Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 8370
Sted: Hjemme i en leilighet
Hvem: Jeg og en kompis (A)
Hva: Ca 2g MDMA fordelt på to
Erfaring: 2 turer på MDMA, 1 tur på X, noen colalinjer, og daglig hasjrøyking.

Kvelden startet med at vi var på et utested i byen, tok noen linjer cola og hadde det ganske fett. Når kvelden var over var vi hjemme hos meg i 04:00 tiden.
Vi bestemte oss da for å droppe 0.5 hver og lot effektene vente på seg.

T+ 01:00
A begynner å merke det og synker ned i sofaen. Han sier han flyr og vil holde meg i hånden. Kort tid etter kjenner jeg det også, og jeg føler meg mer tilknyttet til A. Vi ligger og ser på musikkvideoer og nyter den magiske effekten Emma har å komme med. Jeg kler sv meg og legger meg under dyna og det kjennes ut som et deilig silkestoff brer seg over kroppen. Vi blir liggende en stund å bare nyte.

T+ 03:00
Klokken har nå blitt 07:00 og vi dropper 0,5 igjen. Denne gangen er det så intenst at vi begynner å stuke mer enn vi føler. Jeg prøver å ta opp en flaske med vann jeg hadde lagt fram, men den velter hver gang jeg skal ta den opp. A går på badet og spyr, og kommer tilbake etter 5 min (føltes ut som en time).
Etter dette sovner vi.

T+ 08:00
Klokken er 11 og vi våkner samtidig, liggende i sofaen under hver vår dyne. Den deilige euforien er borte men vi har kraftige visuals og beina mine skjelver. Jeg ser på veggen og det ser ut som den har pels. Lampa i taket beveger seg, ekspanderer og minsker. Farger i rommet skifter hele tiden og vi begge lurer på om det kan ha vært syre innblandet, da vi ikke har opplevd dette før (merk at begge har tatt MDMA 2-3 ganger før).

Etter vi har fått våknet ordentlig føler jeg det er mange i rommet samtidig som det kun er A som sitter i sofaen. Jeg ser skikkelser av personer i sidesynet og nesten alt jeg ser på minner meg om fjes.

Det er også vært å nevne st jeg skulle plukke opp noe jeg trudde var en pose, men når jeg løftet den opp så viste det seg å være et håndkle. Jeg ser på hendene mine, de blir større og mindre. Fjeset til A endrer ansiktsuttrykk hele tiden og håret hans beveger seg.

Vi bestemmer oss for å dra ut, og trappenedgangen lyser opp som om lys som blir reflektert av vann. Vi går ut og naturen puster mot oss og ønsker oss velkommen.

A sier at vi bør ta en tur på butikken og kjøpe noe drikke (ja vet, ikke lurt å kjøre når vi er så på tur).
Vel inne på butikken ser jeg kun to personer, men hører 100. Det skjer ting overalt, hyller detter og farger endrer seg hele tiden. Jeg drar fram kameraet og blir skremt av fjeset mitt.

A går bort til ølsalget og tar fram en sixpack carlsberg. Når han skal betale forsvinner sixpacken på båndet, men når butikkansatt scanner den, dukker den plutselig opp i hånden min.

Vi kjører hjem til meg igjen for å roe ned da begge to er slitne etter all visuals og skjelvingen i beina. Når jeg har kommet hjem ser jeg på en hvit vegg, den blir dekket av små hvite prikker som er plassert helt perfekt like langt fra hverandre. Etter en stund snurrer de og går mot meg. Prikkene forsvinner og jeg forteller det til A. A blir sjokkert og sier at skkurat det samme skjer med han.

Etter dette kommer nedturen, visuals går bort og angsten kommer. Jeg blir skeptisk til slt og alle, men etter to-tre timer er jeg normal igjen. Sitter kun igjen med hint til depresjon.

