Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 802
droppa ep med autotune rap, sikkert ikke for alle og jeg kan ikke mikse, men kanskje for noen:
https://soundcloud.com/user-79205699...g-godt-i-kulda
Hvorfor autotune?
Trådstarter
15 2
Sitat av above Vis innlegg
Hvorfor autotune?
Vis hele sitatet...
Idk, liker autotuna rap best selv tror jeg. Så prøver jeg også på melodier og slik av og til da, kjekt å ha hvis man ikke er i key
Kult men bør ikke ha auto tune på alt. Høres ikke ut som du trenger det. Litt sånn karpe light. Lang ifra det verste jeg har hørt her inne.
Du har ennå en vei å gå før de blir den neste Thaiboy digital, bladee osv.

Addendum: Nei jeg liker ikke slik musikk så ikke send meg kleine pm om det takk
Sist endret av banankassen; 28. november 2023 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
15 2
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Kult men bør ikke ha auto tune på alt. Høres ikke ut som du trenger det. Litt sånn karpe light. Lang ifra det verste jeg har hørt her inne.
Vis hele sitatet...
Ja true, tona det litt ned i det siste, er veldig fristende siden man sikkert naturlig syntes sin egen stemme høres enda jævligere ut enn den egt er. Syns sånn westside gunn type musikk egt er det feteste om dagen da, og der er det jo egt ikke så mye autotune. Men takk tho!