Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  317 22723
Sitat av mxyzptlk
Mine helter er:
- Han vokalisten i Apache-videoen.
Vis hele sitatet...

Denne videoen er vel noe av det råeste jeg har sett!
Hvis jeg ser vekk i fra brekningene og spasmene jeg fikk...
Hihi. Brekninger og spasmer hører med! Og jau, råere musikkvideo skal letes lenge etter. Smilet til vokkisen er ubetalelig.
Datateknikk: E.Dijkstra og A.Turing

Matematikk: R.Descartes og J.C.F Gauss

Filosofi: I.Kant og N.Machiavelli

Musikk: Kurt D. Cobain

Film-personer: Mark Renton (Trainspotting).

Skuespillere: J.Nicholson, W.B.Willis, A.Banderas og B. Del Torro

Politikk: Fidel og "Ramon"

Stand-up-folk: E.Izzard og D.Learry
Sitat av mxyzptlk
- Han vokalisten i Apache-videoen.
Vis hele sitatet...
Ja, resquiat in pace Tommy Seebach.

Må legge til Freud, Nietzche, Darwin og Gallilei. Uten dem hadde enda folk gått rundt og trodd blindt trodd på Gud! Vel, det gjør vel de fleste enda ^^
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Helge Opdal.

Gruppekontakten jeg hadde skoleåret 04/05.

http://www.reisen.no/
Mark knofler
Kirk Lee Hammet
James Alan Hetfield
Sist endret av Doc. Lester; 4. juli 2005 kl. 01:04.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sport: Rodney Mullen

Musikk: Andrew McMahon
Sitat av King Ghidora
-Fatter'n. Har/hadde alt, 3 barn, hus, god og fast jobb, og sjarm. Var kaptein på "The Loveboat", vært kaptein på flere cruiseship, og hadde en flott kone, som nå er død.
Vis hele sitatet...
Nåkk en gang, seriøst. Loveboat?? Hva heter han da?
- Homer Simpson
- Rage Against the machine
- Iron Maiden
- Pappa
Re-member
Drix's Avatar
Det er mange mennesker som har farvet livet mitt og forandret meg som menneske på sine måter, men de eneste allmenn kjente må være Hunter S. Thompson og Prince.. Ellers mange av mine venner, nære familie. Kjærsten min, og tidligere kjærster..

Og til slutt, meg selv.
Sitat av paparoach
Min oldefar på farssiden, som prylte i andre verdenskrig. slu jævel som jobbet for nazistene om dagen (ble tvunget til det da han var elektriker). og saboterte de om natta...
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ikke oldefaren din, men han er faktisk min helt også sammen med alle andre sabotører (over hele verden) som gjorde alt i sin makt for at nazistene skulle få det vanskelig. Vive la resistance!
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Literatur
- Tolkien
- Douglas Adams

Film
- Quentin tarantino
- Samuell Jackson

Politikere
- Yasir Arafat
- Karl Marx

Sport
- Dominik Hasek ( Slovakisk eller Tsjekkisk hockeymålvakt som oppfant butterfly stilen)
- Tripple H

Musikk
- Louis Armstrong
- Jan Gabarek (Tror ikke det skrives slik)
Tom Welling
- Steven Spielberg
- George Lucas
- JRR Tolkien
- Mike Shinoda

Sitat av mxyzptlk
- Han vokalisten i Apache-videoen.
Vis hele sitatet...
Enda en ny helt på listen min
Sist endret av reagol; 15. juli 2005 kl. 03:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Musikere
- [b]Josh Homme[/b, han er frontfigur og vokalist i Queens Of The Stone Age han er mørk og en ledertype som er festglad fyr og norgesvenn som jeg liker.

- Erlend Øye, vokalist i Kings Of Convenience sammen med Eirik Glambeck. Lager nydelig musikk og er ett band som jeg absolutt elsker.

- Brian Wilson, vokalist og frontfigur i The Beach Boys trenger ikke å si mer, siden jeg er såpass fan av Beach Boys.

Politikk:
Ernesto Che Guevara, en radikal og en leder en helt vil jeg si for sånne småradikale som eg.

