Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 503
Er på god vei til å spille inn en EP med noe bråkete og jævlig musikk. Jeg er ikke noe sjangerbundet, men inspirasjoner er mange. Kan nevne noen: Black Flag, Turboneger, Pixies, Darkthrone, Dinosaur Jr, Killdozer, Mudhoney, Mayhem, Minor Threat.. Jeg kjører solo med gitar og trommemaskin slik som Big Black, men kunne tenke meg å ha med en til på laget. Gjerne på bassgitar eller tagenter. Jeg bryr meg null og niks om spilleferdigheter, så lenge du har kjærlighet for denne type musikk og tid til å øve. Er selv ikke noe god, men liker å formidle faenskap på scenen. Har også fått fine tilbakemeldinger på mye av det jeg har spilt live og produsert hittil. Jeg disponerer det meste av utstyr for øving og opptak.

Ta kontakt på PM for demo. (Jeg er nødt til å ha folk som prioriterer musikk framfor rusproblemer, selv om jeg liker å ta noen øl på øving).
Sist endret av Ipeds; 16. november 2023 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Oppdatering: Fikk tak i en å spille med (utenom forumet).