Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Dato?
Lørdag 15. desember 76 66,67%
Fredag 21.desember 50 43,86%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 114. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  124 17394
Jeg, moret og LittlePixie sitter å koser oss med kveldens siste pils!
Takker så mye for et koselig treff ned latter og hyggelige diskusjoner! Ser frem til neste treff!

Mvh elyts
Takk for treff, det var hyggelig... Fikk ikke med meg alt iogmed at jeg satt helt ytterst.

Alltid gøy å møte nye freaks.
Sist endret av Nick O' Teen; 16. desember 2012 kl. 01:56.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Ja, vi fikk en ganske kjip bordsetting. Men sånn går det når treffmaister er på fylla og driter i å bestille bord
En liten ting til: Litt skuffet over at kun 13% av de som deltok i avstemningen faktisk møtte opp på treffet (for å gjøre statistikken litt penere møtte 19,7% av de som stemte for 15. desember).

Forutsatt at jeg ikke roter med kalkuleringene mine i beruset tilstand klokken nesten halv to på natta

Peace and cheers everyone
Spennende å lese litt "referater" fra treffet! Kewlt om dere hadde bittelitt flere bilder, men skjønner at det ikke er helt lett og det ikke er deres oppgave å dokumentere.

Anyways, hvem var det som kom til treffet, om jeg får spørre `? (..eller ønsker enkelte å holde seg helt anonyme kanskje?)
Sist endret av aeon_illuminate; 16. desember 2012 kl. 02:38.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Oppmøtte: bladerunner, thoryllo, bomberman, jonta, mostepicchqnnel, littlepixie, elystmoors, jonnis, radeon93, og så husker jeg ikke flere nicks. Sorry

Etter det jeg vet ble det ikke tatt fler bilder.

Jo og cortec og Cappy+følge. Da mangler jeg bare to nick tror jeg. Dere får gjøre dere til kjenne sjøl
Ser kos ut. Treff er bra. Skulle gjerne vært der...
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Oppmøtte: bladerunner, thoryllo, bomberman, jonta, mostepicchqnnel, littlepixie, elystmoors, jonnis, radeon93, og så husker jeg ikke flere nicks. Sorry

Etter det jeg vet ble det ikke tatt fler bilder.

Jo og cortec og Cappy+følge. Da mangler jeg bare to nick tror jeg. Dere får gjøre dere til kjenne sjøl
Vis hele sitatet...
Ahem

Takk for fint treff folkens, stemningen var på plass.
Da ble jeg ufrivillig vekket på en søndagsmorgen, og da er det ikke så forbanna mye å gjøre, så skriver litt om hva vi gjorde i går

Vi startet som kjent ved å møte opp ved tigeren. Her stod folk litt i hytt og pine og så litt skeptisk på hverandre. Noen hadde samlet seg i en ring, så fruen og meg skjønte fort at dette var frikerne. Etterhvert stod vi 15-16 kalde freaks med tomme mager og øl-lager. Turen gikk til Peppe's ved Nationaltheatret, og jonta, med vakker refleksvest brøyta seg gjennom en kø på kanskje 20-30 stk, spurte høffelig om ikke det var plass til 16 sultne mennesker. Alt var i orden og vi fikk et par bord innerst i hjørnet. Bordsettingen var ikke optimal, men hey! Vi slapp en kø som vi sikkert hadde stått i enda

Her bestilte vi pizza, lasagna, mugger med øl og straight-edge gutta bestilte seg en brus hver (PS: Takk til Thoryllo for 0,8l glasset ) Vi diskuterte alt fra tannlegenes bruk av kokain til fraktbyråer. Frafallet startet allerede klokken 18:00, så da vi ble kastet ut av Peppe's klokken 19:00 var vi vel roughly 12 stk igjen.

