Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 363
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg finner som regel alltid gode årer og får blodsvar uten noe problem, men en ting jeg sliter med er at blodet mitt blir tjukkere når jeg skyter mye speed, så etter et par smeller så får jeg kanskje blodsvar, men det er så tjukt at det tetter kanylen momentant. noe jeg kan gjøre for å unngå eller fikse dette?

blodet går forresten tilbake til normalen dagen etterpå
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være at du rett og slett er veldig dårlig på å holde deg hydrert? Dehydrering kan resultere i tykkere blod.

Viktig å huske på at amfetamin er vanndrivende, som vil si at du pisser ut vannvekten i kroppen. I tilegg er det fort gjort at det går en del timer uten vanndrikking når man stuker rundt.
Blodet levrer seg. Viss du har vært inni en skikkelig åre får du blod ut i pumpen og om du ikke beveger pumpen fra side til side innimellom så blir det veldig tykt til slutt. Bare rist/ta den opp ned så blodet får beveget seg litt i pumpen av og til.