Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  310 32964
Følelsen av å fly av tråsykkelen i god fart er digg. Men det å lande er ikke like godt. Eller å skjære mopeden sin i 80+, adrenalinkick deluxe.
Å sove når man er HELT utslitt, vet ikke om det kan kalles en følelse da
Sitat av Husemann Vis innlegg
Følelsen av å fly av tråsykkelen i god fart er digg. Men det å lande er ikke like godt. Eller å skjære mopeden sin i 80+, adrenalinkick deluxe.
Å sove når man er HELT utslitt, vet ikke om det kan kalles en følelse da
Vis hele sitatet...
Her kan visst alt kalles en følelse
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Når man skal på ferie, helt i starten av reisa går det liksom opp for en at shiiiet, nå skal vi på tur.
Vis hele sitatet...
Shiiiet!


Den følelsen er fantastisk!
Å se mannen i sitt liv etter å ha vært borte fra hverandre lenge
Ta en god bonghit og chase den med litt øl utenfor huset en mørk vinternatt når alt er helt stille og snøen laver ned! Når musikk, film og litteratur er så bra at jeg begynner å gråte.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
-Legge seg under dyna etter en LANG tung dag.
-Akkurat idet sekundet man skal til å ta DEN munfullen med mat.
-Når man sitter på potta og smiler.
-Sitter å beundrer en windows 95 skjermsparer.
-Når man gjør en viss ting, og tenker, "Akkurat som i gamle dager"

Mmm...
følelsen av å ha kontrol, være redd og adrenalin kick!
og selvsakt, følelsen av å være forelsket!
Man skal ikke utelukke orgasme
en perfekt dag som ender med god mat, god tjall, litt piller og litt ture-rekvisitta sammen med ei vennine eller to med dusj og bastu før dere holder på til halv fire før dere sovner i senga med en frisk sommerbris og kvitrene fugler i rommet/god musikk.
Sist endret av psilonaut; 11. desember 2010 kl. 01:57.
Det finnes ikke noe bedre enn å lukke øynene, ikke tenke på noe og bare nyte god musikk.
Det å danse til jeg bare blir helt borte i musikken og glir i ett med folkemengden. I en atmosfære fyllt av good-vibes og til musikk jeg digger. Drugs eller ikke, det er helt nydelig!
Det er både en total mangel på andre tanker og en befriende følelse av å være ett med universet, samtidig som hjernen konstant blir matet med gode følelser gjennom musikken.
Man blir også sliten og får en opplevelse man kan se tilbake på, slik at godfølelsen holder lenge etter musikken har stanset.
Noen av favorittene er adrenalin-kicket man får av å risikere liv og lemmer for noe man i utgangspunktet ikke hadde behøvd å gjøre, følelsen man får av å sette noen som virkelig fortjener det brutalt på plass og ikke minst følelsen man får sekundet etter man har trukket en sinnsyk bong stappet med knallbra saker.

Sistnevnte slås bare av følelsen man får av å gjøre nøyaktig det samme, bare at du i tillegg føler deg særs vellykket fordi din hjemmesnekra bong fungerte over all forventning! (Sammen med en god venn eller to!)

Verd å nevne er også følelsen man får når man er så god i et spill / en sport at man kan håndtere alle bortsett fra eliten med letthet.
Beste følelsen jeg noen gang har hatt var den gang jeg prøvde å kjøre fra politiet. Etterfulgt av en av de verste følelsene..

Med andre ord.. adrenalin-kick i tilegg til å gjøre noe man elsker er desidert min favoritt følelse.

Så det er selvsagt for meg at det blir en rematch.. Hvem vil vel gi slipp på den beste følselsen man noensinne har hatt?
Følelsen av å ha nådd et mål man har satt seg.
Å bare ligge å se kjæresten dypt inn i øyene en lørdags morran uten å trenge å tenke på noe annet enn hvor glad jeg er i han.

