Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1965
Hei
Ei vennine av meg prøver å få til å legge sine nummer fra sin w300i sony ericsson (fra mobilen altså) og over til sim kortet. Noen som vet hvordan du gjør det med w300i, evt sony ericsson sine telefoner(er jo sikkert så å si samme prinsippet på alle sony ericsson'er)?

Takker meget for hjelp!

PS: jeg har googla, fant ingen svar.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Enkleste dersom dette ikke er mulig på mobilen er jo å synke telefonen med Outlook for så å synke telefon med outlook.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA
Enkleste dersom dette ikke er mulig på mobilen er jo å synke telefonen med Outlook for så å synke telefon med outlook.
Vis hele sitatet...
nå er dette ei som ikke har peiling på mobil/data og andre nymoderne ting så hadde vært best om det gikk, men er det muligt det ikke går på sony ericssoner, trodde det gikk på alle mobiler jeg?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Peiling på mobil\data behøves da ikke, installere SE programvaren på telefonen og velg synkroniser.

Easy as Dell.

Dog må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har sett denne funksjonen på noen telefon siden 2002 eller.no.
Trykk "ned" for å komme til nummere.
Velg "Valg", "Avansert", "Kopier til SIM-kort".

Edit: Slik er det på w810i
Tilnærmet likt på alle SE mobiler.
Sist endret av Restyle; 23. april 2008 kl. 16:44.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA
Dog må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har sett denne funksjonen på noen telefon siden 2002 eller.no.
Vis hele sitatet...
fra mobil til sim kort tenker du på? har nå en et år gammel mobil selv med denne funksjonen .

Sitat av Restyle
Trykk "ned" for å komme til nummere.
Velg "Valg", "Avansert", "Kopier til SIM-kort".

Edit: Slik er det på w810i
Tilnærmet likt på alle SE mobiler.
Vis hele sitatet...
jepp funket det, men litt strevsomt da denne metoden blir 1 å 1 nummer. Men hu får stresse på
Sitat av confuser

jepp funket det, men litt strevsomt da denne metoden blir 1 å 1 nummer. Men hu får stresse på
Vis hele sitatet...
Åh? Jeg har muligheten til å velge "Kopier alle", eller "Kopiere et nummer".

Man kan også velge "Send alle kontakter via bluetooth/infrarød" litt lengre ned på samme side, derom det kan lette arbeidet.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Jeg har ihvertfall et valg på min w810i som heter "Kopier alle" på den menyen restyle snakker om
Trådstarter
Sitat av Restyle
Åh? Jeg har muligheten til å velge "Kopier alle", eller "Kopiere et nummer".

Man kan også velge "Send alle kontakter via bluetooth/infrarød" litt lengre ned på samme side, derom det kan lette arbeidet.
Vis hele sitatet...
takker for det, men tror det skal gå fint nå, hu hadde ikke alternativ med "kopier alle / send alle kontakter via IR/BT". Men det skulle visst gå fint