Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 15144
Har lenge hatt lyst til å ta en tur til Amster, hovedsakelig for å røyke, men også for å utforske byen litt på sykkel etc. Grunnen til at jeg vurderer å reise alene, er fordi jeg ikke har så mange venner som røyker, og de som gjør det har som regel ikke penger eller tid til å reise ned når jeg har lyst, og motsatt.

Det jeg egentlig lurer på, er om det er noen andre her på freak som skal til amsterdam i perioden 4-7 april. dette er i påskeferien.

Hadde vært hyggelig å hooke opp men noen for å slå av en prat og kanskje utforske byen sammen.

Jeg er forøverig en gutt på 19 snart 20 år, men alder har (for meg) egentlig ikke så mye å si.

Tenkte jeg skulle bo på hostell, da jeg har hørt at de fleste som tar inn på hostell er ute etter å finne noen å ha det gøy med, er det noen som har erfaring fra å ha dratt til amsterdam alene? Fant dere noen andre "lonere" på hostellene og være sammen, eller utforsket dere byen alene?

Er det noen forhåndsregler jeg burde ta, for å ikke komme i trøbbel? Er det noe jeg absolutt bør/ikke bør gjøre på turen?

Tenker at jeg kommer til å vokse litt ut av mitt "skall" etter denne turen, bli mere voksen, og tørre å hoppe mere ut i ting. Tror og håper jeg kommer til å få en viktig erfaring livet ut på denne turen, selv om den bare kommer til å bli i ett par dager.

Takker for svar og forslag, og håper jeg postet denne tråden på riktig plass.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er i samme situasjon som deg
har omtrent ingen venner som røyker og har planer om en tur nå snart..
jeg var i kristiania i vinterferien alene og det var topp, ble kjent med folk og fikk røyka masse bra saker
På generell basis vil jeg ikke anbefale hostel. Men, hvis man er keen på å hooke opp med andre likesinnende/backpackere osv så er det perfekt.
Kommer nok litt ann på hostellet også, men det er mye dritt rundt omkring.
Veldig slitsomt å bo på hostel hvis man ender opp alene uansett.

Kan anbefale Bushdocter coffeeshopen rett ved Herengracht, litt typisk "loner"sted hvis du skal røyke alene. Fin sittegruppe utenfor. Også jobber (jobba?) det en hyggelig svensk dame der, som gir litt ekstra service til skandinaver.

Ellers er Heineken Experience verdt å sjekke ut, samme med alle galleriene og museene hvis det er av interesse. Styr unna tortur- og sexmuseet, det er rene rip offs.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Vær ops når du skal bestille hostell, da det er veldig stor forskjell på disse. Noen av de er nok mer i retningen at du kan finne noen ålreite mennesker å tilbringe en kveld med, mens noen av de igjen utelukkende er fulle av skoleunger og eldre backpackere. Havnet selv på et kristenhostel en gang, grunnet dårlig research. Så meg blind på prisen.
Vær også obs på at de fleste hostellene har regler mot å ha med rusmidler / være beruset på hostellet, så ikke ta med deg en femmer på rommet mens du stinker av røykings...

Amsterdam er en vakker by, med imøtekommende beboelse, spesielt i sentrum der konsentrasjonen av turister er enorm. Prøv å utforske forskjellige ting, og ikke lås deg til det første å beste. Og for Guds skyld, ikke røyk bort all tiden. Da kommer du til å se tilbake på turen og angre på noen av de tingene du ikke fikk gjort.

Det er også en del annen type rusmidler du kan få tak i der nede lovlig. Da hovedsaklig legal highs, trøfler og andre ymse urter. Uansett om du ikke er interessert er det vært å komme seg innom en SmartShop for å se. Veldig merkelig å se den type liberalitet, når man er vant til Norge.

Bare å ønske deg en god tur. Amsterdam er virkelig en unik opplevelse i Europa!

