Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3507
La nylig merke til at Aftenposten har begynt en mini-dokumentar rundt forlatte anlegg, gruver, o.l. Tenkte det kunne være flere her som er interessert i denne serie, og kanskje ikke har fått det med seg.

http://www.aftenposten.no/webtv/#!/v...ette-er-bygget
Serien kommer opprinnelig fra Bergens tidene Du kan følge med serien i BTV på bergens tidene sin hjemmeside - Det er begynt en liten diskusjon i urban exploring norge forumet på facebook om denne serien
Sist endret av The Riddler; 27. januar 2016 kl. 17:06.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har holdt på med urbex i Bergen i 4 år nå... Må innrømme at jeg ble ganske skuffet over serien.
Akkurat det klippet fra Rundemanen var jo bare tøys imo. og strekker vel definisjonen av UE ganske langt. Det er tydeligvis et bygg som fremdeles er i bruk, altså ikke forlatt og de har åpenbart fått med nøkkel, så en såkalt permission visit. Og, jeg er ganske sikker på at det er ganske mange som vet hvorfor det er bygget, men det er kanskje ikke allment kjent. Veldig mye hype synes jeg.
Jeg så litt på serien, det som skuffet meg mest er at de skal ta på absolutt alt! De klarer ikke la ting ligge i ro! Alt som kan røres på og flyttes skal de absolutt flytte på. Veldig lite entusiastisk over denne serien. Var litt happy da jeg først hørte om opplegget, men forventet mye mer enn dette.
Gi de negative tilbakemeldinger så de er mer forsiktige i fremtiden.
Dette er vel mer en serie som tar for seg ting den jevne bergenser vanligvis ikke ser, og hva som skjuler seg under bakken og inne i fjell.
Rent ue-relatert så er jo dette bare boss, men som bergens-gutt så er dette faktisk over middels interessant.