Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2540
I hvilken del av prosessen kan jeg forvente at de krever urinprøve? Jeg har vert på ett møte, her svarte jeg at jeg aldri har vert borti narkotika eller hatt kontakt med politi ang. dette.

Jeg bruker ikke narkotika t.d.d, men jeg ble tatt for å ha røyket hasj på en festival for 4 år siden. Vil DPS få vite at jeg har blitt tatt for dette? Usikker på om jeg gjorde rett i å lyve om dette, men jeg så det som irrelevant ettersom jeg ikke har hatt noe med rus å gjøre på mange år.
Tror ikke DPS kan sjekke dette, men om det har vært nevt for lege før kan det hende. Om du ikke har fortalt noe spesielt om rusbruk så er det kanskje ikke vanlig med urinprøve? Var iallfall ikke standard før sånn helt uten grunn.
▼ ... over en uke senere ... ▼
om du inrømmer bruk, ber de om 1 pisseprøve, er den positiv må du pisse i 3 mnder, før du kan starte på medisin