EDIT: Har vært på torturmuseet, og synes ikke det var bortkastede penger. Det var relativt billig å komme inn, noe som utstillingen bærer preg av. Men hvis du finner torturinstrumenter spennende, kan det være veldig gøy å se de forskjellige apparatene de har brukt gjennom tidene.
Sist endret av Screwdriver; 17. mars 2012 kl. 21:17.
Har lenge hatt lyst til å reise til Amstern selv, men akkurat som deg har jeg ikke så mange venner som røyker, de som røyker er somregel blakk :P Jeg kunne faktisk tenkt meg å bli med, hvor mye penger hadde du tenkt å ha med deg på turen? Jeg har ikke all verdens inntekt for tiden, er heller ikke serlig oppdatert på priser atm.
jeg lurte på om pris for en leilighet-hotel-eller husbåt eller hva f*** det heter



noen som har noen råd??

har 10/15 tusen kr til og bruke '
men vil helst ha det billigst og finast mulig.. trenger svar fort :/
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
duuuuuuude! jeg kunne faktisk tenke meg å være med, men kan ikke gi deg noe skikkelig svar akkurat nå sender deg en melding etterhvert hvis det skulle bli aktuelt
Hvor i landet bor du, TS?
Bra å se at flere er intereserte, kanskje vi kunna sammla sammen en liten gjeng her?
Denne plassen var min første og jeg skal igjen!
https://www.facebook.com/#!/groups/377759421391/
Spiller cool music
God tur til dere som drar! Enjoy :-)
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg og to andre kompiser er der i påska, kanskje vi kan ta en joint eller noe
Jeg reiste til Amsterdam alene.
Det var aldri noe jeg planla, billettene bestilte jeg rundt 16 timer
før jeg satt på flyet. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle ta for meg, annet enn
å bli sinnsykt fjern og oppleve byen.

Jeg møtte en hel haug med ålreite folk!
Den ene dagen satt jeg på en coffeeshop så og si hele dagen
og ble kjent med folk fra hele verden som var innom.

Hele reisen min er noe av det beste jeg har opplevd, og jeg anbefaler på det sterkeste å reise alene. Man kan gjøre som man selv vil og det blir enklere å komme i kontakt med nye folk.

Funny story fra reisen for de som er interessert:
Jeg gikk inn på den første coffeeshopen jeg kom over, kjøpte weed av en nederlender i disken og satt meg ned for å fyre. Jeg ble tørst og gikk tilbake til disken for å kjøpe brus.

Jeg: Coke please!
Han: We don`t sell coke here.
Jeg: What? Who doesnt sell coke?

Han ser rart på meg og jeg innser ganske raskt at han må ha trodd at jeg var en idiot av en turist som trodde dem solgte kokain over disken.

Jeg: Oh, I wasn`t talking about coke, coke!

Fyren smiler.

Han: Yes you were!
Jeg: No, seriously. I want a coca cola!

Fyren gir meg til slutt en cola. Jeg går og setter meg, røyker videre på jointen og drikker opp colaen. Jeg er fortsatt tørst så jeg går for å kjøpe en ny cola, denne gangen presiserte jeg at det var COCA COLA jeg skulle ha. Fyren begynte å le, han skjønte nok at jeg ikke var den idioten han trodde jeg var. Han kom senere bort til bordet mitt og tok en sig mens vi slo av en prat. Veldig ålreit fyr.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Walter White Vis innlegg
Jeg reiste til Amsterdam alene.
Det var aldri noe jeg planla, billettene bestilte jeg rundt 16 timer
før jeg satt på flyet. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle ta for meg, annet enn
å bli sinnsykt fjern og oppleve byen.

Jeg møtte en hel haug med ålreite folk!
Den ene dagen satt jeg på en coffeeshop så og si hele dagen
og ble kjent med folk fra hele verden som var innom.

Hele reisen min er noe av det beste jeg har opplevd, og jeg anbefaler på det sterkeste å reise alene. Man kan gjøre som man selv vil og det blir enklere å komme i kontakt med nye folk.

Funny story fra reisen for de som er interessert:
Jeg gikk inn på den første coffeeshopen jeg kom over, kjøpte weed av en nederlender i disken og satt meg ned for å fyre. Jeg ble tørst og gikk tilbake til disken for å kjøpe brus.

Jeg: Coke please!
Han: We don`t sell coke here.
Jeg: What? Who doesnt sell coke?

Han ser rart på meg og jeg innser ganske raskt at han må ha trodd at jeg var en idiot av en turist som trodde dem solgte kokain over disken.

