Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 44770
Posten over tar jeg forbehold om at jeg er brisen nå, så skrivefeil er å regne med. faen as -.-
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
lol as, mye av folka som var de ruten a tjeg egentlig tenkte over at det var frek folk -.-

eneste folka jeg møtte var vel:

Elemental, Thoryllo, Jonta, Slicer, Turbolego og Didrik med no tall greier.
også prata jeg mye med en jetne som absolutt skulle dele ølen med meg.

jeg fikk vite hvem NSO var (almighty admin)

Freakfest var helt rått
Vis hele sitatet...
Hvem var du da? Jeg trodde jeg møtte sånn omtrent alle jeg. Det føltes i alle fall sånn
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvem var du da? Jeg trodde jeg møtte sånn omtrent alle jeg. Det føltes i alle fall sånn
Vis hele sitatet...
jeg gikk i svart dress vest og blå-stripete skjorte, med svart hår.

satt mye og prata med Elemental og Turbolego
Sist endret av Luci Tristis; 26. juni 2012 kl. 00:58.
Flott fest. Koste meg max
Vil bare takke han som kjøpte meg en pils, selv om jeg egentlig var litt for dritings til å drikke mer. Husker desverre ikke hva du kalte deg her på forumet ;S

Var veldig gøy å se ansiktene bak mange av dere. Veldig mange trivelige mennesker her på forumet (:
Takk til Turbolego for trivelig nash. Kooz selv om jeg sloknet rimelig kjapt. Alt i alt en fin kveld ^^,
Sist endret av kn^tte; 26. juni 2012 kl. 01:14.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Utover det har jeg forberedt meg litt allerede til neste år.
Vis hele sitatet...
Wow, kjempeflott t-skjorte. Imponert!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Spesiell takk til:

kn^tte, for flotte roadtrips, både nedover og oppover.
Bangfish og slicer, for kost og losji.
Forconin, felix_poker, og eventuelle andre, mer anonyme arrangører.
helk, for ørepropper og engasjement i det lille prosjektet vårt.
Golder, som tok ryddeansvaret etter fortreffet.

Hendelser. Neppe noen andre enn jeg som forstår dem alle:

