Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 674
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Det har kommet en merkelig bug i Postal 2 hos meg som hindrer meg i å spille videre. Det som skjer er at hvis jeg loader en savegame så er det plutselig 1 til av "The Dude" som bare står der helt stille. Hvis jeg reloader gamen så hender det at det plutselig står 1 til av "The Dude" der.

Se screenshots her !

Når jeg loader en savegame har jeg ingen våpen eller items, og jeg kan da løpe og finne et våpen for så å drepe "The-Dude-som-bare-står-der". Da får jeg tilbake det meste av våpnene og itemsa. MEN av en eller annen grunn kan jeg ikke skjule våpnene for å unngå å bli sett av politiet.

Noen som har råd?
ta backup av savegame og reinstall ?
kan være noe fuck med cracken ?
virker som en nasty bug. har selv vært på samme stedet men ikke opplevd det samme
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
Jeg gjorde som raz sa og da funket allt fint...helt til jeg savet.

Nå sletter jeg Postal 2 og driter i hele gla' volden. Var bare litt synd pga. jeg tror jeg var ganske nærme slutten
asså det ekke spillet sin skyld,kjøp spillet så kanskje det fungerer
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
Har jeg sagt det kanskje?

Isåfall så vakke det meninga
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Hvis du var på postkontoret og henta pakken så var du på siste dagen Blir morro når du skal til onkelen din og feire
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Trådstarter
ja, bare dumt jeg ikke fikk oppleve det...gikk jo ikke ann å komme videre