Jeg: Oh, I wasn`t talking about coke, coke!

Fyren smiler.

Han: Yes you were!
Jeg: No, seriously. I want a coca cola!

Fyren gir meg til slutt en cola. Jeg går og setter meg, røyker videre på jointen og drikker opp colaen. Jeg er fortsatt tørst så jeg går for å kjøpe en ny cola, denne gangen presiserte jeg at det var COCA COLA jeg skulle ha. Fyren begynte å le, han skjønte nok at jeg ikke var den idioten han trodde jeg var. Han kom senere bort til bordet mitt og tok en sig mens vi slo av en prat. Veldig ålreit fyr.
Vis hele sitatet...
Morsom historie! Sitter her og humrer for meg selv
Johnny Cash mofos
Er i amsterdam fra 1-7 april så send en pm eller no hvis du blir selskapssyk! Er 18, men er jævlig moden for alderen lissåm.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tydeligvis mange nordmenn som reiser ned i påskeferien.
Jeg skal der selv med 3 buddies av meg fra sørlandet. Vi reiser 2 - 7 april.
Kunne jo vært fun å hooket opp hele gjengen og tatt en spliff og pils.
Jeg skal til amster 1 - 7 april! vi har hooket leilighet og alt er vellstand. Send meg en PM om du vill møtes på en joint og ei pils
Sist endret av RandomNatural; 28. mars 2012 kl. 11:44.
Er alt oppe og slikt i påsken i Amsterdam? Tenker på at det meste stenger jo her hjemme, aner ikke hvordan det fungerer i andre land.
En spontan tur til Amsterdam hadde ikke vært utenkelig
Nå har jeg ingen kilder, men ifølge min kontakt som bor der. Skal det meste være oppe å gå, med reduserte tider selvsagt de mest hellige dagene.
Sitat av Sublime Vis innlegg
Denne plassen var min første og jeg skal igjen!
https://www.facebook.com/#!/groups/377759421391/
Spiller cool music
God tur til dere som drar! Enjoy :-)
Vis hele sitatet...
Hva er cool music? Hva gjør at du skal dit igjen? Kan være greit å vite til neste tur!
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Vis du ikke er et nervevrak så anbefaler jeg virkelig å ta turen alene første gang, for da kan du gjøre akkurat det du har lyst til hele tiden å du trenger ikke tenke på noen andre enn deg selv.

Jeg var der nede med en kompis første gangen å det var supert det og! men av og til så ønsket jeg at var alene der, enkelt å greit fordi det er ikke alltid man vil gjøre det samme å man har ikke nødvendig vis tid til å gjøre det alle vil.

Ta turen innom cannabis collage å se hva de har der.
kjipt for dere at jeg ikke er der før 9.april. For da kunne jeg vist dere byen (bor der men er hjemme i Norge på ferie aws) Men for all del, kos deg der nede. Er ingenting galt i å dra alene.
Vær obs på gatepushere som skal prakke på deg kola,E,mdma osv. da dette som oftest bare er bs.
Sjekk ut coffeeshoppen Popeyes . VIDEO. Den beste coffeeshoppen etter min mening. Veldig hyggelige folk og good stuff på menyen

Vær obs på gangstere i RLD på kveldene/natterstid. Om dagen er det mye politi som vandrer i gatene der og passer på.

Anbefaler forsovidt AK47 som Popeyes Coofeeshop har på menyen. Det er den billigste de har på menyen (6.5euro) men er en garantert knockout (indica-strain).
Deres Super Silver Haze er også amazing. (sativa-strain) (10euro)
De har en mix som heter Super Kush som også er veldig god! (tror det var 8.5euro)
De selger un-fertilized shit, så smaker ikke herk å røyke potten deres i motsetning til MANGE andre coffeeshops.
her kan du også leie internetttid på en av deres laptops.

