Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 695
Hei, jeg vurderer å kjøpe nye cdspillere + mikser til et dj-brett...
Har høytalere, forsterker, dobbel kasettspiller, radio og en enkel cdspiller fra ett merke som heter "Fisher". Helt greit sett, men ganske gammelt, og vil ha noe for å få bedre overganger, kunne skræche osv.
Tenker på om jeg skal kjøpe to Numark NDX400 og Numark m6 USB. Iallfall noe i den dur. Helst ikke over 5500kr (pga er litt i begynnelse fasen).

Noen Tips??

Ps: pc og cd spiller "must"
Du finner ikke 2 cd spillere pluss mixer av noen nevneverdig kvalitet til kun 5000 kr,

Jeg hadde en denon mc 6000 kontroller selv, Den koster vel rundt 5500 tror jeg. Ellers ville jeg kanskje sjekket ut en traktor kontroller eller no.
Jeg har storebroren av numark spillerne. 900etellerannet. Det er bra shit de spillerne egentlig. Har ikke prøvd mixerne, men numark har i min verden bra kvalitet til en relativt grei pris. Tror ikke du blir skuffet om du kjøper disse.
Jeg har et par cdspillere tilsalgs. Pioneer cdj 800mk2 send en pm om du er intresert. Disse er helt kanon til en nybegynner.

Fatman, har du mulighet til å spare litt mer? du får ikke noen greie studiomonitorer til 1500 kr etter min mening. Jeg kjøpte noen billigere men endte opp med å legge mer penger i monitorene etter bare 3 dager. Billig = ræææva lydbilde