Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3194
Jeg blir ikke klok på kratom. Den første dosen på dagen har til nå vært en nydelig dose. Blir kvitt all angst og blir rolig. De andre dosene utover dagen, blir ingenting i forhold. I dag funka ikke den første dosen engang. Og det kan umulig være snakk om særlig toleranse her da jeg har brukt det i 4 dager. Noen aom vet?
Skal du bruke fast, må du rullere de forskjellige typene. Ha gjerne en dag eller to i uka uten noe.
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Skal du bruke fast, må du rullere de forskjellige typene. Ha gjerne en dag eller to i uka uten noe.
Vis hele sitatet...
Ok, så typ rød om morgenen, gul midt på dagen og grønn på kvelden 5 ganger i uka?
Ja, eller rød dag 1, gul dag 2 etc
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Ja, eller rød dag 1, gul dag 2 etc
Vis hele sitatet...
Nice, takk for svar
Får du dette innenlands om jeg tørr spørre? Er jo så vsnnvittig mye. Skeptisk på import av kilosekker bare for eget forbruk.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrClandeschtiq Vis innlegg
Får du dette innenlands om jeg tørr spørre? Er jo så vsnnvittig mye. Skeptisk på import av kilosekker bare for eget forbruk.
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe innenlands på darkweb men det er over tre ganger så dyrt. Ellers, nei.
R.i.p 23.04.2021
Bare tull og kjøpe ukonsentrert kratom,man må spise mengder for og få oppnådd effekt. Extrakt er det eneste som er vært og kjøpe,. Enten 20x eller 50x
Behandle det litt som phenibut. prøve seg frem individuelt. Teste og bytte og gjerne blande strains. Blir mye pulver og gagging ja, exstract eller resin er nok veien. bruk hver dag er nesten bare å glemme etter ei stund.
Sitat av DrClandeschtiq Vis innlegg
Får du dette innenlands om jeg tørr spørre? Er jo så vsnnvittig mye. Skeptisk på import av kilosekker bare for eget forbruk.
Vis hele sitatet...
Kjøper i Sverige
Ingen som har vert i kontakt med kundeservicen? Gjorde det jeg da så får vi se om man må dra så langt...
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Ingen som har vert i kontakt med kundeservicen? Gjorde det jeg da så får vi se om man må dra så langt...
Vis hele sitatet...
De svenske sidene sender ikke til Norge, dessverre.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Laban22 Vis innlegg
De svenske sidene sender ikke til Norge, dessverre.
Vis hele sitatet...
De sender poste restante, så er det bare å hente det hos en postnord-butikk over grensa. Husk å ta med pass!
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hvorsan jeg kan unngå magekramper? Har begynt å få det etter inntak av kratom. Er ikke nøye hvor mye jeg tar. Får uansett vondt i magen. Å lage te er uaktuelt.
Jeg antar du vet basicm infio. Uansett la det gå 6 timer mellom hver dosering, og helst på tom mage...DVS at du med en fordel burde gå minst 3 timer uten å spise...Ellers blir man jo fort innspist på urtene dersom de tas hver dag,
Jeg hadde en natt hvor jeg hev innpå kratom annenhver time og fy faen som jeg fikk svi for det dagen derpå. SÅÅ MYR ANGST. Er nok lurt å vente 6t mellom hver gang ja
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Blind Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager at jeg stjeler tråden.

Jeg prøvde idag 3 gram KRATOM RED MAENG DA! Ingen effekt i det hele tatt... og det skal være bra varer og en kjent svensk side.

Kan det ha noe med at jeg har brukt benzo i 7 år? Har vært benzo fri idag for å teste kratom, men null effekt. Mulig jeg må øke dosen? Eller prøve en annen kratom?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager at jeg stjeler tråden.

Jeg prøvde idag 3 gram KRATOM RED MAENG DA! Ingen effekt i det hele tatt... og det skal være bra varer og en kjent svensk side.

Kan det ha noe med at jeg har brukt benzo i 7 år? Har vært benzo fri idag for å teste kratom, men null effekt. Mulig jeg må øke dosen? Eller prøve en annen kratom?
Vis hele sitatet...
Eneste jeg kan si er at første gang jeg tok det, fikk jeg veldig dårlig effekt. Andre gang derimot, var det AMAZING. Jeg tok ikke så mye mer. Det var bare digg 3 ganger så forsvant effekten HELT. Nå er det bare piss spør du meg. Prøvd Red Bali, Yellow Vietnam og Green Malay. Det er seriøst alltid sånn for meg når jeg skal prøve ting folk hyper om. Det funker litt i starten og så ender jeg opp med å få angst av det. Ved mindre det er harde drugs da..men det er jeg ferdig med. Skal prøve Ashwagandha og GABA aminosyre nå. Tok 7-8g de siste gangene, men effekten er bare piss. Litt angst, litt risting/dirring i kroppen og at ting blir ganske intenst..Lykke til videre med testing
Anonym bruker
"Blind Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar Og din erfaring

Jeg har null erfaring med kratom, trudde det her skulle være skikkelig bra greier. Lest sykt mye på nettet på forhånd

RED MAENG DA skulle være veldig bra, men nei da Men jeg skal teste mer i morgen med 6 gram eller evt mer, før jeg dømmer det

Jeg har Green thai også.

Får teste litt mer i morgen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar Og din erfaring

Jeg har null erfaring med kratom, trudde det her skulle være skikkelig bra greier. Lest sykt mye på nettet på forhånd

RED MAENG DA skulle være veldig bra, men nei da Men jeg skal teste mer i morgen med 6 gram eller evt mer, før jeg dømmer det

Jeg har Green thai også.

Får teste litt mer i morgen
Vis hele sitatet...
For guds skyld ikke gå rett på 6g! Det er Stor sjanse for at du da havner rett på spyern i 4t. Kjør 2-3g på tom mage, vent 30-45min og øk 1g av gangen til du er fornøyd. Jeg fikk som sagt en amazing effekt andre gangen på bare 3g. Men det var bare sånn 3-4 ganger til før det ble piss- Håper du leser det her før du tar i morgen. Og husk å ta på tom mage