Tv
- Jeg beundrer Matt Stone og Trey Parker, fordi de klarer å sette ting så veldig på spissen. Tenker spesielt på South Park episodene "i'm a little bit country" og "red man's greed". Også andre geniale epdisoder som "Fat Camp" og "Stupid Spoiled Whore Video Playset".

- J.J. Abrams beunderer jeg på grunn av Alias først og fremst siden det er en serie jeg har fulgt med på i 3år nå, men også for Lost naturligvis.

Skuspillere

- Jon Heder, genial skuespiller som spiller i Sundance festival filmen "Napoleon Dynamite", elsker han prestasjon i den filmen veldig.

- Jennifer Garner, spiller hovedpersonen i Alias noe som hun takler bra. Er Elektra sitt fjes etter at hun spilte Elektra i "DareDevil" og "Elektra", en dame og skuespiller jeg liker godt.

- Kevin Weisman, spiller en av birollene i Alias som Marshall han er så genial på den måten han spiller datanerden som var agent som senere ble pappa. Har også vært med i en del filmer hvor han var ellers helt ok, pluss at han har vært med i serier som Buffy noen ganger.

Film

- Michael Moore, han er så Bush-kritisk at jeg bare simpelt elsker det.
Angelina Jolie - Sexy
Bill Gates - kjempe rik
Led Zeppelin - en kjempe flink musiker [COLOR=White] - Led Zeppelin er ikke en person[/COLOR]
Bill Gates: En av de viktisgte mennene bak utviklingen av pc'n gjennom de siste 25 åra
Terje Håkonsen: Pga hans livsstil og holdning om hvordan man skal leve
Og de gamle store russiske lederne som Lenin og Stalin: fordi det skulle vært likt for alle, vi lever i en utrolig urettferdig verden!!!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trey Parker
Matt Stone
Må si at det er Terje Håkonsen og Shaun White...
Steve Jobs

Grunnleggeren av apple
McGyver.. Nuff said!
- Mamma å Pappa; Av den grunn at de har gitt meg penger når jeg har trengt det...


Så har vi vel Oldemor å Oldefar, som forguder meg ;D <3
Frank Shamrock, ulidelig talentfull fighter og en fantastisk person.
Hello, my name is Johnny Cash

Trengs det en forklaring? Nja...

--
Hvorfor er alle så opptatt av å skrive personenes fulle navn, istede for det navnet folk er kjent under.
Sist endret av Thedeeq; 24. april 2006 kl. 10:06.
Bill Hicks
Genial komiker som sa de sterke meningene sine uansett hva andre syntest om dem.
Albumet Ænima av Tool er dedikert til Bill Hicks, som døde på nittitallet en gang.
Egentlig liker jeg ikke ideen ved idolisering (bla bla) men det er et par personer jeg er svake for:

Eddie Spaghetti i supersuckers, fordi han er den råeste bassisten (etter Lemmy) noensinne, han lager kickass musikk i helt sin egen sjanger og har den råeste sang stemmen.

Motörhuet Lemmy Kilmister. han er den beste.

Johnny Cash. nuff said.

bandet GBH\Charged GBH, fordi de har holdt på uten stopp sia '81 og aldri har solgt seg det grann til reklamebransjen. *bøyer meg i støvet*
også er de (og Chaos UK) de to feiteste bandene noensinne.


jeg kom på at jeg må ha med noen fler pionerer også, som Leadbelly, Lindsay i Attak, den råeste kvinnelige trommisen jeg noensinne har sett, Happy Tom, for hans lynende intellekt og syke fetisher.
Sist endret av HellToPay; 24. april 2006 kl. 12:30.
Mario Puzo
Johnny Cash
Quentin tarantino
Tony Montana
Mac Gyver
rart ingen har nevnt donald trump.. da gjør jeg det! en annen helt er vel john fredriksen(selv om jeg misliker noen av tingene han har gjort, bla det med uteliggeren)
Bill Hicks, genial mann.

Gandhi, også genial mann (Fredelige aksjoner ftw! :P )
Bob Marley :: Så evig god musikk skal man lete lenge etter..
Albert Hofmann :: Gitt meg et par opplevelser jeg aldri i livet ville vært foruten....
Sitat av Forconin
Bill Hicks, genial mann.

