Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 692
Har aldri hørt om ordet markedsføring, og om jeg hadde hatt det ordet i mitt vokabular så ville jeg sannsynligvis ikke skjønt setningen «god markedsføring», fordi jeg har ikke ordet «god» i mitt vokabular heller.. Uansett.

Har mekka to nye videoer (de beste hittil, in my humble opinion)

https://m.youtube.com/watch?v=L9flFvlc_KU

https://m.youtube.com/watch?v=9f8mUo_9IAM
Jeg kan lite om dette, derfor jeg spør: Ser at mange av videoene dine er at du går rundt i byen mens du rapper. Hva er budskapet der? Mener det ikke som kritikk – er bare genuint nyskjerrig haha.

Liker sangene veldig godt!
Tusen takk! Og takk for spørsmålet, for dette er noe jeg faktisk har hatt lyst til å forklare litt!

Lang historie kort, dama elsker å filme, og når hu møtte meg, og fant ut at jeg rappa, nærmest tvang hu meg ut for å filme meg. Jeg, som det nervevraket jeg er, var veldig på bakbeina. Men hu fikk overtalt meg.. Så det er egentlig bare oss to, susende rundt i Oslo med en trådløs speaker og et iPhone-kamera. Veldig DIY.

Men vi blir bedre for hver gang, så har planer om no mer tematisk etterhvert. Jeg er veldig glad i film, så blir nok noen referanser her og der etterhvert.

Jeg klipper, hu filmer og «regisserer» … dvs, passer på at jeg står riktig i forhold til lys osv haha..

Vi er begge amatører, men det er gøy, og synes selv det begynner å bli ganske ålreit

Amatør på klipping, altså.

Ikke rapping
Sist endret av Kreger; 7. oktober 2023 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kreger Vis innlegg
Tusen takk! Og takk for spørsmålet, for dette er noe jeg faktisk har hatt lyst til å forklare litt!

Lang historie kort, dama elsker å filme, og når hu møtte meg, og fant ut at jeg rappa, nærmest tvang hu meg ut for å filme meg. Jeg, som det nervevraket jeg er, var veldig på bakbeina. Men hu fikk overtalt meg.. Så det er egentlig bare oss to, susende rundt i Oslo med en trådløs speaker og et iPhone-kamera. Veldig DIY.

Men vi blir bedre for hver gang, så har planer om no mer tematisk etterhvert. Jeg er veldig glad i film, så blir nok noen referanser her og der etterhvert.

Jeg klipper, hu filmer og «regisserer» … dvs, passer på at jeg står riktig i forhold til lys osv haha..

Vi er begge amatører, men det er gøy, og synes selv det begynner å bli ganske ålreit

Amatør på klipping, altså.

Ikke rapping
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Både musikken og videoene dine gir meg gode vibber!
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Takk for svar! Både musikken og videoene dine gir meg gode vibber!
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Hyggelig å høre!!