Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2961
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Sitter hjemme etter en fet kveld på byen, tok 0,2 ish for 4-5 timer siden og kommer sikkert ikke til å sovne med det første(men begynner sakte men sikker tå kjenne alkoholen snike seg innpå). Sitter å føler at jeg har lyst til å justere litt, men det er jo fullstendig meningsløst, men av en eller annen grunn har jeg bare lyst! Er det stoffet som gjør dette??? Føler det ikke sån på cola eller emma osv, da er kvelden på en måte over når den er over.

PeacexD
Nei det er vel det at alt høres så sykt digg ut og at en redosering eliminerer nedturen. Vettafaen jeg men det er DOPamin. Hjernen vil ha mer.
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, jeg chillern hardt med litt musikk i bakgrunnen og har det generelt veldig bra. Men igjen, jeg skjønner at en redosering vil fucke opp så sjukt mye! og at det ikke er verdt det, så logisk sett klarer jeg å "vurdere" at det er en kjempedum ideXD. Men det er fortsatt noe i meg som vil for det, veldig merkelig!

Dette er første gang jeg har prøvd amf/speed, så har ikke noe kjenskap til en evt. neddtur, så det tror jeg ikke er en avgjørende faktor:P jeg blir vel satt på plass av amfen imorra/etterpåXD hahah
Samme her bro. Første gangen i kveld. Koser meg gjøgg ihjel, og vil at det skal fortsette. Helt annen rus enn det jeg hadde sett for meg. Føler meg ekte, rolig og liker livet. Kos deg bro. Har tatt siste liner nå, ble totalt 0,3. Håper jeg får sove.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
første gang jeg tok amf så følte jeg meg ikke påvirket i det hele tatt, sniffet ca 0,3g til sammen, klarte ikke å såve på over 4-5 dager og ble så desperat at jeg tok et par xanax for å klare å såve kommer aldri til å røre amf igjen
Du vil ikke la den digge følelsen ta slutt. Ta det chill og sov godt, så kan du kose deg neste helg igjen
Jeg ville tatt det chill i morgen og evt. glede deg til neste helg
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Samme her bro. Første gangen i kveld. Koser meg gjøgg ihjel, og vil at det skal fortsette. Helt annen rus enn det jeg hadde sett for meg. Føler meg ekte, rolig og liker livet. Kos deg bro. Har tatt siste liner nå, ble totalt 0,3. Håper jeg får sove.
Vis hele sitatet...
Ble det noe søvn?
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sovnet ca. 20min etter innlegget. Føler at jeg har sovet 4 gode timer. Våknet og følte meg frisk og rask, ikke fyllesyk og ikke har jeg merka noe til nedturen(foreløpig) Tvert imot føler jeg meg skikkelig bra. Så spørsmålet blir, kan man våkne etter god søvn å fortsatt være speeda/påvirket?:P kanskje jeg opplever en form for "afterglow"?:P men dette er stikk i strid med hva jeg har blitt fortalt/advart mot i forbindelse med amfetamin!

Ila. gårsdagen drakk jeg mye vann, når jeg kom hjem poppet jeg en multivitamin, samt en omega 3. Dyttet også i meg litt brokkoli(Ekte fyllamat?:P) og halvliter BCCA!
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Du vil ikke la den digge følelsen ta slutt. Ta det chill og sov godt, så kan du kose deg neste helg igjen
Jeg ville tatt det chill i morgen og evt. glede deg til neste helg
Vis hele sitatet...
Høres ut som en lur plan!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som en lur plan!
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke heeeeelt hvor "lurt" det er å gjøre amf til en ukentlig greie etter første tur, det kan balle på seg fort. Men nå kjenner ikke jeg deg.. Bare husk at ingen junkies hadde planer om at det skulle gå så langt
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nesten aldri tatt amf uten å redosere til jeg er tom så credz til deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble det noe søvn?
Vis hele sitatet...
Ja sovna ganske lett. Føler på et angstfyllt ubehag nå. Tror det slipper ganske fort. Kjempekoselig kveld mem gode venner og bra musikk. Blir å innta sofaen i dag. Bra form der?
Man vil jo føle seg på topp hele tiden.
Så fort man kjenner en antydning til å bli trøttere eller tiltaksløs frister det gjerne med en justering til.

Grunnen til at jeg (og de fleste andre) ble hekta er nettopp fordi jeg ikke "hadde tid" til nedturen.
Da er det bare å justere videre, og før du veit ordet av det har du vært på rockern I en mnd.
Da blir nedturen hard, og lang. Hvis du har tid da..
Anonym bruker
"Flirende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke heeeeelt hvor "lurt" det er å gjøre amf til en ukentlig greie etter første tur, det kan balle på seg fort. Men nå kjenner ikke jeg deg.. Bare husk at ingen junkies hadde planer om at det skulle gå så langt
Vis hele sitatet...
Aha, ja det skjønner jeg. Nå er det praktisk talt ikke mulig for meg å dra ut hver helg pga. jobb hehe. Så neste tur blir vel ikke før om 3 uker.

Nå tikker det inn flere meldinger om at folk skal ut idag og, så blir vel en rolig tur ut. Tenker jeg holder meg unna noe sentralstimulerende idag daXD

Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Ja sovna ganske lett. Føler på et angstfyllt ubehag nå. Tror det slipper ganske fort. Kjempekoselig kveld mem gode venner og bra musikk. Blir å innta sofaen i dag. Bra form der?
Vis hele sitatet...
Formen er veldig god. Såbra. Dagen min har vært uten nedtur og fyllesjuke, tok sikkert ikke nok til å å få dette. Men nok til at det ble en fet kveld, twilight zone? hehe

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Man vil jo føle seg på topp hele tiden.
Så fort man kjenner en antydning til å bli trøttere eller tiltaksløs frister det gjerne med en justering til.

Grunnen til at jeg (og de fleste andre) ble hekta er nettopp fordi jeg ikke "hadde tid" til nedturen.
Da er det bare å justere videre, og før du veit ordet av det har du vært på rockern I en mnd.
Da blir nedturen hard, og lang. Hvis du har tid da..
Vis hele sitatet...
ja den ser jeg. Kan kanskje kreve litt selvbeherskelse! For min del er det totalt ulogisk å redosere i den mengden flere gjør, livstilen min vil nok heller ikke tillate dette mtp. jobb og trening.
Folk reagerer veldig forskjellig på "nedtur". Har prøvd speed en del ganger nå, første gangen fikk jeg ikke sove på over ett døgn etter siste stripe, men hadde jo hørt at det var så godt som normalt (åpenbart litt meth i den speeden). Neste gang hadde vi skaffa oss nytt dop, sov som en baby 2 timer etter siste stripa. Får også en veldig fin "afterglow" dagen etter speed, er nesten som jeg fortsatt er på speed. Føler alt er lett og greit, kan holde en samtale gående med fremmede til og med! Hadde jeg dog snakket med den samme fremmede dagen etter nada speed, så hadde jeg nok brukt 20 min på å komme fram med så mange setninger, som jeg klarer på 5 min dagen etter amf. Men til syvende og sist, så tror jeg det handler mest om hvordan kroppen din håndterer stimulanter (pluss kvalitet på stoffet). Samme som med andre rusmidler, jeg kan f.eks bøtte nedpå ei halvflaske sprit og føle meg like frisk når jeg våkner opp neste dag, mens alle andre snakker om denne udugelige hangoveren. Noen av oss er rett og slett mye heldigere enn andre.