Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1028
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke drukket alkohol etter jeg begynte å røyke heroin daglig, men tenker å gjøre det til 25-årsdagen min om 2 uker. Pleier å røyke morgen, ettermiddag og kveld..

Går det bra å røyke morgen og ettermiddag, drikke kveld og røyke igjen neste morgen?

Aldri vært så fan av alkohol, så drikker sikkert ikke så mye.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du ikke lenger er påvirket av hero når du begynner å drikke, går det fint.
Ellers skal man være jævlig forsiktig med denne kombinasjonen, da begge stoffer påvirker respirasjon og andre kritiske livsfunksjoner.
IKKE røyk før du er edru igjen. Det kan fort ende med pustestans.
Husk at alkohol vil hemme dømmekraften din, så hold minusen langt unna.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor tar du heroin?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må være forsiktig med alkohol når du bruker heroin fast. Toleransen for alkohol blir mye lavere og du vil mest sannsynlig oppleve å blir sløv og føle deg full uten å få noe følelse av å være brisen.

Den største risikoen for overdose vil være mens du drikker alkohol, å røyke dagen derpå går helt fint.

Prøv å drikk noe uten alt for høy alkohol prosent, da vil du ha bedre kontroll og kunne stoppe i tide.

En av farene kan også være at du vil.oppleve å få abstinenser på heroinen når du skal hoppe over kveldsdosen din. Så du kan risikere at du kommer hjem fra fest, full.og med abstinenser, og da er det fort gjort å ta et dumt valg å tenke at du bare skal røyke litt og så er risikoen for overdose der igjen.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så lenge du ikke lenger er påvirket av hero når du begynner å drikke, går det fint.
Ellers skal man være jævlig forsiktig med denne kombinasjonen, da begge stoffer påvirker respirasjon og andre kritiske livsfunksjoner.
IKKE røyk før du er edru igjen. Det kan fort ende med pustestans.
Husk at alkohol vil hemme dømmekraften din, så hold minusen langt unna.
Vis hele sitatet...
Jepp, er generelt nevrotisk som person, så skal være forsiktig!
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må være forsiktig med alkohol når du bruker heroin fast. Toleransen for alkohol blir mye lavere og du vil mest sannsynlig oppleve å blir sløv og føle deg full uten å få noe følelse av å være brisen.

Den største risikoen for overdose vil være mens du drikker alkohol, å røyke dagen derpå går helt fint.

Prøv å drikk noe uten alt for høy alkohol prosent, da vil du ha bedre kontroll og kunne stoppe i tide.

En av farene kan også være at du vil.oppleve å få abstinenser på heroinen når du skal hoppe over kveldsdosen din. Så du kan risikere at du kommer hjem fra fest, full.og med abstinenser, og da er det fort gjort å ta et dumt valg å tenke at du bare skal røyke litt og så er risikoen for overdose der igjen.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Tror ikke jeg vil få abstinenser, gikk på store doser morfinpreparater før og kunne drøye det 1,5-2 døgn hvis jeg drakk alkohol da. Skal ikke være påståelig, men tror det går bra.

Er som sagt ikke fan av alkohol, blir lett kvalm osv så får ikke i meg noe særlig. Tenker drikke meg kjapt opp, ha det kjekt et par timer og bare la rusen gå ut uten å «fylle på» eller «vedlikeholde».
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor tar du heroin?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal jeg svare deg på det?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Tror ikke jeg vil få abstinenser, gikk på store doser morfinpreparater før og kunne drøye det 1,5-2 døgn hvis jeg drakk alkohol da. Skal ikke være påståelig, men tror det går bra.

Er som sagt ikke fan av alkohol, blir lett kvalm osv så får ikke i meg noe særlig. Tenker drikke meg kjapt opp, ha det kjekt et par timer og bare la rusen gå ut uten å «fylle på» eller «vedlikeholde».
Vis hele sitatet...

Viss du gikk på morfin preparater som feks dolcontin eller oxycontin har dette mye lengre halveringstid og du vil ikke få abstinenser så fort. Heroin har den korteste halveringstiden av alle opioider så sjansen for at du vil kjenne på noe ubehag er ganske høy. Når jeg var hektet på heroin ble jeg dårlig etter 4-6 timer.

Men håper du slipper unna da.

Stay safe!
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du gikk på morfin preparater som feks dolcontin eller oxycontin har dette mye lengre halveringstid og du vil ikke få abstinenser så fort. Heroin har den korteste halveringstiden av alle opioider så sjansen for at du vil kjenne på noe ubehag er ganske høy. Når jeg var hektet på heroin ble jeg dårlig etter 4-6 timer.

Men håper du slipper unna da.

Stay safe!
Vis hele sitatet...
Går det fortere med alkohol da? Med morfin døyver jo alkoholen litt syns jeg? Kan fint gå opp mot 24 timer uten heroin, og ikke merke noe til det
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
PS: Dolcontin og Oxycontin er langtidsvirkende btw, jeg gikk på korttidsvirkende
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du kan gå så lenge uten heroin uten å bli abstinent har du ikke utviklet noe fysisk avhengighet enda. Så da er du heldig.

Høres ut som om du har en god plan og at du er bevisst på alle farer, lykke til
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du kan gå så lenge uten heroin uten å bli abstinent har du ikke utviklet noe fysisk avhengighet enda. Så da er du heldig.

Høres ut som om du har en god plan og at du er bevisst på alle farer, lykke til
Vis hele sitatet...
Blir dårlig når jeg er lenger uten, og har røykt hver dag siden mai typ. 🙈