og å gape over en deilig rullekebab når man er skrubbsulten
Nostalgi... når man bare sitter å drømmer seg bort til da man var barn og alt var så mye bedre... Både fantastisk deilig og jævlig følelse på en gang.
Å få en stor ørret på stanga mens man er høy
De værste følelsene...
Følelsen av å sitte på reinsdyrsleden på vei til skolen mens de andre må gå
Må vell være ute i naturen, fjelltur eller fisketur med venner ;D
Det er en god følelse
Når jeg tar meg en snus midt på natta og legger meg i senga og hører på god musikk ! også liker jeg adrenalin følelsen godt også.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg er utrolig glad for at de beste følelsene i livet mitt ikke har en dritt med rusmidler å gjøre! Den beste følelsen er når man er genuint glad, uansett hvilken situasjon. Når man sitter der og kan tenke for seg selv at livet er deilig å leve, uten å være påvirket av noe som helst! Da er jeg lykkelig. Den dagen jeg er avhengig av tetrahydrocannabinol eller diacetylmorfin for å kose meg har ting gått alt for langt.
-Kjøre båt om sommeren med vinden i håret.
-Følelsen av å klare noe du har trent på lenge.
-Kjærlighet
Når man etter en hard arbeidsuke kan sette seg ned i sofaen, sette på noe hardstyle og dra noen linjer pepper og vite at man ikke har noen forpliktelser hele helga er vel det første som slår meg nå.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Når man er på byen, super-hyper, og favorittlåta spilles.
Den følelsen av at tid og sted står helt stille,
som man får når man sitter skikkelig fjern i skogen på en sommerdag,
og at det eneste som spiller noen rolle er det som sjer akkurat da.
Det å klare noe
håndjobb
en god pris etter middag
Den tida man får men kompiser midt i en stresset hverdag med skole, jobb, lekser. Bare sitte å game, med en kalt nyåpna boks med prell, snakke om damer. Ikke tenke på annet enn det som skjer i nuet!
Nerd på deltid
Kanskje ikke den beste, men følelsen man får når man drar på perm er ikke veldig dum
Følelsen når du veit du får et ligg! Akkurat når du drar av toppen DEN er chill.
Å trene hardt som faen.

Tror Arnold beskriver det best her:

http://www.youtube.com/watch?v=8sHvWYAzIRo
Følelsen man får når man nettopp har våknet etter å sovet 2 timer på sofaen etter en lang dag på skolen, og i tillegg er støl i hele kroppen etter gårsdagens trening.
Være hjemme Alene og ta musikk på fult sånn at alle kan høre det <3
Sitat av DuBi2 Vis innlegg
Være hjemme Alene og ta musikk på fult sånn at alle kan høre det <3
Vis hele sitatet...
Hvem andre hører det om du er hjemme alene?
Følelsen av å være nyforelsket!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av DuBi2 Vis innlegg
Være hjemme Alene og ta musikk på fult sånn at alle kan høre det <3
Vis hele sitatet...
You be trollin' son ?

Anyways

1: Orgasme
2: Legge seg etter en slitsom dag på skolen
3: Ta seg en varm dusj og bli servert kakao etter og ha komt hjem stivfrossen i desember
Sitat av Stinson Vis innlegg
Hvem andre hører det om du er hjemme alene?
Vis hele sitatet...
Søk opp på wikipedia hva en nabo er, så lærer du noe nytt.
Majestic 12
Tothep's Avatar
En dag uten smerte.
Fikk sånn ekstra godfølelse av å lese gjennom denne tråden mens jeg hører på denne; http://www.youtube.com/watch?v=duGbg...eature=feedlik
- Være forelska! <3
- Vite man snart blir pappa <3
Sitat av grandiz Vis innlegg
Søk opp på wikipedia hva en nabo er, så lærer du noe nytt.
Vis hele sitatet...
Noen av oss lever det gode liv i enebolig!
Og få vite, NU BLIR DET SEX SEX PÅ MEG
Sitat av Stinson Vis innlegg
Hvem andre hører det om du er hjemme alene?
Vis hele sitatet...
http://4.bp.blogspot.com/-ox52dxVhtms/TcUQeQtjXAI/AAAAAAAAAyY/UJZgDm5Yumo/s1600/4char-forever-alone-guy-high-resolution.png
Sitat av lut0 Vis innlegg
Følelsen av din første snus på flere dager!
Vært uten snus nå i 5 dager, har vært sjuk, så hakke merka no til nikosuget.
Skal bli deilig med en prell imorra!

Også har vi jo den gode gamle adrenalin følelsen!^^
Vis hele sitatet...
Backer deg opp på det der, mate!
Følelsen når du seiler mot land etter 1mnd på havet, og vite at du har fri en mnd...
Følelsen av å ikke komme opp i spansk, i motsetning til mange andre
Kan desverre ikkje beskrive den beste følesen i livet, men den beste til nå er når du satser frontflippen med 4 meter dropp til asfalt det er DET beste kicket ever.

Du har jo også følesen du får når du har løpt en hel dag (8t) i strekk og du kommer hjemm til en nyoppreid seng :3 <333
Sist endret av heilo38; 28. mai 2011 kl. 00:56.
Jeg må si følelsen jeg hadde i Australia sammen med mine 3 beste venner, vi lå i hengekøyer på en strand i Byron Bay under stjernene, drakk øl, hørte bra musikk og snakket om livet, slappet av sammen med andre fra Hostellet. Ingen bekymringer. Ikke tenke på jobb eller skole. Har aldri følt en slik ro.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Følelsen av å få kvalitetspoeng
Vis hele sitatet...
Clever, very clever...
Følelsen av å pisse når du virkelig må!