Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5714
Heisann, er en person som har fått en sinnsyk interesse for disse forlatte byggene på lier.
Har noen få spørsmål angående disse.
Først og fremst, er det noen her inne som har vært i Bygg E? Evnt kan fortelle litt hvordan det ser ut der i forhold til i B bygget?
Og om dere har videoer eller bilder fra innsiden på bygg E?

Og var det noe forskjell på bygg A og B? Disse to byggene forvirrer meg veldig siden de ser prikk like ut. Er de ganske like på innsiden evnt?

Jeg blir uansett super supert takknemlig om noen har bilder, trenger masse bilder av alle byggene men spesielt E (altså det rødoransjebrune store bygget)

Driver å skal etterligne alle byggene på et spill kalt minecraft, og ønsker å få bygd dem 100% identiske ettersom interessen rager.
Bor for tiden i bergen, men når jeg returnerer til oslo ønsker jeg å besøke Lier for å se litt osv.

Tusen hjertelig takk for svar, dere aner ikke hvor addicted jeg er xd
Beklager også hvis dette er spurt om tidligere, men fant ingenting på søk om akkurat det jeg spør om også er jeg helt ny
Her har du noen bilder jeg tok fra Lier februar i fjor, husker ikke helt hvilket bygg det var men..

Link (si ifra om linken ikke fungerer så skal jeg prøve å laste opp ett annet sted)
Trådstarter
2 0
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Her har du noen bilder jeg tok fra Lier februar i fjor, husker ikke helt hvilket bygg det var men..

Link (si ifra om linken ikke fungerer så skal jeg prøve å laste opp ett annet sted)
Vis hele sitatet...
Ser ut som A eller B bygget.
Men fatastisk! Tusen hjertelig!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av elias1601 Vis innlegg
Og var det noe forskjell på bygg A og B? Disse to byggene forvirrer meg veldig siden de ser prikk like ut. Er de ganske like på innsiden evnt?
Vis hele sitatet...
-Tror ikke det er stor forskjell på A og B
-Husker jeg ikke helt feil er A B C og E så å si like?

Sitat av elias1601 Vis innlegg
Bor for tiden i bergen, men når jeg returnerer til oslo ønsker jeg å besøke Lier for å se litt osv.
Vis hele sitatet...
Må nokk skuffe deg angående besøke for å se noe, var der selv for noen uker siden og de har revet en del... usikker på om allt skal rives?
Sist endret av leketraktor; 20. mai 2015 kl. 11:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var på Lier forrige uke, og var fortsatt 3 bygg igjen. så er nok ikke for seint enda. men ser ut som det blir revet snart. her er noen bilder av det som står igjen http://s1380.photobucket.com/user/Os...?sort=3&page=1
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har vært i både E og B. De er ganske så like, de er ca like falleferdige men det er fortsatt mulig å gå inn der, i E bygget er den ene trappen helt fø*ka men ellers er det greit der i loftet på bygg E er det mange skap på tvers av en eller annen grund, og trur det er litt mer møbler sov igjen der