Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 974
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Lurte på om det er non folk som har heimside med bra innehold?
Har sett at det er mange som er flinke med design og slikt på skryteplassen men ka med sider med litt innehold?
Unike artikler og slikt... satt og søkte litt og fannt fram en svensk gruppe som kalla seg telhack... Her har dei masse bra artiklar og slikt... vis det er non som har url til sider som dette som er på norsk så kan dere kanskje poste det her?

hmm.. glemte å legge til sida til telhack... ooops.. :P
www.telhack.org
Sist endret av Mullah; 21. juni 2001 kl. 01:54.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
øhm... korfor blei denne posten flytta fra vanlig diskusjon til webdesign? Denne posten hadde jo ikkje no spess med webdesign å gjere...
Du spurte etter design på hjemmesider og innhold på dem.
Det er grunn nok til å flytte posten ...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
pointet var jo å finne ut om non visste om non sider med bra INNEHOLD... eg sa jo også bl.a at eg hadde sett masse sider med bra design men at eg ville ha no som var mer basert på innehold...
Dermed så ber eg IKKJE om sider med web design og slikt... og derfor synst eg det var litt rart at denne posten faktiskt kom på web design... så berre for å understreke så var eg ute etter en side med mykje bra innehold der design IKKJE var det som teller mest...
men men... berre folk får lest posten og kanskje svart så har vel det ikkje så mykje å sei... berre lurte på korfor lissom...