av apotek - funken og stabile natur som følger. Nå har det ikke vært kurant Ksalol siden siste halvdel 2020 og det er jeg veldig obs på og forbanner meg selv for å handle bulk med billige x 10-15 Galenika Rivo, Xanor og Diaz, hver eneste idiotiske gang , selv de gode partiene siden etter slutten 2020 har Ksalol spesielt vært veldig vanskelig fordi jeg aner ikke hvor mange som jeg trenger / dagen eller hvor lang funk da Rivo-brett nå p.d.d og altfor lenge har vart toppen 1,5 døgn istedenfor at man merker effekten fra antall piller spist bare gradvis fader vekk og på 3 døgn er man merkbart mindre benzo-påvirket og gjerne vil ta en ny liten runding eller neve nøtter avhengig av bruksmønster og selvkontroll. Nå er jeg på 3-5 x "2mg Galenika Produsert" Clonazepam hver eneste dag og smelter alltid 2-3 og kjenner godt etter den klassiske "autopiloten er nå skrudd på, spenn fast setebeltet du blir tåkete og fint likegyldig fornøyet med komplimentære sedativ og ofte blackout-nærme i hodet der man kan bruke mengder speed og coke med ny og stødigere + sterkere total-effekt som man fint kan bruke for å være våken de klassiske 3-10 dager og merke fint liten reduksjon i form pga. en attraktiv og nyttige bi-effekter som alle som løper og slenger bags eller som støtte og "kollisjons-pute(r) ved anledning stimulanter der man gjerne speeder hardt og dobler doseringer hver dag eller minst til man er passert sperrene som er i hodet og blir "kongelig ruset" og finner trolig småkrim. eller total stil helt ryddig som aktivitet fordi man både er mindre affektert og påvirkelig av det negative men kan kutte vekk noen (ganske mange) kjipe ofte humør relatert og kroppslig + mental fatigue og selve utmattelsen og nedsatte evner .

Det stemmer veldig nær 0 og niks nå med jukse-pillene som er kjapt og greit produsert og justert ettersom hvor utbredt misnøye med funk eller varighet og også særlig ved bruk av det man tror er 2mg U94 og da varer lengre og kicker på et sted mellom Apodorm og 10mg Valium. Det gjør ingen tjenester for brukerne, kanskje færre driter seg ut i mindre grad nå i begynnelsen av pille-karrieren men vante og spesielt observante sjeler ser så mye tull med Ksalol utseendemessig og under og etter inntak at man må spørre både selger om man er alene om stadig usikkert bruk, fra 20 x 1 mg blå til 5-6 og mye samme bodyload ved vidt forskjellige doser osv. Osv. Og enda mye mer som plager oss pille-knaskere som bruker flere benzo fast og bytter preparat ettersom andre ting inntatt eller hvor dosen man inntar halveres innen passe tid samt. kicker fortere for akutt stress og panikk til rolig bakgrunns-valium med alkohol.

Jeg har vært bruker og mye mer erfaren kritiker nå på 2 år og vet at det er russisk rulett og man må ta dagsform og tiden man besitter til hjelp.

Selv gode , nyere og merkbart mer vel-stemte parti er skadet av tvil og svarer bare til slutt med spm. som hva faen er det som får dosering helt skjev og upraktisk , usikker. Rett ut spise et helt brett og istedenfor spontan-nap times så sitter man uten ønsket funk og følelse at dette eskalerer i forbruk og sooole klart sitt syn på de tidl. "runde bestekompisen dine", for nå er de aktivt skjevt doserte og rett ut om uheldig ubrukelig og hvertfall utilstrekkelig. Dette er en ny "krise" da det liner lommebøker til bakmenn full av grunnlag til videre masse manipulasjon av brukerne enten de har gode erfaringer eller ønsker og vet de skulle hatt mer utbytte for hver såkalt pille og mg....
Ser ekte ut, men ser ut som de ikke akkurat er av nyeste sorten. De ser ganske medtatt ut å har nok vært igjennom mange ledd. Smaker de jævlig? Isåfall bra. Hvis de bare smaker søtt, er det fake.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mine er prikkfri både i form av pillene og blister, smaker litt jævlig og helt jævlig av de om hverandre, helt på trynet pille-marked for tiden.. La nå glass og skikkelige benzo komme til! Jeg bruker for tiden kun apotek Diazepam 5 mg og Nitrazepam 5 mg i protest og sier klart i fra til de som leverer hvis jeg ikke blir imponert. Er så jævlig kjip amfetamin på gaten også så jeg kjøper kun kokain og sub / Dolc i brett og apotek-benzo.

Rivotril & Diazepam av Galenika virker bedre men er ikke beste funk men grei nok.
Sist endret av FortviletLAR; 24. januar 2023 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.