Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1816
Skal ta 30mg med aduvanz klokken 07:00 i morgen og trenger at pupillene mine er normale til ca. 17:00

Funker d f.eks å spise en ksalol? Trenger aduvanz for å øve til muntlig
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det du skal klokka 17:00 som tillater deg å være i benzo rus men ikke ha store pupiller? Ksalol kommer nok til å gi deg et enormt mye større problem enn det store pupiller hadde gitt deg. Ser i andre poster at du er 14 år gammel. Ksalol (benzo generelt) har drept et nær kompis av meg som bare tok det på gøy her og der og ødelagt livet til utallige bekjente permanent. Hold deg unna benzo og speed. Benzo kommer til å ødelegge livet ditt om man ikke klarer slutte, uansett hva du tror eller gjør eller hva faen slags sted du er i livet ditt. Benzo kan gjøre et englebarn til en bankraner, trust me. Drikk pils og ta deg en sigg, du trenger ikke begynne fucke med verstingene (imo) av rusmidler i en alder av 14 år.

Du er nok good etter 10 timer, er ganske individuelt det med pupiller og hvor lenge det varer etter min erfaring.
Trådstarter
41 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det du skal klokka 17:00 som tillater deg å være i benzo rus men ikke ha store pupiller?
Vis hele sitatet...
Hjem, og jeg har ikke merket så mye av 1mg ksalol så mamma merker mye heller store pupiller. Har vert med venner også på 1mg som ikke har merket så mye
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og hvis du er 14 år er det virkelig ingen muntlig prøve som rettferdiggjør bruk av aduvanz for øving. Du kommer til å begynne ned en veldig mørk vei om du bruker rusmidler som erstatning for å øve på en normal måte som 99% av alle andre 14-åringer gjør.

Vet du ikke vil høre disse tingene, men jeg lover deg at du kommer til å angre dypt om du begynner teste så ekstreme grenser i så ung alder. Det virker mer som at du leter etter grunner til å kunne ruse deg med god samvittighet.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
Hjem, og jeg har ikke merket så mye av 1mg ksalol så mamma merker mye heller store pupiller. Har vert med venner også på 1mg som ikke har merket så mye
Vis hele sitatet...
Du har ikke skjønt greia med benzo enda.
Trådstarter
41 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har ikke skjønt greia med benzo enda.
Vis hele sitatet...
Greien e vell d at man e 10x så ruset som man føler seg, men eg holder meg i lave nok doser til at det har fått helt fint

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Vet du ikke vil høre disse tingene, men jeg lover deg at du kommer til å angre dypt om du begynner teste så ekstreme grenser i så ung alder. Det virker mer som at du leter etter grunner til å kunne ruse deg med god samvittighet.
Vis hele sitatet...
ja det e eg klar over, men bedte med aduvanz som eg har nytte av, enn gatespeed som fakket meg opp de neste dagene
Sist endret av toast26; 8. juni 2023 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jasså, så du er blitt amfetamin connoisseur allerede, for god for gatespeed.

Ksalol vil ikke hjelpe mot selve pupillene, men det gjør kanskje at du blir litt mindre nervøs mens du prøver å unngå øyekontakt med moren din.

Vel, det eneste som faktisk fungerer mot store pupiller er sterke opiater som Subutex, oxy, morfin og heroin.
Du har vell ikke begynt på noen av de enda?

Gratulerer med nytt rusproblem. Orker ikke å moralisere engang. Lykke til, kos deg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvem skal du skjule store pupiller for?

Jeg har gått på 30,50 og 70, men opptrappa iht legens råd. Tror aldri jeg har merka eller fått kommentarer til at jeg har store pupiller.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30mg aduvanz merkes mest sannsynlig ikke på pupillene dine. Slå deg løs.
Sitat av DrDeath Vis innlegg

Gratulerer med nytt rusproblem. Orker ikke å moralisere engang. Lykke til, kos deg.
Vis hele sitatet...
Gutten er 14 og tar aduvanz og xanax for gøy. Hadde TS sett seg selv om 10 år hadde han for lengst valgt en annen vei her i livet..

Jeg trengte ikke amfetamin i 9/10. klasse for å øve til tentamen, usikker på hvorfor TS må det.
Sist endret av Superspurv; 8. juni 2023 kl. 12:13.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
Skal ta 30mg med aduvanz klokken 07:00 i morgen og trenger at pupillene mine er normale til ca. 17:00

Funker d f.eks å spise en ksalol? Trenger aduvanz for å øve til muntlig
Vis hele sitatet...
lenge til du blir 15 eller? I din alder er det vel bare et par måneder til du sitter på skolebenken på videregående. Håper du kommer inn på det du ønsker, og at du forkuserer på skole før alt annet!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
41 6
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Vel, det eneste som faktisk fungerer mot store pupiller er sterke opiater som Subutex, oxy, morfin og heroin.
Du har vell ikke begynt på noen av de enda?
Vis hele sitatet...
Nei det der holder eg med langt unna

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jasså, så du er blitt amfetamin connoisseur allerede, for god for gatespeed.
Vis hele sitatet...
Ikke for god for gatespeed, men liker å kunne spise halveis normalt og faktisk sove på kvelden

I tillegg lå eg noe av speedet mitt i lommen på buksen i rundt en måned, og når eg skulle bruke det var halve speeden blitt rød. Då skjønte eg at gatespeed ikke var det tryggeste alternativet
Sist endret av toast26; 19. juni 2023 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skaff deg noe kult å gjøre som ikke er drugs. Prøv å fingre jenter i klassen over deg. Benzo og speed kommer til å gi deg flere nedturer enn oppturer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Begynnelsen på det du gjør nå, er starten på slutten.

Mest lyst til å si tosk, men lykke til med resten av livet ditt.

Men synes bare synd på dæ, speed til eksamen, å det verste stoffet tenkelig opp på der igjen.

Kjør på med sprøyter til neste år, får du sikkert enda bedre karakterer.

Gatespeed, hva er det.
På åttitallet var det i alle farger, som marsipan, pulver, 80% ren amfetamin med 30 doser pr gram.
Alle varianter.
I dag finnes ikke ordentlig vare lenger, og folk blir psykotiske etter 2 dager, i stede for 1 år.

Den gang da, nå æsj bæsj.

Var buksa rød kansje….
Sist endret av slitenRealist; 3. juli 2023 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Begynnelsen på det du gjør nå, er starten på slutten.

Mest lyst til å si tosk, men lykke til med resten av livet ditt.

Men synes bare synd på dæ, speed til eksamen, å det verste stoffet tenkelig opp på der igjen.

Kjør på med sprøyter til neste år, får du sikkert enda bedre karakterer.

Gatespeed, hva er det.
På åttitallet var det i alle farger, som marsipan, pulver, 80% ren amfetamin med 30 doser pr gram.
Alle varianter.
I dag finnes ikke ordentlig vare lenger, og folk blir psykotiske etter 2 dager, i stede for 1 år.

Den gang da, nå æsj bæsj.

Var buksa rød kansje….
Vis hele sitatet...
Du er svært nedlatende og tråkker ned andre her inne, samtidig som du spør etter hjelp etter å ha blitt tråkket på selv hele livet.

Husk at man høster som man sår