Komme seg inn mot Oslo, i kontakt med Cappy, møtes på Peppes? Aight. Setter meg der, nFF:poster at jeg er der, og første nFF-er spaserer inn ikke 10 minutter etter. Vi blir flere og flere, og snakker om bl.a. nFF:Minihus. Pizzaen har kommet! Grafs grafs sulten. Drar til baren jeg kjenner igjen fra ifjor, skravler til klokka er 3-ish. Dra hjem til Bangfish, bussen er full og høylytt! Sovne. Bli vekket av at en nFF-er uten stedssans trenger hjelp og lurer på hva som skjer. Bli introdusert for WP:Cyriak. Ta bussen nedover til slottsparken for å finne fortreffet. Høh, de der var da på ganske lik alder alle sammen, og ingen jeg kjenner igjen? Utdrikningslag ja. Der er fortreffet! Trenger flere sitteplasser. Rusle bortover til Joker for å kjøpe søppelsekker til formålet. Lage improviserte klær av noen av dem. Slutter å regne. Noen har kjøpt seg ny bukse til anledningen. Været i Bergen «har vært flott solskinn de 4 siste ukene skal jeg si deg! Og de dagene det regner, fortrenger vi.» «Ofte vha. alkohol?» «Jepp». Noen folk er helt annerledes enn forventet. Andre tilsvarer forventninger på en prikk. Et kamera tar av en eller annen grunn for mørke bilder. Sjekke lokalet og gjøre forberedelser. Looking good! Åh herre min sølvfoliehatt! A wild Meteor Freak appears! Fikk ikke snakket om WP:Snowcrash eller WP:On Writing. Pannekaker! Møte bandet Binärpilot spilte med. Ditto dokumentarfotografen som filmet konserten. Du skal opptre om 7 minutter? Flotters, er så lenge minnekortet har igjen av overføring til PC. Noes! Du tjuvstarta, så jeg fikk bare med slutten. Overraskende danser, både her og der. Skravle om foto. Festen ferdig. Nach? Hodet sier ja, men kroppen vetoer NOPE! Regner igjen, imens vi finner bussholdeplass. Hilser hyggelig på folk, som seg hør og bør. Får vite om en paraply gone missing! Går på recoverymission på 7-11. Får prinsessa og halve kongeriket i belønning. Eller en klem og penger til grillpølse. Trøndere er snille ja? Klabert. Klarer visstnok å overbevise pizzastykket til ei jente om at gulvet er stedet den bør være. No good deed goes unpunished, men hun hindret jo Bangfish i å få et pizzastykke, ved å kjøpe det siste. Adopterer en forlatt Kvikklunsj, med tillatelse fra en fyr som visstnok også er flink til å pusse tennene sine, men ikke flosser. Besvime i seng når vi er hjemme hos Bangfish. Hjelpe ham med å flytte på morgendagen. WP:Skralle er awesome! Tilbake på Jernbanetorget. helk tar kontakt. Skravler om prosjektet vårt på en fotballpub. Eldre herre som er tydelig på at man kan kose seg på forskjellige måter. «Om det nå er med Aipådder eller fotball. Ikke sant?» Finner frem til slicer. Oslo er fortsatt forvirrende! Heh, enda en awesome-bruker. Lurer på om dette blir en brukanes middag. Great success! Nomnomnom. Varmt å sove! Møtes for å dra oppover til Trondheim ved Alexander Kiellands plass. Om et par timer. nFF:Poste. Sannelig dukker det opp noen ja. Stakkaren fikk matforgiftning av burger. Komme oss ut av Oslo. Det regner! Farlige forbikjørertullinger. Bl.a. en som prøvde å sette rekord: Forbi en buss, i oppoverbakke, i sving, med motgående trafikk ganske nære, og et par andre greier. Haikere i Dombås! Plukke dem opp? Jepp. Begge er enige. De skal til Trondheim! Flaks all around. 200 km fra målet og greier. Introduserer polakkene for masse rar norsk musikk. Kommer frem i Trondheim, og fikser dem plass i Interrailsenteret. Blir sluppet av hjemme.

Husker helga som dette sammensuriumet. Innholdsrik.
_________________________

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Noen som vet hvor mange som kom?
Vis hele sitatet...
Skal vi som kom flere ganger bare telles én gang?
Sitat av Pollypip Vis innlegg
Jeg har ikke postet så mye her, men synes Freakfesten var en kjempefin anledning til å bli kjent med folk fra forumet. Håper det gjentas til neste år :)
Vis hele sitatet...
Jeg husker deg! Vel møtt til neste års.
Sitat av luni Vis innlegg
Må bare gi skryt til arrangørene for valg av lokale. Var redd Kunstnernes hus skulle bli litt stivt, men masse sittemuligheter både ute og inne, to barer og akkurat passe stort dansegulv ga god stemning og gode minglemuligheter.
Vis hele sitatet...
Sitteplasser var indeed fabelaktig. De ble veldig flittig brukt. Jeg snakket med flere som syntes det var synd at ikke den andre terrassen var åpen.
_________________________

♥ til alle. Gleder meg til neste år.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jobber jeg rett turnus til neste år skal hvertfall jeg også selv om jeg må kjøre 8 timer over fjellet alene eller om jeg må ta fly over, dette skal oppleves!
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Hvor i alle dager ble det av dem som skulle kjøre bil fra Finnmark og ned til Freakfest12' ?

[CENTER][/CENTER]
Sist endret av aeon_illuminate; 15. juli 2012 kl. 14:01.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvem var det som lagde time-lapse med kamera som hadde sånn motor på stativ som roterte?

ble det film av det? osv....