Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1641
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks!

Jeg lurer på hvordan man får best funk på subutex? Jeg har toleranse og merker sjeldent noen eufori lenger.

Er det noen freaks her som lykkes med å ruse seg på subutex uten å få toleranse og at dere får funk hver gang? Tenker jo da at man bare kan ta et par ganger i uka? Hvor mye og hva slags inntaksmetode er best?

Nå bruker jeg 8 mg intravenøst. Vil helst unngå sprøyta. Hva er nest beste inntaksmetode?

Og hva er vanlig pris på subuex? Her jeg bor betaler jeg 250 kr stk eller 2000 kr for 10 stk

Takker for svar!
Dei få gangene eg lekte med subutex så snusa eg det bare, dog mye mindre doser enn 8mg og det funket bra for meg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor ofte tok du?
Jeg får eller fikk bare effekt av subb ved sprøytebruk, derfor valgte jeg metadon i lar, for når jeg begynte i lar var jeg motivvert og flink og hadde fått det med meg fort, så hadde jeg skutt subb i evigheten, hadde allerede dårlige årer, men de er bra igjen nå, for jeg tar store doser når jeg tar speed, og redoserer sjelden, eller max en gang hvertfall. Det sparer årene å ta nok med en gang, bare man er sikker på seg selv. Nest beste måte er å sniffe, og har sett folk gi seg med nål og si sniffing av subb er best faktisk, ikke for meg, men gøy for dem at de kutter nåla.

s
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å snorte så mye sub orker jeg bare ikke...
Hvor sjeldent burde man bruke sprøyte får å unngå å ødelegge årer? Prøver å holde meg til kun den ene hånden og armen i tilfelle jeg må til legen å ta blodprøver eller noe. Får veldig liten funk av sprøyte men litt. Tror jeg tar for mye og for ofte..

Hvor mye og hvor ofte tok du sub i sprøyte når du gjorde det?
Før jeg begynte i LAR fikk jeg nogenlunde god effekt i en periode hvor jeg injiserte hver dag, som oftest 8mg.
biotilgjengilgheten er 10% oralt, sublingualt 30% nasalt 50% og intavenøst 99% så injeksjon er jo helt klart den mest effektive måten.
usikker på hvor mye den er på rekalt, men kan tenke meg et sted mellon 50-100%
litt forskjellig info på nettet angående sublingual biotilgjengelighet, alt fra 15-40% fra forskjellige forskningsrapporter.
Jeg brukte 3x 4mg per dag når jeg bodde hos mormor ogmorfar oglovet de åholde meg tilsubb og hasj så lenge de ikke så det skje. Subutexen skulle mormor se megskyte første natten jeg sov hios de etter et år på hospits. Hun stomed armene i korsog fortrakk ikke en mine. hun ville bare se om jeg kubbet liksom, eller om det var farlig.

s
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fader ass tror jeg har for høy toleranse. Jeg prøver å være med mindre over noen dager og får litt funk da. Jeg er på nedtrapping egentlig. Snart blir jeg tvunget til å holde meg uten. Da blir det nok bare en sub i mnd

Tøff bestemor fu har saviour
Mormor er laget av jern eller noe.

s
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er mange jernbedtemødre der ute heldigvis ���� Min er ikke blant dem, men hun trenger ikke vite.

Jeg er i en kjip situasjon om ufrivillig nedtrapping.. lager en egen tråd om det..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Flink jente
Ingulf's Avatar
pulveriser den og sniff det