Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1812
Hei, hvordan får jeg en bra rus på xanax bars 2mg tenkte å ta meg et par øl til også hvor mye xanax burde jeg ta og hvor mye burde jeg drikke
Takk for svar på forhånd
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler ikke at xanax gir noen rus, får bare angst og tankekjør til å gå bort. Blande det med alkohol blir man bare trøtt og sløv, sovner kanskje..ganske kjedelig.

Ta xanax og alkohol når du har virkelig noia og fulstendig angst, da kjenner du en deilig følese når alt slipper
Du må egentlig ikke gjøre noe spesielt for å la rusmidler påvirke deg. Xanax er så potent at en enkel 2mg bar vil gjøre deg griserusa. Men det er ikke særlig til rus, du vil kanskje ikke merke så mye men andre vil merke det på deg. Blander du med alkohol så vil du antakeligvis ikke huske noe og risikoen for at du dummer deg ut ved å ringe folk du ikke burde ringe mens du snøvler er stor. Det er en beryktet elendig ruskombinasjon...
Sist endret av Relevant; 21. april 2021 kl. 09:53.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du hasj/weed på xanax for du en veldig deilig rus,alko å benzo kan gå galt,kan gjøre så mye sykt me alko blanda me benzo
Anonym bruker
"Blind Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken rus du opplever på benzo er veldig individuelt er min oppfatning. For min del gir det ingen rus viss jeg har angst i forkant.

Tar jeg der bare for å ta det opplever jeg å få en veldig fin chill rus, alt flyter og jeg får en følelse av eufori og får mye mindre hemninger. Jeg kan også oppleve å få mer energi og tiltakslyst.

Xanax er min klare favoritt utav alle benzos.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del når jeg tar xanax får jeg en veldig euforisk og deilig rus som beveger seg i hele kroppen på comeupen. Varer kanskje 2 timer før det går over til en after glow som varer til dagen etter, på after glowen føler jeg meg helt edru, chill og angstfri.

Gode kombinasjoner: Synes xanax og weed er super digg. En annen combo jeg liker er 1-2mg xanax, 3-4 øl og kokain, men den komboen anbefales ikke med mindre du har fullstendig selvkontroll, noe som er lett å miste på benzo :P