Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1692
Hei, igår prøvde jeg valium for første gang. Har aldri vært borti benzo før.

Jeg drakk 3-4 øl ca og så tok 5mg valium. Hadde også snorta noen linjer med amf og droppa noen amf piller og igjennom hele kvelden.

Bare lurer på om hvis jeg ikke hadde tatt noe amf, ville jeg da fått blackout i og med det var første gang jeg tok valium og itilegg drakk litt? Eller vil ikke amfen motvirke det?
Sitat av Carwasher Vis innlegg
Hei, igår prøvde jeg valium for første gang. Har aldri vært borti benzo før.

Jeg drakk 3-4 øl ca og så tok 5mg valium. Hadde også snorta noen linjer med amf og droppa noen amf piller og igjennom hele kvelden.

Bare lurer på om hvis jeg ikke hadde tatt noe amf, ville jeg da fått blackout i og med det var første gang jeg tok valium og itilegg drakk litt? Eller vil ikke amfen motvirke det?
Vis hele sitatet...
Har selv blacket ut med amf i tillegg så er usikker på om det motvirker det. Kan hende det hjelper i mot det, men tror ikke det motvirker det helt. Kan hende du må opp i høyere doseringer for å blacke ut også (men jeg vil for all del ikke anbefale det, har dumma meg skikkelig på det viset selv flere ganger så).
Trådstarter
6 0
Hvor mange mg valium tok du da? Også hadde du toleranse eller ikke?
Sitat av Carwasher Vis innlegg
Hvor mange mg valium tok du da? Også hadde du toleranse eller ikke?
Vis hele sitatet...
Første gangen tok jeg 20mg med et uhell, trodde jeg tok 10 egentlig (men tok 2 10mg) og drakk en hel flaske med 20% (0,7) eller noe slikt og kan ikke huske noe av det. Våknet opp etter å ha truet alle og blitt kastet ut der fra jeg bodde for tiden. Hadde tydeligvis sagt jeg skulle slå han i hjel så fort han sovna men kan ikke se for meg hvorfor jeg ville gjort det, han er en god venn av meg. Så jeg var helt på trynet.

Bruker ca 10-15mg når jeg kombinerer med alkohol men som sagt vær forsiktig, man er ikke alltid seg selv når man blacker ut
Du vet det sikkert selv, men du burde være forsiktig når det kommer med å blande benzo og alkohol. Om du tar benzo, ikke drikk mer en 2-3 øl ellers kan du risikere å dø.

Samme med cannabis of amf, dritmange folk har fått angstanfall og blitt psykotisk av å ta amf og cannabis samtidig, just saying.
Sitat av Folket Vis innlegg
Du vet det sikkert selv, men du burde være forsiktig når det kommer med å blande benzo og alkohol. Om du tar benzo, ikke drikk mer en 2-3 øl ellers kan du risikere å dø.

Samme med cannabis of amf, dritmange folk har fått angstanfall og blitt psykotisk av å ta amf og cannabis samtidig, just saying.
Vis hele sitatet...
Rolig nå. Litt for generelt det du skriver her. 5 mg valium og mer enn 2-3 øl er ikke dødelig. Isåfall ligger det sykdom eller nedsatt almenntilstand bak.

Amfetamin og cannabis er ingen psykoseoppskrift. Amfetamin i 3-4 dager uten søvn og så cannabis, da begynner vi å snakke.
2 stk blåvalium på 10mg pr stk, pluss kanskje 10 øl resulterte i at jeg våknet uten å huske de siste timene av kvelden, men fant en "selfie" på telefonen min med den dritfine dama! Så jeg ble tydeligvis ikke aggro da.. hehehe
Sitat av Folket Vis innlegg

Samme med cannabis of amf, dritmange folk har fått angstanfall og blitt psykotisk av å ta amf og cannabis samtidig, just saying.
Vis hele sitatet...
Jepp, denne komboen utløste panikkangst hos meg. Nå kan jeg få det uten å ha inntatt rusmidler og. Det suger noe jævlig.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Rolig nå. Litt for generelt det du skriver her. 5 mg valium og mer enn 2-3 øl er ikke dødelig. Isåfall ligger det sykdom eller nedsatt almenntilstand bak.

Amfetamin og cannabis er ingen psykoseoppskrift. Amfetamin i 3-4 dager uten søvn og så cannabis, da begynner vi å snakke.
Vis hele sitatet...
Slapp av, troll. Jeg advarte han på at benzo og alkohol kan være dødelig. Nå snakket jeg ikke direkte om .5 valium og 2-3 øl.

Du tar feil ved at amfetamin og cannabis kombinert "ikke er en psykoseoppskrift". Haugevis av folk i Norge har komt inn på akutt etter å ha blandet begge, ikke driv å misinformer folk. Spør hvem som helst og de vil fortelle deg at speed og cannabis er en oppskrift for mental ødeleggelse, måtte det være psykose eller noia. Har selv en venn som ble lagt inn etter en episode med amf og hasj.
Sist endret av Folket; 2. april 2016 kl. 23:08.
Sitat av Folket Vis innlegg
Slapp av, troll. Jeg advarte han på at benzo og alkohol kan være dødelig. Nå snakket jeg ikke direkte om .5 valium og 2-3 øl.

Du tar feil ved at amfetamin og cannabis kombinert "ikke er en psykoseoppskrift". Haugevis av folk i Norge har komt inn på akutt etter å ha blandet begge, ikke driv å misinformer folk. Spør hvem som helst og de vil fortelle deg at speed og cannabis er en oppskrift for mental ødeleggelse, måtte det være psykose eller noia. Har selv en venn som ble lagt inn etter en episode med amf og hasj.
Vis hele sitatet...
aka -jeg kjenner en som blei sånn, ergo blir alle sånn.