Anbefaler også cannabis college som nevnt ovenfor. Der kan du finne mye info.
Har det ikke blitt innført nye regler omkring medlemskap på coffeeshopper og at man må være bosatt i Nederland? I så fall, hvordan påvirker dette ting i praksis?
Sitat av *poca Vis innlegg
Har det ikke blitt innført nye regler omkring medlemskap på coffeeshopper og at man må være bosatt i Nederland? I så fall, hvordan påvirker dette ting i praksis?
Vis hele sitatet...
Nei. Søk litt rundt på forumet eller internett. Dette er ikke tilfelle for Amsterdam.
Sitat av *poca Vis innlegg
Har det ikke blitt innført nye regler omkring medlemskap på coffeeshopper og at man må være bosatt i Nederland? I så fall, hvordan påvirker dette ting i praksis?
Vis hele sitatet...
omg ... er ikke like lett å drepe ryktefaenskapet som det er å starte det tydeligvis.
Har sagt det før (sikkert 200 ganger uten å overdrive), men kan si det igjen.
De har stoppet salg av cannabis til turister i grensebyene (som Eindhoven, Arnhem, Groningen osv osv...) pga at mange fra Tyskland og Frankrike bare tar tog i 10min så er de med første coffeeshop å handler, for så å håppe på toget hjem. For å stoppe denne småsmuglingen så har de innført "weedpass" for disse byene.
Får håpe jeg ikke ser noe mer av dette ryktet at det ikke er lov i Amsterdam, Rotterdam osv (selv om det er less likely), for da kommer jeg bare til å si "Ja det er sannt, det er ikke lov å røyke weed i Nederland mere for turister, ikke dra dit!" .
Jeg har faktisk vurdert det hardt, men ble vel heller til at jeg blir igjen i Norge. Tenkte å ta meg en tur ned til sommeren dog. Har en venn ifra Asmter som jeg skal bo oss. Blir vilt!
Jeg har selv ganske lyst til å dra til Amsterdam i påsken men har heller ikke noen å dra med. Jeg er snart 19 år og kunne godt tenke meg noen å dra dit med. Hvor i landet bor du. Bare å ta kontakt hvis du kunne tenke deg en reisepartner.
Anonym41264: kom f.o.m 9.apr så kan vi vell henge litt om du e keen
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:24.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Anonym41264: kom f.o.m 9.apr så kan vi vell henge litt om du e keen
Vis hele sitatet...
Takk for tilbudet, men det blir litt i seneste laget for min del. Jeg må ta det i påskeferien (1. mars - 10 april) har mye fravær.

Det hadde vært utrolig kult hvis det var noen som kunne tenke seg å dra sammen. Greit å ha noen å snakke med på flyet, hotellet etc.
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:24.
Nå smeller det. Vi er 11 gale gutter som tar turen nedover i dag Har aldri vært i Amsterdam før, så har trålet freak.no for informative tråder. Er rett og slett beinklar for tidenes opplevelse. Så til dere andre freakere som er der nede, send en PM så kan vi sikkert henge ut en dag? Er der fra 4 - 8.
Om du går alene sent på kvelden, gå i et "fast" tempo (som om du vet nøyaktiv hvor du skal) og pass på du ikke ser "svak turist" ut, for da blir du mer sannsynlig rana Ellers er det konge å dra dit alene, man blir "herda", av å ikke ha noe backup som venner på din side.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Istedenfor å opprette en ny tråd så spør jeg heller bare i denne, trådstarter har tross alt fått svar på sine spørsmål.

Noen freakere som har tenkt seg nedover i løpet av de neste dagene?
Er det innvandrere som raner deg? Er de voldelige hvis man kjemper litt imot?
▼ ... over et år senere ... ▼
Framfor å starte en ny tråd så drar jeg bare opp denne som mange andre har gjort.

Har lest sinnsykt mye her på forumet den siste tiden og nå bestemt meg for å dra til Amsterdam 7 feb-10 feb på en liten spontan tur . Om det er noen andre freaks her som er der nede så ta gjerne å send en PM
Sitat av Nath Vis innlegg
Er alt oppe og slikt i påsken i Amsterdam? Tenker på at det meste stenger jo her hjemme, aner ikke hvordan det fungerer i andre land.
En spontan tur til Amsterdam hadde ikke vært utenkelig
Vis hele sitatet...
Det meste er stengt akkurat som her

Tenkte meg nedover snart jeg og, er godt kjent der nede, har ogsa noen venner der som kommer godt med naar man skal more seg

Er det noen andre som skal i ukene/manedene framover?

