Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 598
Har seg slik at jeg har en knust Iphone, både foran og bak(glasset), men den kan vel brukes til noe ennå. Problemet er at jeg ikke kommer på hjemskjermen da skjermen er ødelagt.

Noen som har en snøring på hvordan jeg kan få nullstilt den, uten og gjøre det via selve telefonen? Vil helst ikke selge en telefon med alt av bildene og notatene mine på.
Hei, hvis telefonen har tilgang til nett (wifi / mobildata), så kan du kjøre en remote wipe på den fra «finn iphone». Når wipe er gjort, slett telefonen fra finn iphone, voila, den er klar for salg.
Jeg mener det er mulig å koble den til iTunes på PC/Mac og holde inne en kombinasjon av knapper (tror det er - kjapt etter hverandre - volum opp, volum ned, holde strømknappen) slik at det kommer opp en beskjed på iTunes om du kan gjenopprette eller oppdatere iPhone. Da velger du bare gjenopprett.