Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 531
Hey!
Driver å utforsker litt med å lage låter, og setter pris på tilbakemeldinger. Det er lett å bli litt blind på det man lager selv merker jeg. Liker selv det jeg lager, og det er vel det viktigste - men jeg er også spent på hva andre synes.
Jeg har forøvrig ikke laget instrumentalen.

Så igjen, setter pris på ris/ros!

https://soundcloud.com/guuump/morphi...social_sharing
Helt ok. Du er inne på noe her, men jeg har aldri skjønt helt greia med å blande norsk og engelsk.

Fet harmoni mellom mørke og lyse vokaler tostemt, men kunne trengt litt mer jobb kanskje?
Hvilken DAW bruker du?
Trådstarter
12 0
Takk for tilbakemelding etos!!

Ja, lydbildet har absolutt forbedringspotensiale! Jeg er ikke så veldig belært når det kommer til mixing og mastering, og prøver meg mest frem i GarageBand

Blanding av norsk og engelske er ikke noe jeg trakter etter i utgangspunktet, men følte det funket sånn, tja, noenlunde
Syns det føltes som noe av det du sa på norsk var som en engelsk tekst som var oversatt til norsk. Virket ikke som dine egne ord, følte ikke flyten så godt men kul beat. Tror det er best å enten ha norsk eller engelsk
Trådstarter
12 0
Det er egenprodusert tekst om det skulle være noe tvil om det Enig at det kan være lurt å holde seg til ett språk!
Sist endret av theKman; 18. oktober 2023 kl. 22:57. Grunn: skrivefeil, fra et til ett*