Vi fant så ut at vi kunne ta turen til Trompeten for å pilse litt. Bl4derunner måtte desverre ta kvelden pga legitimasjonsjekk Jeg drakk der da jeg var 16 så regnet med at vi fikk han med inn.
På Trompeten satt vi å tok noen øl, pratet litt, gjenforentes med gamle kjente fra 4klasse, spiste chillinøtter og hørte på litt for slitsom 90-tallspop. "DJ"-en trodde tydeligvis det var volumknappen som skulle snurres på hvert 15ende sekund, så det ble litt for slitsomt etterhvert. På dette tidspunktet var vi bare 5 igjen. '

Etter at Moonlight Shadow begynte å gå oss på nervene gikk turen til Christiania Cafè, hvor vi tilbrakte resten av kvelden. Her var atmosferen perfekt med lav pianomusikk, god øl og hyggelige freaks Da klokken ble nærmere 23:00 var vi bare 3 freaks igjen, hvor to av dem var ganske brisne og ei som var småsliten etter en lang dag
Jeg var hjemme igjen etter klokken hadde slått 12 og stupte rett i seng, mens Moret was still going strong på en ukjent pub i Osloområdet.

Alt i alt var det et veldig hyggelig treff! Dere som ikke stilte opp gikk egentlig glipp av et veldig koselig treff, som aboslutt må gjentas

Skål!
Får da takke selv for et fet treff! Morsomt å møte så mange nye mennesker! Som jeg nevnte igår føler man seg merkvedrig normal selvom man er omringet av freaks. Men overall var det kult! Ses på neste treff!
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Radium93 moret. Det er bruker navmet mitt.
Takk for et herlig treff moretnog alle som møtte opp
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jes. jeg var kanskje ikke helt edru da jeg skrev oppmøte-lista
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Jes. jeg var kanskje ikke helt edru da jeg skrev oppmøte-lista
Vis hele sitatet...
Du er vel aldri edru
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Du er vel aldri edru
Vis hele sitatet...
Joda, jeg er mye edru. Men når det engang er helg så koser jeg meg.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Joda, jeg er mye edru. Men når det engang er helg så koser jeg meg.
Vis hele sitatet...
Hvem gjør ikke det er helt normalt å kose seg etter en lang uke med arbeid
Sluttet på jobb for sent til å rekke en tur hjemom, skifte og alt det der for å så dra inn. Hørtes ut som om det var et hyggelig treff! Får vel se å få meg på neste treff da.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Som folk sier så gleder jeg meg til neste treff. Var veldig artig treff. Kunne ha vært et bedre oppmøte, men klage kan man ikke når stemmningen var på topp.
Hehehe. Var koselig dette.
Neste gang har jeg vel forhåpentligvis litt bedre råd til mat og øl!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
En liten ting til: Litt skuffet over at kun 13% av de som deltok i avstemningen faktisk møtte opp på treffet (for å gjøre statistikken litt penere møtte 19,7% av de som stemte for 15. desember).
Vis hele sitatet...
Min erfaring med nFF-treffene er at en veldig liten del av de som sier de skal komme kommer. Til gjengjeld virker det som at de som møter opp har en tendens til å holde ord de neste gangene det er treff.

Man kan egentlig ikke forvente noe annet siden det er et stort forum med mange anonyme brukere, terskelen for å si at man skal komme blir ganske lav.

Men for all del, jeg trives godt på treffene og det kommer alltids freakere innom.
Har jeg gått glipp av noe? Akkurat ferdig med siste eksamen jo.
Høres gøy ut. Var Jonta i byen bare for treffet?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Har jeg gått glipp av noe? Akkurat ferdig med siste eksamen jo.
Høres gøy ut. Var Jonta i byen bare for treffet?
Vis hele sitatet...
Haha, ja du gikk jo glipp av treffet da.
Om du vil ta en partyparty-kveld til helgen kan du jo PM'e meg