Etter trippen:
Tok vi for mye?
Er det vanlig å oppleve slike ting på ma?
Kan det vært blandet med syre eller liknende?

Fikk ikke noia av visualsa, men har sldri opplevd så sterke visuals før. Må også nevne at når vi kjørte bil så jeg en person i speilet hver gang jeg så på det.


Håper ikke rapporten ble rotete, er min første
Takk for tilbakemeldinger og oppklaringen.
Kjenner igjen det du besrkiver.... 1 g er unødvenig mye, siden kroppen skaper denne rusen ved å pøse ut "oppspart" lykke(serotonin), når ud fort et punkt der det ikke er mer goodfeeling å pumpe ut - men viciknigenen vil fortsette å tilta
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt lakkalei dosering.
Du spydde fordi du tok alt for mye, JA DERE TOK FOR MYE.
Slike ting kalles bivirkning av å ha tatt for mye.
Nei det var nok ikke blandet med noe, dere tok bare for mye og fikk bivirkninger deretter.

Snakk om å kaste vekk flere turer i en dropp, kaste penger på bålet.
1g er nokk til fire personer en hel natt....
Sist endret av Kjelldriver; 12. november 2018 kl. 01:00.
Do drugs, but do drugs smart.

Leser du deg aldri opp noen plass eller googlet stoffet du tar?
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_faq.shtml#dosing
https://rollsafe.org/mdma-dosage/

Så du nevnte om det kanskje var blandet med syre, nei er ikke det.
Ser bare for meg at du dropper 1mg syre ovenfor 120mcg og du kommer tilbake med den sinnsyke bad trip rapporten.
Sist endret av Cloor; 12. november 2018 kl. 03:53.
Anbefalt dose av mdma er 2mg pr kilo du veier. Eksempelvis veier du 80kg er det anbefalt at du tar 160mg! Vanlig dose for folk pleier å ligge på 0.1/0.2g og selv 0.2 er en saftig dose. Å spise 0.5 er helt hinsides mye!! Du vil få hallusinasjoner av mdma ved ekstremt høye doser. Been there done that. Du bør også vite at alkohol demper effekten av mdma. Det nytes til sitt fulle potensiale uten å drikke alkohol/max få øl innabords.
Det er noe av den mest uansvarlige doseringen jeg har hørt om.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hva får folk til å droppe 0.5 på nytt etter 3 timer
Det skjønner jeg ikke. Er ikke akkurat amfetamin dere justerer med. Logg hvorfor cola på byen først. høres ut som det er veldig lite kunnskap hos dere.
Sitat av Dårligpånavn Vis innlegg
Etter trippen:
Tok vi for mye?
Er det vanlig å oppleve slike ting på ma?
Kan det vært blandet med syre eller liknende?
Vis hele sitatet...
Vil ikke virke frekk eller ufin, men det er rett og slett idioti og bortkasta MDMA å ta såpass høye doser.

Du skal ikke ta mer enn 110-180mg alt ettersom vekten din. Å ta opptil 1g kan være direkte helseskadelig og burde overhode ikke prøves ut på nytt. I tillegg til at du ikke nødvendigvis vil oppleve noe enda større eufori enn du ville gjort på en normalt sett høy dose.

Men siden dere tok såpass mye gir det mening at du/dere fikk en del halliser og "unaturlige" Emma effekter, det er tross alt klassifisert med psykedeliske egenskaper.

