Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1660
Hei, fikk hendene på noen av disse, spørsmålet er gv de skal smake, fordi disse smaker identisk som rivotril,minty og søtlig..har dog opplevd samme smaken på valiumsom med rivotril.Noen som vet
Merker det på isingen. Originale rivoer har en slaks isende følelelse. Mens originale rohypnoler er meget vanskeligeå anskaffe, da jeg mener Roche har sluttet å produsere de. Virke stoffet flunitrazepam og ja de smaker nesten som snop... Uten denne isende følelsen... Hilsen glad I diazepam!!

Send meg gjerne en så kan jeg gi deg et sikkert svar. Skal ikke være 2 prikker på siden av 2 tallet som ER trykket på motsatt side av krysset/delestrekene..
Sist endret av Moto31g; 4. januar 2023 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde noen brett med flunitrazepam for kanskje 5 år siden, husker ikke hvilken produsent det var, men jeg mener på de var ganske smakløse
Har kun kommetover roche rohypnol 2mg kun en gang selv, så vet ikke om de var legit, men smaken minte om rivotril som du sier, så det kan indikere på at det stemmer. Som nevnt over ser de nesten identiske ut som rivotril 2mg, men det står roche og et 2tall med en runding rundt
▼ ... over en måned senere ... ▼
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Låner tråden litt!

Fikk nylig tak i en del tabletter som skulle være Rohypnol 2mg. Har ingen erfaring med dette, men har (desverre) bred erfaring med alt annet når det kommer til benzo.

Man behøver ikke være labtekniker for å se at pillene ikke er pressa for farmasøytisk bruk, men litt virkning er det jo. Flere andre som har spist av samme batch har hatt total blackout ett par dager og flere forskjellige kreative forsøk på å drite seg totalt ut. Typ gå inn på butikken, ta kassaaparatet under armen og vandre rolig ut igjen, eller noe annet spenstig "amøbe-hærverk".

Jeg for min del synest rusen er mer lik på den man får av Rivotril, men det er mye mer "snopete" smak på de som jeg har, kontra Rivotril. De har også litt av den "skinnende" overflaten som ekte legemidler som regel har.

Kan det tenkes at det er riktig virkestoff, eller er det mulig at det er RC greier jeg har fått ?

Bor alt for langt unna Oslo til å få analysert greiene, så tenkte å høre om det er flere som har vært bortpå de her, som også har erfaring med ekte varer ?

Legger ved ett par bilder med omtrent samme oppløsning som pillene, bare for å gjøre elendigheten komplett!





Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hadde noen brett med flunitrazepam for kanskje 5 år siden, husker ikke hvilken produsent det var, men jeg mener på de var ganske smakløse
Vis hele sitatet...
Man kan få rohypnol fra roche på godkjenningsfritak den dag i dag. Grønne oval formede merket med 542 i styrke 1mg..
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Bor alt for langt unna Oslo til å få analysert greiene
Vis hele sitatet...
Hvor får man analysert greiene egentlig?
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
Hvor får man analysert greiene egentlig?
Vis hele sitatet...
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

-Hvor møter jeg opp?

Du vil få beskjed om oppmøtested når timen din er bestilt. Tjenesten holder til i diskré lokaler i Oslo sentrum.

-Hvordan bestiller jeg time, og må jeg identifisere meg?

Tjenesten vår er anonym og fortrolig. Når du bestiller time, ber vi deg bruke en Protonmail-adresse i et fiktivt navn. Denne vil automatisk kommunisere kryptert med vår Protonmail-adresse:


Sitat av Stianiver Vis innlegg
Man kan få rohypnol fra roche på godkjenningsfritak den dag i dag. Grønne oval formede merket med 542 i styrke 1mg..
Vis hele sitatet...
Det har jeg da aldri sagt noe mot heller, jeg har bekjente som har fått dette på resept i løpet av de siste årene også, men de jeg hadde som kun het flunitrazepam(2mg) var fra et tysk apotek og de var ikke produsert av Roche. Jeg ville bare informere at flunitrazepam ikke hadde noen særlig smak (som jeg kunne sette fingeren på) siden TS lurte på akkurat det med smaken.
Sist endret av DrDeath; 17. februar 2023 kl. 00:20. Grunn: /
Disse har jeg testa, samt jeg går på urinprøver, og de jeg hadde var hvertfall flunitrazepam.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Takker for svar folkens!
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått tak på disse selv og de slår meg som ekte virkestoff. Pillene er garantert fake men så lenge virkestoffet er det samme så driter jeg i det��
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått tak på disse selv og de slår meg som ekte virkestoff. Pillene er garantert fake men så lenge virkestoffet er det samme så driter jeg i det��
Vis hele sitatet...
Er det store kvanta tilgjengelig av disse? Koster de det samme som andre benzo?
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det store kvanta tilgjengelig av disse? Koster de det samme som andre benzo?
Vis hele sitatet...
Det er jeg usikker på, men kan fint få ordna større kvanta av jeg handler av. Så at noen sitter på flere tusen av disse tviler jeg ikke på. Fikk også lilla Xanax som jeg heller ikke har sett evigheter, men de syns jeg funka dårlig. Pris er ikke lov, men alt blir billigere til mer man kjøper
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jeg usikker på, men kan fint få ordna større kvanta av jeg handler av. Så at noen sitter på flere tusen av disse tviler jeg ikke på. Fikk også lilla Xanax som jeg heller ikke har sett evigheter, men de syns jeg funka dårlig. Pris er ikke lov, men alt blir billigere til mer man kjøper
Vis hele sitatet...
derfor jeg bare spurte om de var priset likt andre benzo så du ikke trenger å nevne en spesifikk sum , har ikke kommet over de der selv og jeg kjøper som regel i bulk.
Lilla xanax har jeg kommet over men det begynner å bli ett år og to siden. Har som regel bare kjøpt piller fra galenika til rundt 10kr de siste årene nå og vært greit fornøyd men hadde vært gøy med disse