Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 892
Lurer på å lease bil med betalingsanmerkning. Når man Googler det så skal det ikke være omfattet av gjeldsregister, kredittsjekk, osv. Men alle jeg søker på gjør det. Noen som vet av noen som ikke tar kredittsjekk ved leasing?
Alle gjør nok det. Månedskort, sykkel, moped eller el-sparkesykkel er nok dine alternativer frem til du har fått kontroll på gjelden.

Det de mener er at leasing teller ikke på din totalgjeld i gjeldsregisteret. Fordi bilen er registrert på leasingselskapet. Har du trang økonomi og trenger bil og bolig kan det være en vei til å komme i havn med boligkjøp, leaset bil kontra billån.

Men med anmerkning er månedskort billigst.
Sist endret av _abc_; 18. november 2023 kl. 23:20.
de skal ta kreditsjekk, men når jeg leaset bil ble jeg aldri sjekket. ikke at det var noe stress. men stussa på de aldri gjordet det. for leasing er jo et ansett som et lån/abo på lik linje med annet. og selskap som eier bil vil vite du dekinig å betjene utgifter.