Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 5011
Har startet opp en ny Rust server, ettersom det finnes svært få servere jeg trives på. Denne har litt story bak seg, da den er mer eller mindre en "kopi" av den kjente valhalla 3x serveren som en danske eier. Problemet er at han tar pengene til folk for vip medlemskap, uten å gi spillere det de betaler for, serveren er laggy, og blir ikke overvåket for cheaters og slikt.

Derfor bestemte jeg meg for å gi dette ett forsøk, og har nå opprettet en ny server, som heter Valhalla 2.0.

Serveren kjører med 3x loot, zlevels, tp, remove, instantcraft, quicksmelt og litt andre ting. Planen er wipes bare på forced, slik at man ikke mister det man bygger med det samme, som man ofte gjør på andre servere.

Det kan forekomme wipes hvis entities blir for høyt, men da vil det gies noen dager forvarsel.

Søk "Valhalla 2.0" i modded seksjonen om du vil komme innom. Serveren er naturlig nok veldig lav i population nå, ettersom denne er HELT ny, men kommer til å jobbe aktivt for å få opp spillerbasen fremover.