Tenkte kanskje a prove lage en nFF-tur til Amster? Og lage en tradisjon av det, kan laere de som ikke har tura pa trofler(ala sopp) og ture riktig forste gangene siden dette jo er lovlig der, vise de beste coffeshopsa(Ikke bare de som staar i turistkatalogene, men der de faktisk har det beste til en rimelig sum!)

Kan finne paa hva som helst egentlig.. Og generelt saa er queensday dagen man burde dra til Amsterdam, queensday eller Sensation

Om du er keen pa a starte en tradisjon, Let me know! Om vi bare er 2-3 til aa starte med, saa er det en start! Tilogmed en forretningsmulighet!
Sist endret av Lunar; 5. februar 2014 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lunar Vis innlegg
Det meste er stengt akkurat som her

Tenkte meg nedover snart jeg og, er godt kjent der nede, har ogsa noen venner der som kommer godt med naar man skal more seg

Er det noen andre som skal i ukene/manedene framover?

Tenkte kanskje a prove lage en nFF-tur til Amster? Og lage en tradisjon av det, kan laere de som ikke har tura pa trofler(ala sopp) og ture riktig forste gangene siden dette jo er lovlig der, vise de beste coffeshopsa(Ikke bare de som staar i turistkatalogene, men der de faktisk har det beste til en rimelig sum!)

Kan finne paa hva som helst egentlig.. Og generelt saa er queensday dagen man burde dra til Amsterdam, queensday eller Sensation

Om du er keen pa a starte en tradisjon, Let me know! Om vi bare er 2-3 til aa starte med, saa er det en start! Tilogmed en forretningsmulighet!
Vis hele sitatet...
Og jeg glemte at jeg forstaar Nederlandsk, noe som ogsa kommer godt med om man er i litt kleine situasjoner f.eks!
Sist endret av Lunar; 5. februar 2014 kl. 22:58.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
På generell basis vil jeg ikke anbefale hostel.
Vis hele sitatet...
WHAT?!?! Bodd på hostel i en titalls ganger i løpet av de siste årene. Har utelukkende positive erfaringer. Med litt googling finner man enkelt et helt ok hostel med stort sett backpackere uansett hvor du drar.

On topic: Flying Pig hostel i Amsterdam er rått. Uptown er nærme en stor park som er digg på sommeren. Downtown ligger mer sentralt, litt nærmere stort sett alt, men man kan fint klare seg til fots fra Uptown også. Begge har røykerom, men dette er smoothere på Downtown.
Sist endret av Nature; 5. februar 2014 kl. 23:02.
Sitat av Nature Vis innlegg
WHAT?!?! Bodd på hostel i en titalls ganger i løpet av de siste årene. Har utelukkende positive erfaringer. Med litt googling finner man enkelt et helt ok hostel med stort sett backpackere uansett hvor du drar.
.
Vis hele sitatet...
Det koster ikke mer enn ca 100kr ekstra pr natt hos hotels.com saa far man et chill hotell da.. Bor man over 3/4 dager faar man ofte 20% eller mer rabatt pluss overnattingsbonuser(hver 10. overnatting gratis) sa om man drar et par ganger i lopet av aaret sa blir det bra

Men vi driver naa og lager avtaler med nederlandske hotell som skal vaere for oss nordiske folk, som vi kan royke paa. Har en coffeshop rett i naerheten man kan lope ned aa kjope kvalitetsvarer, samt en smartshop i underetasjen hvor man kan kjope shrooms o.l

Hvordan er interessen for et slikt opplegg her? Altsaa "chartertur" til amster for ungdommer.. Tema er Cannabis/Psykeldiske stoffer og evt. alkohol om har lyst pa noen ol! Dere vil da bo pa et roykevennlig hotell, som ligger rett ved parken, med det du trenger rett ved, chill roykespot i vondelpark rett utenfor hotellet med en dam og benk osv for a nyte solnedgangen eller soloppgangen med en joint og kanskje fine farger om man har nytt de lokale troflene(Som ogsaa er de beste der)..