Jonta var tilfeldigvis i byen grunnet et besøk i det store utland, mellomlandinger og det der, om jeg ikke oppfattet det hele feil.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Til dere som tydeligvis har lyst på sex med oss:
Første steg er å faktisk dukke opp på treff. Inget oppmøte, ingen puling.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg vurderte å sette dresscode til minimum skjorte, men fant fort ut at det kom til å resultere i 3-4 freaks på treff. Av den grunn er det fritt fram til å ta på seg akkurat det man ønsker, om det er dress eller slitte jeans+hettegenser
Vis hele sitatet...
Var fint at du veide opp for oss slasker ^^
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
please ikke peppes?
Vis hele sitatet...
Vi dro dit på trass. Siden du ikke kom. Sviker!
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg kommer kanskje :-)
Vis hele sitatet...
Skal slutte å tro på deg as. Ev. legger vi et overraskelsestreff til Østfold en gang.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Kan desverre ikke komme den 15. Det er siste fridagen vi har her på folkehøyskolen før ferie, så da må det ut å drikkes med folket.
Vis hele sitatet...
Tsk tsk. Prioriteringer. På fhs bor man jo oppå de andre resten av året!
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Han gingern virka kjent!
Vis hele sitatet...
Sitat av Eger Vis innlegg
Du kalte nettop Jonta ginger haha.
Vis hele sitatet...
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Etter å ha spist, drukket, diskutert og flirt av at Jonta ble kalt ginger (jeg føler med deg Jonta)
Vis hele sitatet...
Slikt tøv om at man helst ikke skal være rødhåret, er barnslig og teit. Jeg ignorerer det. På en skikkelig voksen måte.
Sitat av Ketenna Vis innlegg
What in the actual fuck :L. Funnet tvillingbroren din?
Vis hele sitatet...
Hm? Forstår ikke hva du mener.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Spesielt takk til Jonta som brøytet seg vei gjennom køen og skaffet bord på Peppes ved hjelp av refleksvest og trønderdialekt.
Vis hele sitatet...
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
jonta, med vakker refleksvest brøyta seg gjennom en kø på kanskje 20-30 stk, spurte høffelig om ikke det var plass til 16 sultne mennesker.
Vis hele sitatet...
Ja as. Social engineering i praksis. Kunne jo ikke la dere stå og fryse utafor heller. Måtte ligge med servitrisen, men tok en for laget.
Sitat av moret Vis innlegg
Ja, vi fikk en ganske kjip bordsetting. Men sånn går det når treffmaister er på fylla og driter i å bestille bord
Vis hele sitatet...
Kjip?! Du er så kresen du
Sitat av Cortec Vis innlegg
Hehehe. Var koselig dette.
Neste gang har jeg vel forhåpentligvis litt bedre råd til mat og øl!
Vis hele sitatet...
Må gjøre som meg vettu. Spise restene til de som ikke evner en hel porsjon (:
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Har jeg gått glipp av noe? Akkurat ferdig med siste eksamen jo.
Høres gøy ut. Var Jonta i byen bare for treffet?
Vis hele sitatet...
Omtrent som moret sa. Hvorfor dukket du ikke opp? :/ Jaja, blir nok en neste gang.

Leser du dette i Trondheim: Treff i morgen. Bergen: Treff i overmorgen.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Omtrent som moret sa. Hvorfor dukket du ikke opp? :/ Jaja, blir nok en neste gang.
Vis hele sitatet...
Hadde hjemmeeksamen =(
Stemte på nå fredag.. Hva skal jeg nå gjøre når verden går under???
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dra på treff i Trondheim og Bergen!

Menneh, srsly, både G4ndj1, Thoryllo og Cappy kommer til Trondheim rundt februar/mars. Om flere vil kunne vi stelt i stand noe litt større da.

Jeg vet det er skummelt, men kom med forslag likevel!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ja nei, dette var jo nesten trivelig óg. Var ekstra fornøyelig at de hadde Brooklyn IPA på Peppes, og til en god pris.