Gandhi, også genial mann (Fredelige aksjoner ftw! :P )
Bob Marley :: Så evig god musikk skal man lete lenge etter..
Albert Hofmann :: Gitt meg et par opplevelser jeg aldri i livet ville vært foruten....
Vis hele sitatet...
hahaha (20tegnjaaa)
Ronald Olsen en så god politiker/musikker skal man lete lenge etter
det må nokk være hugh hefner :P
Eminem - alt han har gjort innen rap-gamet.
Keanu Reeves - genial skuespiller (The Matrix)
Vågsbygd Handycap: Tor-Even-Terror og Pete - beste rapperne i Norge.
Mora mi - snill og koselig.
Dama mi - deiligste jenta du kan finne.
Einar Gerhardsen. Landsfaderen. En av Arbeiderpartiets største personligheter og en hjørnesten i sosialdemokratiets fortid. "vi bygger landet"
Johnny Cash heia20tegnkoskos
Sitat av sko
hahaha (20tegnjaaa)
Vis hele sitatet...
Mener det helt seriøst.. Ville ikke vært foruten. Fikk meg til å innse et par ting..
Fire navn!

Kirk Hammett, James Hetfield, Lars Ulrich og Cliff Burton <3
Innen musikk må det bli den O'store Freddie Mercury og Richie Blackmore

Og innen TV er den store helten Richard Dean Anderson også kjent som MacGyver

▼ ... over en uke senere ... ▼
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Min store "helt" Richard Dean Anderson spesielt i rollen: "MacGyver" liker også stargate som han spiller i.
Jeg blir noen ganger kalt MacGyver... pga.. tenk dere grunden hehe er helt hekta har brukt 3.600kr på dvd-er osv...
Nå gadd ikke jeg å lese alle ti sidene så undskyld meg hvis dette har blitt skrivi før.

Martin Luther King Jr. En helt fantastisk person som virkelig var med på en forandring i synet på andre "raser". Jeg tror USA hadde vært ett annerledes land uten han.

Jesus <3
Judas står jo ganske høyt på lista da
Sist endret av effie; 9. mai 2006 kl. 11:06.
TJ Shiller ; )

Digger stilen hans på twintip
Musikk:
Gutta i Sigur Rós, De lager utrolig bra musikk, og har vannvittig bra stil over alt de gjør.
Pharrell Williams Fordi han lager bra musikk, og har lagd mange hits.
Liam Gallagher Han har en kul attitude, og jeg tror han er den personen i verden som har størst selvtillit.

Film:
Dario Argento er en av de beste regissørene ever.
George Andrew Romero har lagd mange bra filmer.
George Lucas er mannen bak star wars og indiana jones blandt annet.

Litteratur:
C.S. Lewis, mannen bak "Narnia", var også godkompis med min favorittforfatter:
J.R.R. Tolkien, skapte mange utrolig fengende historier som man bare må elske. <3
Dan Brown skriver spennende bøker.

Sport:
Terje Håkonsen har gjort mye som jeg misunner, og virker som en sabla kul type.
slipknot trommisen Joey Jordison! http://video.google.com/videoplay?do...858&q=slipknot det blir interresant mot slutten der
Mine helter, merkelig nok er alle fra animasjonens verden (det finnes ikke bra nok helter i virkeligheten):

Ren Hoëk
Eric Cartman
Homer Simpson
Bender
Dr. Zoidberg
feiten er alltid min helt:P
William S. Burroughs
Friedrich Nietzsche
Charles Bukowski
Jim Morrison
Bill Hicks
David Lynch
Syd Barret
H. L. Mencken
Hunter S. Thompson
the punisher er en fin fyr.

Chuck norris er også en fin fyr, fordi han banker alle opp, samme hvor store de er
Sitat av personbil
Chuck norris er også en fin fyr, fordi han banker alle opp, samme hvor store de er
Vis hele sitatet...
Rart at han har flere tap enn seiere i Shinto-Ryu og BJJ-turneringer.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Tipex er helten min.