Vi vet om de beste stedene og handle weed og vil vise dere de, samt ta dere med til et dyrkehus, det vil si 2 dyrkehus paa en dag, samt en tur paa coffeshoppen der for a kjope den beste weeden i Amster saa og si

En annen kveld vil vaere psykedelisk kveld hvor vi vil guide folk som har lyst til og prove dette for forste, andre eller kanskje tredje gang, som er nye til det og vil laere litt mer om hvordan man turer for faktisk og laere om seg selv, ikke bare for aa bli helt paa trynet. Om folk onsker med et spirituelt innlegg, dette er noe dere spesifiserer for reisen.. de andre dagene er litt mer private, vi hjelper folk som trenger hjelp med hva som helst. Og dere gjor det dere vil..

For folk under 18 har vi et litt annet opplegg i tillegg, hvor dere har meldeplikt hvertfall 3 ganger i dognet, slik at foreldrene deres kan fole seg litt tryggere, samt at vi sorger for at dere er med grupper med noen litt eldre i..

Alt er lov! Det som skjer i amster blir i amster! Bare et utkast, beklager skrivefeil og mangel paa norsk tastatur.. Men er noe galt med driverne.. Menmen, hva tenker dere? Kom gjerne med innslag, sifra om du vil vaere med aa arrangere eller hjelpe til..

Vi kommer til aa tilpasse hver tur etter hva slags mennesker som er i gruppen og alles onsker. Det vil ogsaa bli billig, vi haaper paa rundt 3500-4500,- for en pakke med fly og hotell for 4 dager.. Det burde ikke bli noe problem, og da med velkomstweed selvfolgelig!

Sitat av Djiises Vis innlegg
Vis du ikke er et nervevrak så anbefaler jeg virkelig å ta turen alene første gang, for da kan du gjøre akkurat det du har lyst til hele tiden å du trenger ikke tenke på noen andre enn deg selv.

Jeg var der nede med en kompis første gangen å det var supert det og! men av og til så ønsket jeg at var alene der, enkelt å greit fordi det er ikke alltid man vil gjøre det samme å man har ikke nødvendig vis tid til å gjøre det alle vil.

Ta turen innom cannabis collage å se hva de har der.
Vis hele sitatet...
Er greit a vaere der med noen som kjenner stedet som du kan sporre om hjelp osv. 2 gang kan vaere fin alene. Men saa lenge dere blir enige om at du vil ha litt alenetid osv. saa er ikke det noe problem.. Kommunikasjon er nokkelen til alt!

Jeg er der opptil 7ganger i aaret, og har det best naar vi er 3 eller 4 for da kan man veksle litt samtidig som man lettere snakker med folk, og da lettere finner likesinnede folk! Det er ikke alltid like lett naar man sitter 2 personer og snakker sammen, er man en blir man enten tvunget til a bli kjent med noen eller saa sitter man alene i en krok og legger seg tidlig og gjor egentlig ikke saa veldig mye.. Men det er jo smak og behag..

Prov vaar pakketur! Den blir bra, du kan vaere alene om du vil det, men det folger med gratis guidede turer til diverse ting du ikke vil se eller faa tak i om du er der som turist.. Det gjelder da cannabis og psykedelisk Samt roykevennlig hotell!
Sist endret av Lunar; 6. februar 2014 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
PRAHA sier jeg. bodd og vært i amster 10 ganger ca, en gang i Praha. 2 nydelige byer.
Trenger du reisebuddy, så har jeg fått fyken som rørlegger fordi jeg har litt andre planer og gleder meg som faen.
24 år. Seiler. Har en Ganske fin havseiler. Kansje vi skulle seilt? tar jo ikke lange tia?

: )
Sitat av KaptnSabeltann Vis innlegg
PRAHA sier jeg. bodd og vært i amster 10 ganger ca, en gang i Praha. 2 nydelige byer.
Trenger du reisebuddy, så har jeg fått fyken som rørlegger fordi jeg har litt andre planer og gleder meg som faen.
24 år. Seiler. Har en Ganske fin havseiler. Kansje vi skulle seilt? tar jo ikke lange tia?

: )
Vis hele sitatet...
Vi er en gjeng på 20 år som tenker på Amsterdamtur til sommeren. Har vært der en gang tidligere, og det var helt magisk. Å seile dit kunne jo vært litt av en reise i seg selv. Si ifra om du tenker på en tur til sommeren, Kaptein!