Håper at de som ser etter å rulle såpass mye tar seg tida til å gjøre litt research, det er helt magisk hvor mye informasjon du finner ved et par google søk.

https://www.tryggtripp.no/guide/mdma
https://rollsafe.org/how-to-take-mdma/
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
https://psychonautwiki.org/wiki/MDMA
1g MDMA? Du ber jo om senskader. Det er jo beint frem ren idioti, ikke noe mer å si om det. Hvilken reaksjon hadde du forventet?
▼ ... over et år senere ... ▼
Var nettop en tråd om mdma / ecstasy hvor en person sier at en sterk dose er på 125mg så leser jeg denne hvor noen har tatt 1000mg, (hva faen)


Men er det noen som har linker til flere historier som dette?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Var nettop en tråd om mdma / ecstasy hvor en person sier at en sterk dose er på 125mg så leser jeg denne hvor noen har tatt 1000mg, (hva faen)


Men er det noen som har linker til flere historier som dette?
Vis hele sitatet...
Ikke tid til lenking akkurat nå, men om du gjør et kjapt søk kan du finne det selv.
Er mange tråder om folk som har tatt ekstreme doser og lurer på hvorfor de har det kjipt.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Var nettop en tråd om mdma / ecstasy hvor en person sier at en sterk dose er på 125mg så leser jeg denne hvor noen har tatt 1000mg, (hva faen)


Men er det noen som har linker til flere historier som dette?
Vis hele sitatet...
Ehm. Mange som mener mye...

I USA har de hatt FDA godkjente prøver med MDMA i terapi.

Der får man visstnok 120 mg uavhengig av vekt.
Uff, har dessverre gjort lignende og er sikker på at jeg har varige men.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Det er noe av den mest uansvarlige doseringen jeg har hørt om.
Vis hele sitatet...
Og å kjøre bil på den formen!
Rundt omkring på nettet står det flere ting. 1,5mg per kilo eller maks 125mg. Kommer ann på hva som er lavest. Kjenner personlig folk som mener at 125mg er alt for lite og i løpet av en kveld kan de ta oppimot 0,7g. Har holdt meg under anbefalt maksdose begge gangene jeg har tatt og ser egt ikke poenget med å gå over dette. Hvis du vil føle enda hardere rus, så er jo det én ting, men de kjipe bieffektene er rett og slett ikke verdt det utifra det eg har hørt. Med andre ord, du kan gå litt over og sansynligvis klare deg helt fint. Derimot er det bedre å kose seg en gang iblant (anbefalt minst 1, helst 3mnd imellom hver gang) på en lav dose enn å stappe i seg 0,7g annenhver helg.
Sist endret av Dartrix; 8. oktober 2020 kl. 15:41.
Dere tok for mye, og som andre alt har nevnt; det er nok den høye dosen som førte til hallusinasjoner og synsforvrengninger. Jeg vil dessuten legge til at å ta store doser mdma etter en lang natt ute på byen ikke er å anbefale. Kroppen og hjernen er allerede kjørt og har behov for å hvile før den skal sparkes i gang med stoff som mdma.dere virker ikke så erfarne, mer research og forberedelse før tripping er viktig for å minimere sjansen for en dårlig stund. Kjørte dere virkelig ? Fy, ikke greit!
Jeg tok veldig mye MDMA en gang og prata med en fyr som begynte å sprute blekk ut av øyenbryna. Det var ikke så gøyalt som det kanskje høres ut!
Det du/dere gjorde feil her var redoseringen.

0,5g er også en stor dose, men er ikke i nærheten sammenliknbart med 1g.

På mdma så er ikke dosen proporsjonal med effekten. 300mg-400mg burde holde for de aller fleste iløpet av en hel natt.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det du/dere gjorde feil her var redoseringen.

0,5g er også en stor dose, men er ikke i nærheten sammenliknbart med 1g.

På mdma så er ikke dosen proporsjonal med effekten. 300mg-400mg burde holde for de aller fleste iløpet av en hel natt.
Vis hele sitatet...
Ja, kanskje for de aller fleste serotoninsyndromskandidater.

Jeg har selv operert med slike doser, men det var med viten og vilje på at dette var dumt. Man skal være forsiktig i å da presse dette som noe normalt...
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke nok med at du tok en megadosering som folk har meg bekjent faktisk død av, men at du i det hele tatt blandet det inn med cocain i systemet er overhodet ikke bra.